Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 19:21
damaetas
damaetas is offline
er zit een jongen in mijn klas (nou twee eigenlijk) en ik kan daar echt ni mee overweg. ik wil echt wel vriendelijk doen enzo, maar hij irriteert me mateloos (stoer willen doen en toch een mietje zijn, ik bedoel maar: wees dan gewoon een mietje, daar heb ik nix tegen)
irritant dus, en dan komt er af en toe een erg giftige opmerking van mijn kant, ik ben ook maar zwak. maar ik wil echt geen ruzie in de klas (der zijn og wel mensen die die twee ni af kunnen) er is juist zo ne zalige sfeer. en wat moet ik doen als hij vraagt of ie mee op vakantie kan deze zomer (we gaan met een groepje mensen twee weken in ierland rondtrekken) dat zou het eerlijk gezegd voor mij totaal verpesten.

daar voel k me dus enorm schuldig over, ik ben vroeger ook gepest geweest en ik weet hoe erg dat is, en ook al zeg ik niet vaak wat, het is toch stikgemeen
Oud 27-04-2002, 11:56
kimmieeee
kimmieeee is offline
ik had ook zo soort iets niet helemaal hetzelfde maar lijkt wel.
er was dus zo n meisje die telkens achter mij aan liep.
toen heb ik met haar gepraat zo van waarom doe je me telkens na zo leert niemand je kennen en zo krijg je nooit echte vrienden.
zij zo van ja ja en ik gelijk je moet niet gaan huilen ofzo maar je kan beter gewoon proberen jezelf te worden.
toen is ze thuis dus gaan huilen en de volgende dag kwam ze naar me toe en ze zei je hebt gelijk bedankt en nu ga ik gewoon als vriendinnen met haar om en ze heeft nog hardstikke veel vriendinnen.
je moet gewoon met hem gaan praten met ze 2 en gewoon vragen waarom hij zo stoer wil doen en gewoon tegen hem zeggen dat hij zichzelf moet wezen hopelijk lukt het.
kus kimber
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 18:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja k snap wat je bedoelt. k ken ook mensen die k totaal niet uit kan staan. k ga dan niet moeilijk doen, k trek gewoon niet met ze op. maar ze zitten wel bij je in de klas. ze zullen dus af en toe wel mee moeten naar bepaalde dingen. ja, en dan heb ik ook zoiets van dat ze de sfeer verpesten... maar ja, wat moet je dan. dat zul je altijd blijven houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten