Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm. Heb je de solo mini cd van Daniel Johns? Can't believe it's not rock. Staan ook wel leuke nummers op.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Luister Blissard maar eens.
|
Vex Red. Lijkt écht op silverchair, vooral qua stem. Download Can't Smile maar eens.
Ik vind ze zelf niet interessant. Ik geloof dat ze inmiddels uit elkaar zijn. Maar, de muziek is niet erg Neon Ballroom / Diorama achtig.
Laatst gewijzigd op 27-12-2003 om 20:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Diorama is bij vlagen ietwat overdreven, ja, maar ik vind dat orchestrale erachter wel wat hebben. Neemt niet weg dat qua compositie Emotion Sickness het beste nummer van Silverchair is, en die stond op Neon Ballroom. Maar ik kan toch erg genieten van de 'circusmuziek' bij Across the night etc. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, Emotion Sickness ![]() Vex Red..hmm. Ze hebben een aantal leuke nummers, maar verder vind ik het nogal saai. Can't Smile lijkt idd qua stem heeeel erg op Daniel Johns. Een ander nummer wat ik wel cool vond was, Clone Jezus ofzo. Hmm. Niet echt Diorama/NB achtig maar toch. Die stem he. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik wou dat ik een lijntje had met Daniel Johns. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als je fan van silverchair bent, zou je die bent misschien kunnen waarderen. Jammer dat we niets meer gehoord hebben van deze band, na dat debuut (wat toch vrij goed was)
||
Citaat:
![]() maar er staan meer bagger nr's op dan goede toch wel blij dat ze uit elkaar zijn ik vind dat ze toch het meest in de buurt komen bij silverchair |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik hoor in zijn stem helemaal niks van daniel johns?! en de muziek is ook totaal anders, stoner edit: er van uitgaande dat je cereal bedoeld, en niet ceareal ![]()
||
Citaat:
leuk idee voor een nieuw topic: wie krijgt er natte slipjes van zangers.
|
|