Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
hehe ok
![]() maar in london kun je toch wel wiet kopen? en in griekenland volgens mij al helemaal hehe kun je juist hun shit proberen vind dat altijd leuker en veel veiliger dan je eigen troep maar mee sjouwen
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ...Wij hebben we eens met uitwisselingen naar Deutschland e.d. vacuum verpakte wiet in maandverbandpakjes gestopt... Het valt waarschijnlijk wél een beetje op als een gozer ineens met 5 pakken maandverband komt aanzetten ![]() ![]() *Bovendien zou ik dit niet durven na landen als GB en Griekenland ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
in london doen ze ook niet supermoeilijk in bepaalde wijken, heb een tijdje een engelse huisgenoot gehad en die zei dat je in bepaalde wijken in londen gewoon wiet en xtc op straat kan kopen en dat de politie er niets aan doet tenzij je overlast veroorzaakt
van griekenland zou ik het niet weten maar denk dat je beter niets mee kan nemen, je weet het nooit met die grieken |
![]() |
|
ik weet niet hoor, maar als je met de auto gaat kan je echt van alles meenemen, zo streng zijn al die controle's op auto's niet.
gewoon luchtdicht verpakken en idd in een gelpot, of pindakaaspot of deospuit doen. en wanneer denk je dat ze je gaan betrappen op gebruik als je daar bent? helemaal niet natuurlijk, want jij doet dat alleen op plekken waar de locals het ook doen natuurlijk, of anders in je eigen hotelkamer/tent bent. als je persé drugs wil gebruiken op vakantie, dan moet je het gewoon meenemen, want het ergens anders kopen is niet alleen slechtere kwaliteit (over het algemeen) maar ook een hele hoop geld. en wat nou als je net niet tegen die persoon aanloopt die je nodig hebt om het te kopen. als je niet met de auto gaat, zou ik het niet doen
||
Citaat:
het gaat nog verder als je hier aankomt met een kilogram coke wordt je gewoon weer naar huis gestuurd (dat kan toch alleen in nederland ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Weeeed 't kieken | 28 | 01-08-2006 20:26 | |
Drugs & Alcohol |
Denemarken en drugs Frostbite | 14 | 10-07-2006 22:54 | |
Muziek |
Groezrock 2006 II mixtape | 358 | 04-05-2006 16:20 | |
Drugs & Alcohol |