Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2003, 18:02
Mute
Mute is offline
Hallo mensen...

Hoe maken jullie het uit of zouden jullie het uitmaken met jullie vriend/vriendin? Doen jullie dit na een "gezellige laatste dag", of bel of sms je gewoon heel koeltjes? Of heb je misschien een andere manier... (misschien gaat het wel vanzelf...)

thnx,

Mute
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2003, 18:11
DaWeZ
DaWeZ is offline
Dat hangt eigenlijk heel ergvan de situatie af...
Kzou niet smsen ofzo, als ze heel ver weg woont zou bellen nog wel gaan..
Maar ik xou toch voor 'laatste dagje' gaan...

Jammergenoeg hebk nu 2 keer het tegengestelde meegemaakt...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:11
Verwijderd
Als ik het zou uitmaken, zou ik haar uitnodigen voor een goed gesprek, om daar vervolgens uit te leggen dat ik haar nog best een leuk meisje vindt, en serieus nog graag met haar dingen wil afspreken, maar dat een relatie er gewoon (voorlopig) niet inzit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:14
Verwijderd
Door de telefoon idd vragen of hij wil komen of ik naar hem toe kan gaan voor een ernstig gesprek, zodat-ie alvast wat doorheeft... en dan met een goed gesprek uitmaken... dat zou ik doen denk ik...
Gezellig laatste dagje kun je denk ik alleen doen als de ander ook al niet zo verliefd meer was, want anders komt de klap wel hééél hard aan... ben je smoorverliefd, heb je een fantastische dag met je vriendje, maakt-ie 't aan 't eind van de dag uit...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:19
Quiana
Quiana is offline
Iig niet over msn, sms of telefoon. Ook niet na een 'laatste leuke dag' oid, zou me daar niet erg fijn bij voelen...

Irl en op een rustige plek lijken me het handigst, irl omdat over inet oid wel érg laf ed is, en op een rustige plek omdat niet iedereen mee hoeft te genieten.
Oud 22-11-2003, 18:44
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Een gezellige laatste dag lijkt me alleen acceptabel als de ander daarvan ook op de hoogte is. Anders zit jij de hele tijd met, dit is de laatste keer, heeft je vriendin de tijd van haar leven en vermoed ze niets en komt de klap wel erg hard aan lijkt mij.
Verder irl zeggen,, geen sms, msn, liever ook geen telefoon
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Quiana schreef op 22-11-2003 @ 19:19:
Iig niet over msn, sms of telefoon. Ook niet na een 'laatste leuke dag' oid, zou me daar niet erg fijn bij voelen...

Irl en op een rustige plek lijken me het handigst, irl omdat over inet oid wel érg laf ed is, en op een rustige plek omdat niet iedereen mee hoeft te genieten.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 19:20
*Primo
*Primo is offline
ligt aan de situatie

maar via sms of msn is echt fout vind ik
ik ga ook voor de laatste dag samen, maar dan moet de ander wel van te voren weten dat het ook de laatste dag is
Oud 22-11-2003, 22:18
Verwijderd
we zullen wel ruzie hebben gehad, maar dan heel erg en tot de conclusie komen dat het niet meer gaat. Dan is het uit...

of ik moet het weer in me kop halen dat het niet werkt, dan vertel ik het hem op 'de Bras'
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 22:25
Verwijderd
ik zou eerst met die gene gaan praten en het em uitleggen en dan de redenen geven en het vertellen en dan afscheid nemen (zwaaien owso)

suusjuhhh
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 20:26
snoopygirl
snoopygirl is offline
Citaat:
Reverend schreef op 22-11-2003 @ 19:11:
Als ik het zou uitmaken, zou ik haar uitnodigen voor een goed gesprek, om daar vervolgens uit te leggen dat ik haar nog best een leuk meisje vindt, en serieus nog graag met haar dingen wil afspreken, maar dat een relatie er gewoon (voorlopig) niet inzit.
ben ik het helemaal mee eens!!!
liefs, snoopy
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:08
Thomas
Thomas is offline
Direct zeggen. Face-to-face. Zo zou ik willen dat mijn vriendin het uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:09
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Nou ga je er van uit dat ze gekwetst zal zijn, misschien is ze juist wel blij dat ze van je af is
Oud 02-01-2004, 21:23
Verwijderd
Vragen of hij hier heen wil komen, dat ik wil praten en het rustig uitleggen waarom enzo.

(Ben zelf over de foon gedumpt zonder uitleg waarom dus om die reden zou ik het zo doen)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:29
Kraafie
Kraafie is offline
Ik zeg meestal na de laatste sex, sorry maar je bent vies voor mij. En dan maak ik wat foto's enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:10
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Quiana schreef op 22-11-2003 @ 19:19:

Tsja, niet over de telefoon...aan de ene kant geef ik je daar helemaal gelijk in, maar mijn vorige vriend heeft het wel via de telefoon uitgemaakt. We woonde niet echt bijelkaar om de hoek, en daarom heeft hij het door de telefoon gedaan. Het is een beetje lullig om mij een heel stuk te laten reizen, en te zeggen 'het is uit'. Alhoewel...ik had het misschien toch wel fijner gevonden...

[edit]
Ik bedenk me ineens dat hij natuurlijk ook gewoon naar mij had kunnen toegaan
[/edit]

Zelf zou ik het wel persoonlijk doen, tijdens een goed gesprek. En ook niet na een leuk dagje uit ofzo, want dat lijkt mij dus echt vreselijk!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:11
Susanne
Susanne is offline
Heb daar zelf nooit zoveel moeite mee, heb het ook wel een keer uitgemaakt op valentijnsdag maarja toen ging het gewoon niet meer en ik had er eigenlijk al een tijdje geen zin meer in met hem hij was veel te lief voor mij, hij deed alles wat ik van hem wilde.. toen heb ik hem apart genomen en gezegd dat ik zo niet meer verder wilde, best wel lullig maargoed, het had ook geen zin om het een week later uit te maken vond ik

sms/telefoon/fax/msn vind ik zo triest om het op die manier uit te maken, bah
Oud 02-01-2004, 22:20
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Thomas schreef op 02-01-2004 @ 22:08:
Direct zeggen. Face-to-face. Zo zou ik willen dat mijn vriendin het uitmaakt.
De hardste manier, is soms ook de beste manier
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
maar dat een relatie er gewoon (voorlopig) niet inzit.
kijk, dat soort valse hoop geven vind ik dan ook weer niet echt stijlvol
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:18
Verwijderd
Of je kan, als je het zo rot vindt om het uit te maken, je gewoon gedragen als een ongelofelijke t*ringzak, en dan net zo lang doorgaan tot zij het uitmaakt *zoekt clownsmiley*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten