Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Al gevonden: De kroongetuige van Maarten 't Hart
Verder kun je misschien iets vinden op http://huiswerk.scholieren.com/uittr...order=auteur_0 (misdaad staat er niet tussen, heb ik al naar gekeken, maar misschien wel iets anders ofzo). De donkere kamer van Damokles (W.F. Hermans) is ook wel in zekere zin misdaad, volgens mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso zou ik alle titels die je gelezen hebt goed laten keuren (liefst nog voordat je ze gaat lezen), zodat je er straks geen problemen mee krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb De Kroongetuige gelezen, en Het Gouden Ei mag volgens mij wel vij ons op school, mss dat ik dat dan ook maar lees. Gelukkig is onze leraar NL vrij soepel in wat je mag lezen
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Op wie ga je stemmen? #2 Mark Almighty | 500 | 27-10-2006 20:26 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Donner: ook niet-verdachten laten registreren monkee | 49 | 20-01-2003 15:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |