Heyy

wat klote voor je...

maar zoals iedereen hier al zegt je moet je nie laten meeslepen, je hebt ook een eigen leven, tuurlijk geef je om em en wil je er alles aan doen om em te helpe en em te begrijpen, maar dat lukt vaak niet... hij is zo depressief dat ie alles verkeerd opvat en nix meer goed is..tenminste dat maak ik op uit je verhaal..tis misschien een goed idee om nog eens met zn ouders erover te prate.....jij zelf bent geen hulpverlener. hij heeft wel degelijk hulp nodig..je zei dat ie al paar keer naar psychiater is geweest en niet wilde prate, ok dan helpt t nie , hij moet t idd zelf wille, maar ik snap in wat voor moeilijk situatieje zit....je bent bang dat ie zich iets aandoet en dan voel jeje strax heel erg schuldig..tis klote om zn ouders erbij te betrekken, maar ze weten er al van , dus t lijkt me toch een goed idee om t er met hun over te ebbe, dat je bang bent, omdat je denkt dat er ieder moment iets kan gebeuren...hij woont bij hun thuis en zij kunne ook nie de hele dag op em letten, maar ze kunne maybe wat invloed op em hebbe...hij kan nie zo doorgaan..ik wens je heel veel sterkte en hoop dat alles goedkomt!!! take care en denk ook een beetje aan jezelf!!!!