Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie littekens niet als iets negatiefs. Je wordt gekwetst, het gaat uit, je plakt een pleister op de wond(en) en de volgende keer doe je het anders. Ik heb met mijn eerste 'vriendje' eigenlijk alleen maar fouten gemaakt. (duurde ook niet zo verdomd lang.) Daarna heb ik die fouten niet meer gemaakt of in ieder geval geprobeerd om het niet te doen.
|
![]() |
|
Mijn vorige vriendje is ook vreemd gegaan en daarom ben ik nu denk ik ook wat minder goed van vertrouwen. Ik had altijd een instelling van, ik vertrouw iemand, en dat veranderd pas als daar aanleiding voor is. Nu is het meer, ik vertrouw niemand, dat doe ik pas als hij aangetoond heeft dat ik dat ook kan. Best lastig...
Maar twordt wel veel minder al, probeer gewoon maar steeds mezelf te vertellen dat elke jongen anders is, en dat mijn huidige vriendje echt niet zo is. Dat helpt wel... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wou namelijk alles of niets en niks er tussen in, dus toen zouden we het op zijn verzoek proberen en dan neem ik aan dat je niet met andere meisjes slaapt.. Hij dacht daar blijkbaar anders over, eikel! ![]()
Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 18:09. |
![]() |
|
![]() |
Dat heeft iedereen wel denk ik toch? Ik ben daar juist blij mee, ben er harder van geworden. Het heeft me op dat moment wel pijn gedaan natuurlijk, maar ik leef nog steeds en heb meer mensenkennis ed voor terug gekregen.
![]()
|
mijn 1ste ex waar ik heel erg verliefd op was, is na 3 maanden vreemd gegaan, daar heb ik toen behoorlijke deuk van opgelopen, wel heb ik toen verstandige keuze gemaakt, door het uit te maken, voordat ik reacties hier op krijg van dat je dat zomaar kon.... mijn ex was in eerdere relaties al vreemd gegaan en dat wist ik, op een gegeven moment heb ik er met hem over gepraat, en hem gezegd als je ooit mij dat flikt dan kan je opsodemieteren en toen heeft ie ook gezegd dat hij dat bij mij nooit zou doen en blablabla enz... maar goed dat is dus wel gebeurt.
3 weken nadat het uit was leerde ik een jongen kennen in een supermarkt wat al snel wat werd en niet dat ik mijn 1ste ex zomaar vergeten was, maar deze liefde was zo sterk dus het heeft wel geholpen dat ik snel over mijn ex heen was... maar ik had vooral in het begin wel angst dat hij vreemd zou gaan, zelfs 1x in janken uit gebarsten omdat ik dacht dat ie was vreemd gegaan.. toen was hij er zo van geschrokken dat we heel goed hebben gepraat en heb ik een heel mooi armbandje gekregen met mooie tekst erin, en naarmate de relatie vorderde kreeg ik weer helemaal vertrouwen terug in jongens. en met mijn 3e vriend had ik eigenlijk helemaal niet last meer van "jaloerse" trekjes... maar dat is ook eigenlijk het enige "litteken" dat ik ooit heb gehad, en nu ik ook wat ouder ben kan ik er ook om lachen, en nu denk ik zo van klaar als jij zo nodig wilt vreemdgaan zit er ook iets niet goed in de relatie en dan is het ook maar beter dat het uit is.
|
![]() |
mijn ex (met wie ik bijna 2 jaar wat had) maakte het van de een op de andere dag zomaar uit, via de telefoon. we hadden elkaar die zondag nog gezien en alles was koek en ei (vond ik) maar die dinsdagmiddag daarop BELDE ie me om te zeggen dat hij het uit wou maken... hij woont gvd nog geen 500 meter van me af...
ik heb daardoor steeds zoon bang gevoel dat mijn huidige vriend het ook van de een op de andere dag uit zal maken... hij weet dat ik er mee zit en heeft gezegd dat hij mijn ex niet is (dat is zijn buurjongen, dus hij kent em ook wel aardig goed), dat vond ik wel lief; maar gelijk had hij wel. ander persoon, dus ook andere streken *zoiets?*
|
Nou ja littekens...
