Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hij zegt toch dat ie naar schotlang gaat
![]() ONTOPIC: ik heb dit gevonden: "However, there appeared to be little prospect that authorities in Scotland will allow the experiment to continue for long, with police insisting that allowing people to smoke cannabis on your premises would be illegal, with a penalty of up to 14 years in prison. " http://www.channels.nl/knowledge/23385.html ==> een Shop in schotland mss heb je er iets aan maar ik weet zo niet hoe betrouwbaar dit is. Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 19:53. |
![]() |
||
uit interessante links topic;
http://www.justitie.nl/publiek/crimi...PageID=33472#1 Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe zit dat trouwens als je met de pond gaat? controle enzo. |
![]() |
|
Ik zat vorig jaar een jaar in Amerika, en daar ben ik heel goed bevried geraakt met een Braziliaan, en hij had een pakket gekregen van z'n vrienden voor hij vertrok, hij mocht het nie topendoen voor hij er was, zat in een gesloten doos.
In california aangekomen, bleek er super veel weed in te zitten ... strenge controle op amerikaanse luchthavens beweert men dan .... (maar ALS je gepakt wordt .... damn .... btw, daar hebben ze genoeg goede stuff ![]()
||
Citaat:
![]()
|
toen ik met het vliegtuig naar Amerika ging de laatste keer moesten we schoenen uitdoen en alles... Kwam er zo'n vrouwtje even je kruis aftasten...
Ej, ik vond het wel sexy. Maar het zijn dus wel strenge controles ![]()
|
![]() |
Gewoon niet doen. Wiet smokkelen is geen goed idee. Ze zijn niet overal zo tolerant als in nederland, hoewel het in schotland wel mee valt. Maar je kun toch beter proberen om daar wat te regelen, of desnoods wat op te laten sturen naar schotland (verpakt in alluminiumfolie uiteraard).
|
![]() |
||||
Tis echt slecht gesteld (d of t?) met D&A:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
/editos: (sorry hiervoor..... ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ik word, hij wordt, wij worden ![]()
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik drink nooit t, jij drinkt soms t, drink jij t nu? Hij drinkt altijd t. Citaat:
Maar ik zou iig het risico niet nemen, in Schotland hebben ze goed genoege Whiskey dus ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Mozbaby is niet saai! #1252 Miekje* | 500 | 22-12-2010 18:47 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot! m3tr01dm1nd3d | 500 | 23-04-2010 12:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
::SA:: Legale Wietteelt DarkeyeTR | 18 | 04-12-2005 13:57 | |
Drugs & Alcohol |
wiet+hasj illigaal? Günther | 91 | 11-04-2004 16:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Smokkelen Robert12 | 24 | 07-02-2002 23:45 |