Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze weet wel dat ik weet dat zij een vriend heeft en ze weet ook dat ik weet dat ze er heel veel heengaat... maar ik wil gewoon dat ze eerlijk tegen me is en dat ze stopt met dat gelieg. Ze zegt bijvoorbeeld: "Ik ga ff langs een vriendin" terwijl ze gewoon naar d'r vriend gaat.
|
Mijn advies is inderdaad ook: Praat gewoon met haar daarover en hoe jij je daarbij voelt over het feit dat ze tegen je liegt.
Wat je misschien ook kan doen (Ik weet niet zeker of het zou kunnen werken) is toch een keer ook kijken of je haar vriend kan ontmoeten. Misschien kan je op die manier ook je moeder begrijpen. Mijn derde tip is: Praat nog eens ook met je broer. Ik weet niet of hij een andere relatie met je moeder heeft dan jij maar misschien heeft hij verder nog tips voor je over hoe je ermee om kan gaan
|
![]() |
Je kunt ook aan je broer vragen of hij eens aan je moeder wil vragen waarom ze tegen jou liegt.
Maar het beste lijkt mij inderdaad om je moeder ermee te confronteren. En als ze er weer over liegt, maak je haar gewoon heel duidelijk dat je weet dat ze op dat moment staat te liegen. En dat je dat erg vindt, omdat je graag een relatie met je moeder wil waarin jullie elkaar dingen kunnen vertellen en elkaar kunnen vertrouwen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vervelende liefdessituatie, willen jullie me helpen? ezridebruin | 12 | 25-12-2013 22:43 | |
Liefde & Relatie |
Zusje ikke niet | 29 | 15-01-2005 18:41 | |
Liefde & Relatie |
Mijn zusje (en moeder) Verwijderd | 28 | 16-05-2004 13:49 | |
Liefde & Relatie |
Moeder liegt tegen me? joopie12 | 20 | 13-01-2004 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Psychologie |
Mijn broertje naar een (gezinsvervangend)tehuis? Snow White | 26 | 28-07-2002 20:48 |