Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn geboorte kaartje was wit met aan de voorkant 3 paar voeten. Blauwe van mijn moeder, rode van mij en groene van mijn vader. op de achterkont stonden de pootjes van de katten.. We hebben nog de vlekken op het parket zitten ervan
![]() Verder stond erop : Geboren 2-april-1989 om 8.30 uur. Eva Myrthe Kunst ofzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen in de achtergrond was een tekeningetje van een wieg in de wei ![]()
|
Verwijderd
|
Op woensdag 23 december 1987 om
8.05 uur is ons eerste kindje geboren. Het is een meisje van 3140 gram en zij is 48 cm lang. Zij heet EVA [Namen pa en ma] [Adres] Moeder en dochter zijn perfekt gezond maar blijven nog enkele dagen in het St. Josephziekenhuis te Eindhoven. Verpleegafd. V. kamer 10. Boeiend ![]() |
![]() |
|
'Niemand weet wat leven is, alleen dat het gegeven is'
En dan naam enzo.. En een tekening van een baby die een neergeslagen ooievaar (die sterretjes ziet enzo) achter zich aan sleept aan z'n poten ![]()
|
Het krantenartikel ligt toevallig in mijn bureau:
De God van het Verbond heeft ons blij gemaakt met de geboorte van ALETTE ANDREA (naam ouders, broers/zussen) Psalm 139:14 3 mei 1984 (adres) Bezoek graag de eerste acht dagen, daarna in overleg (tel nr).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|