T duurde wat langer voordat ik mn huidige vriend vertrouwde, ik voelde me onzeker over mezelf enz. Ook ben ik n tijdje erg dominant geweest. Omdat een eerdere vriend echt alles deed wat ik zei (das al een tijd geleden, niet bij mn huidige vriend)Ik was t niet gewend om een weerwoord te krijgen en daardoor maakte ik t mezelf vaak moeilijk.. Maar das niet echt n litteken, eerder gebrek aan aanpassingsvermogen. |
![]() |
|
![]() |
Het feit dat een relatie ten einde loopt, geeft aan dat de partners niet in staat zijn om hun gevoelens van liefde op elkaar af te stemmen. Anders gezegd: de bindende kracht van de liefde komt niet tot stand.
Lukt dat in de nieuwe relatie wel, dan ontstaat er een nieuwe band die de oude doet vergeten. Littekens zijn dan ook niet nodig. Denk ik althans. |
![]() |
|
![]() |
Elk contact met een vrouw waarmee er 'iets' was vormt mij... ik heb (nog) niet iets meegemaakt dat ik als een litteken zou beschouwen. Maar er zitten zeker dingen gebeurtenissen tussen die mij wat achterdochtiger hebben gemaakt. Maar daar tegenover staan ook mooie herinneringen die gelukkig prevaleren
![]() |
![]() |
|
Ik heb een vriendje gehad die vertelde mij dat hij van me hield en niet zonder mij kon, en de volgende dag maakte hij het uit. Dit heb ik nog wel eens vaker zo ongeveer meegemaakt. Mijn vertrouwen in jongens is dus nu ook een heel stuk minder. Ik heb altijd zoiets van (als een jongen toenadering zoekt): Jaja, het zal wel.
Ik stap ook niet meer zo snel in een relatie. Ik wil het eerst rustig afwachten, er zeker van zijn dat die jongen mij ook echt leuk vind en mij neemt zoals ik ben. Dat is mijn 'litteken' denk ik... |
![]() |
|
Nou ik heb er ook aardig wat aan overgehouden. Eerst had ik het gevoel dat alle jongens alleen maar op sex uit waren, blabla. In die tijd heb ik nooit meer vriendjes gehad omdat ik bang was dat het hen aleen maar daarom ging! Toen kwam ik mijn ex tegen. Hij begreep alles en zei dat hij niet zo was. Ik al mijn vetrouwen in hem gestoken maar toen we uiteindelijk een maand wat hadden bleek hij hetzelfde te zijn als al die anderen(wel in heel andere maar toch!!!) terwijl hij het zelf niet in de gaten heeft.
Nu ben ik dus weer bang, als iemand me leuk vind geloof ik dar niet en denk datie gewoon weer op sex uit is ofoz ![]() Niet zo leuk want het vertrouwen ben ik nu kwijt en dat speelt een grote rol in de mate van verliefd worden enzo Snappen we het nog ![]() |
![]() |
|
![]() |
De relatie met mn ex was echt onwijs goed, ik had iemand nog nooit zo leuk gevonden, we deden onwijs leuke dingen, konden overal over praten nog nooit zo'n relatie gehad..alles ging goed..maar opeens was het over, in een paar dagen..de week ervoor vroeg hij me nog mee op vakantie de zomervakantie van dit jaar..hij heeft me zoveel pijn gedaan door dit zo pats boem in een paar dagen op me over te brengen, terwijl het zo goed ging en dat zei hij zelf ook..nu heb ik ook een gevoel dat dit bij de vriend die ik nu heb ook kan gebeuren..of het echte littekens zijn weet ik niet..maar het is wel een btje vervelend.
|
![]() |
|
ik heb nu niet zo heel veel last meer van mijn littekens.
k kreeg 12 hechtingen in mn knie. toen kon ik even een paar dagen niet meer lopen. maar dat deed ze ook per ongeluk ![]() littekens die jij bedoelt lijken daar ook op. lastig soms. maar t gaat weer over. en op een gegeven moment geef je er geen ruk meer om. Sow ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Pick one!
Mnee. Och, ik word een beetje kriegel van opmerkingen (gepaard met het twintig seconden lang over zijn schouder kijken, half kwijlend) als: "Zooo, die heeft bepaald de benen voor zo'n kort rokje." Dank aan ex 1. Vreemdgaan met vrouwen van 23 vind ik ook persoonlijk wat minder. Exje 2. En het achter mijn rug om mailen met exjes als nummer drie hoop ik ook niet meer te hoeven ontdekken.
|
tja, littekens. Ik vind het wel eng om te erkennen wat ik nu voor mijn vriend voel aangezien ik dat ook voor mijn ex voelde en hij heeft het uitgemaakt op een moment waaravn ik dacht dat alles goed ging.
Dat wil ik niet nog eens...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||