Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
10-11-2003. Vorige week is mijn 2e serieuze relatie uitgegaan Kan ik nou gewoon beter rekenen dan jij of?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 21:07. |
![]() |
|
Ik zelf had een dag later een relatie weer... Waarom? Omdat het gevoel weg weg en ik het even aangekeken heb of het nog terug zou komen...
Voor hem is het gevoel waarschijnlijk al langer weg, dus het is meer dan 2 weken dat hij wacht voor hem...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het deed wel ff pijn bij hem, logisch, net zoals het pijn doet bij jou. Je bent anderhalf jaar samen geweest en dan gebeurt er zoiets. Maar verliefdheid hou je niet tegen! Bij mij zat het gewoon fout omdat ik eigenlijk al drie maanden nix meer voor mijn ex voelde, maar het steeds bleef proberen. Ik weet niet hoe dat bij jullie zat, maar als je ex niet meer verliefd was, is het natuurlijk goed mogelijk dat hij al snel iets voor een ander gaat voelen. Maar t blijft klote, kan ik me goed voorstellen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij kan het niet anders dat ie met een ander is begonnen voor een soort van afleiding, om jou zo snel mogelijk te vergeten, hoeveel hij wel van je hield. 4 jaar dat is toch serieus lang seg. |
![]() |
|
1) als JIJ maar weet dat het iets voorstelde
2) dat hij een nieuwe vriendin heeft wil niet zeggen dat hij in die tjd niets om je gegeven heeft, amar dat hij simpelweg zijn LUL achterna loopt 3) hij heeft officieel het recht om een nieuwe vriendin te nemen, maar schendt de morele regel dat je langer moet wachten om zo de ex met een tevreden gevoel achter te laten 4) nu je dit van hem weet, hindert het jou ook niet meer om ZELF een nieuwe vriend te nemen, hij kan jou iig niets kwalijk nemen.
|
Verwijderd
|
Ik had iets dergelijks bij een eerdere relatie van mij, ik was echt super kwaad op haar. Had ik me daarom 1,5 jaar uitgesloofd voor haar? En nu is mijn andere relatie uit en nou ben ik bang dat ze binnen afzienbare tijd weer een ander vriendje heeft (ze is namelijk veel te knap om zonder vriendje rond te lopen).
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Films, TV & Radio |