Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 18:33
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
me vriend had het uitgemaakt na anderhalf jaar nu twee weken later heeft ie alweer een ander..
ik weet het hij is vrij ik heb er niks over te zeggen, maar voel me ontzettend klote, het idee gewoon dat ie nu alweer een ander heeft, ik heb nu net het gevoel alsof het voor hem nooit wat heeft voorgesteld die anderhalf jaar ,bedoel als je serieus met iemand wat hebt gehad heb je dan echt behoefte om naar twee weken alweer een ander te moeten hebben..ik vind het zo hard zo pijnlijk, ik voel me echt verschrikkelijk...
het doet me erg veel pijn te horen dat ie nu een ander heeft ik weet dat ik niks meer met hem te maken heb en dat ie kan doenwat ie wil maar ben erg verdrietig erdoor en heb een rotgevoel, heb echt het idee dat die anderhalf jaar voor hem niks was ofzow met mij..
dat hij zoiets had okeej de volgende maar weer..

dat wou ik even kwijt
Oud 14-03-2004, 18:35
Verwijderd
Verliefdheid hou je niet tegen...
Maar misschien dat je er met hem over kan praten?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:40
DeathKnight
DeathKnight is offline
het zou kunnen dat hij nog met een hoop gevoelens zit en daardoor iemand heeft gevonden als vervanging van jou omdat hij eigenlijk na zo'n lange relatie niet beter weet..

Het is logisch dat je je er niet lekker onder voelt. Maar dat verwacht ook niemand van je. Hij is jou opzich ook geen antwoord verschuldigd.. Ik zou het laten rusten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:46
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Misschien heef ie het daarom wel uitgemaakt?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:48
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
het is makkelijker gezegd dan gedaan maar laat hem lekker, hij heeft nu zijn eigen leven en jij het jouwe! Ga lol maken have fun! Zoek je vrienden op en party!
Oud 14-03-2004, 18:55
kerelalakarel
kerelalakarel is offline
tsja dat is knap lullig wat ik zou doen is dan gewoon met veel vrienden optrekken leuke dingen doen zodat je er niet aan denkt en ik zou hem dan lekker vergeten (kweet wel het is makkelijker gezegt dan gedaan) probeer het want het werkt!!!!

groetjes
Oud 14-03-2004, 18:58
lso
lso is offline
Zij weet waarschijnlijk dat ie 'vrij is' dat ze nu 'uit elkaar zijn' enz.

Maar eerlijk gezegd, zou het ook niet kunnen begrijpen na twee weken en een relatie van anderhalf jaar...

daar gaat t om..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:09
elledc
elledc is offline
Ben je echt wel zeker dat hij 'n ander heeft en is het wel serieus? Jongens grijpen vaak naar een ander na een gebroken relatie om beter met hun gevoel te kunnen omgaan en om je sneller te vergeten maar wie weet is het allemaal niet zo serieus??
Maar ik zou 't er ook moeilijk mee hebben denk ik, ik kan me niet inbeelden dat mijn vriend al na zo kort een ander zou hebben.
Ik zou denk ik mezelf opvreten en vooral heel onze relatie in vraag stellen Ik begrijp goed dat het is alsof die relatie voor hem niets voorstelde, ik zou ook zoiets denken, het beste wat je kan doen is afleiding zoeken, hoe moeilijk het ook is...
Veel sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Is idd lullig van hem. Ik zou zelf nooit na 2 weken al een nieuwe relatie beginnen met iemand, gewoon omdat dat lullig is tegenover je ex...
Hoe verliefd ik ook zou zijn op iemand, ik zou gewoon nog een paar weken wachten.

Maar ja, hier heb jij niet zoveel aan. Hij is gewoon verliefd geworden ander. Dat heeft denk ik niks met jou te maken... Probeer het te vergeten en zelf ook weer een beetje naar andere jongens te gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:26
Verwijderd
10-11-2003. Vorige week is mijn 2e serieuze relatie uitgegaan Kan ik nou gewoon beter rekenen dan jij of?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:02
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
Citaat:
Jadie schreef op 14-03-2004 @ 20:26:
10-11-2003. Vorige week is mijn 2e serieuze relatie uitgegaan Kan ik nou gewoon beter rekenen dan jij of?
ja we hebben even een stop gehad, maar we zijn toen weer bij elkaar gekomen..en nu ist dus uit voorgoed..eigelijk

Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:13
Verwijderd
Ik heb een relatie van 4 jaar gehad en hij heeft nog 3 weken aan mijn kop gezeurd of ik me niet had bedacht en of ik het zeker wist. Een week erna had ie al een ander waarmee hij nu bijna een jaar mee samen is en in juni mee gaat samenwonen.
Ik was woest, maar uiteindelijk kan het me geen hol meer schelen, als hij het bij haar beter heeft... *schopt hem richting haar*.
Maar dat is een jaar later he Haar bloed kan ik nog altijd drinken, vooral omdat ik het altijd al een enorm dom wijf heb gevonden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:32
Verwijderd
Altijd lachen met lange relaties
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2004 @ 23:32:
Altijd lachen met lange relaties
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-03-2004 @ 22:13:
Haar bloed kan ik nog altijd drinken, vooral omdat ik het altijd al een enorm dom wijf heb gevonden.
dat snap ik nooit, dat je dan boos wordt op die ander, zo zwak
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:46
Curunir
Curunir is offline
Ik vind het nogal kinderachtig, die ander heeft heel snel een nieuw iemand, so what boeie, je kunt je tijd wel beter besteden dan aan dit soort negatieve kutgevoelens.

Tis eigenlijk een compliment, want als hij zo snel een nieuw iemand heeft moet het wel een leuke jongen zijn, die jij toch maar mooi veroverd hebt .
Oud 14-03-2004, 23:01
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
Curunir schreef op 14-03-2004 @ 23:46:
Ik vind het nogal kinderachtig, die ander heeft heel snel een nieuw iemand, so what boeie, je kunt je tijd wel beter besteden dan aan dit soort negatieve kutgevoelens.

Tis eigenlijk een compliment, want als hij zo snel een nieuw iemand heeft moet het wel een leuke jongen zijn, die jij toch maar mooi veroverd hebt .
ja zo kan je alles wel relativeren
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 23:49
pinokio
pinokio is offline
mijn ex deed hetzelfde... We hadden 26maanden.. heeft ze na een week al een andere vriend. (Bleek later trouwens dat ze een week voordat ze het had uitgemaakt met hem was vreemd gegaan.. hoor je dan na 3 maanden)
Oud 15-03-2004, 08:24
Gothic
Gothic is offline
Ik zelf had een dag later een relatie weer... Waarom? Omdat het gevoel weg weg en ik het even aangekeken heb of het nog terug zou komen...

Voor hem is het gevoel waarschijnlijk al langer weg, dus het is meer dan 2 weken dat hij wacht voor hem...
Oud 15-03-2004, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Coconut schreef op 14-03-2004 @ 19:35:
Verliefdheid hou je niet tegen...
Inderdaad...Ik had ook anderhalf jaar een relatie en ikhad zelf na drie weken al een andere vriend. Ik had zelfs al met die jongen gezoend voor het uitwas met mijn vriend. Heb ik wel spijt van, maar het voelde goed. Na drie weken heb ik aangegeven dat ik klaar was voor een nieuwe relatie.
Het deed wel ff pijn bij hem, logisch, net zoals het pijn doet bij jou. Je bent anderhalf jaar samen geweest en dan gebeurt er zoiets.

Maar verliefdheid hou je niet tegen! Bij mij zat het gewoon fout omdat ik eigenlijk al drie maanden nix meer voor mijn ex voelde, maar het steeds bleef proberen. Ik weet niet hoe dat bij jullie zat, maar als je ex niet meer verliefd was, is het natuurlijk goed mogelijk dat hij al snel iets voor een ander gaat voelen.

Maar t blijft klote, kan ik me goed voorstellen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 15-03-2004 @ 09:24:
Ik zelf had een dag later een relatie weer... Waarom? Omdat het gevoel weg weg en ik het even aangekeken heb of het nog terug zou komen...

Voor hem is het gevoel waarschijnlijk al langer weg, dus het is meer dan 2 weken dat hij wacht voor hem...
Mee eens. Als de laatste paar weken van een lange relatie al heel slecht gingen, kan ik me best voorstellen dat éen van de twee na een paar dagen alweer een ander heeft. Uit de nasleep van een relatie vloeien imo geen verplichtingen voort.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 09:47
elledc
elledc is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-03-2004 @ 09:24:

Het kan aan mij liggen maar ik versta hier geen donder van
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 09:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-03-2004 @ 22:13:
Ik heb een relatie van 4 jaar gehad en hij heeft nog 3 weken aan mijn kop gezeurd of ik me niet had bedacht en of ik het zeker wist. Een week erna had ie al een ander waarmee hij nu bijna een jaar mee samen is en in juni mee gaat samenwonen.
Wat erg
Volgens mij kan het niet anders dat ie met een ander is begonnen voor een soort van afleiding, om jou zo snel mogelijk te vergeten, hoeveel hij wel van je hield. 4 jaar dat is toch serieus lang seg.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:44
Optima
Optima is offline
1) als JIJ maar weet dat het iets voorstelde
2) dat hij een nieuwe vriendin heeft wil niet zeggen dat hij in die tjd niets om je gegeven heeft, amar dat hij simpelweg zijn LUL achterna loopt
3) hij heeft officieel het recht om een nieuwe vriendin te nemen, maar schendt de morele regel dat je langer moet wachten om zo de ex met een tevreden gevoel achter te laten
4) nu je dit van hem weet, hindert het jou ook niet meer om ZELF een nieuwe vriend te nemen, hij kan jou iig niets kwalijk nemen.
Oud 15-03-2004, 11:58
Verwijderd
Ik had iets dergelijks bij een eerdere relatie van mij, ik was echt super kwaad op haar. Had ik me daarom 1,5 jaar uitgesloofd voor haar? En nu is mijn andere relatie uit en nou ben ik bang dat ze binnen afzienbare tijd weer een ander vriendje heeft (ze is namelijk veel te knap om zonder vriendje rond te lopen).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten