Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: als ik je zo hoor, kun je denk ik beter kiezen voor 120 zonder principes dan 80 met zou ik zeggen, gewoon hier een spoedcursus doen! ![]() |
![]() |
|
Dat was ik stiekem ook wel van plan, want om nou met 80 km/h richting Nederland te rijden. Hoe werkt zo'n spoedcursus precies? Heb er niet zoveel verstand van eigenlijk. Is het dan zo dat je veel kans hebt om je rijbewijs in korte tijd te halen of zijn dr ook veel mensen die zakken?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
mag je trouwens wel meteen in nederland rijden? ik weet dat het van curacao zo is dat als je daar je rijbewijs haalt, je minstends een half jaar daar moet wonen en dan pas wordt je rijbewijs geldig in nederland. (aangezien je daar je rijbewijs niet krijgt door goed rijgedrag maar door gewoon een pak geld neer te leggen)
||
)
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]()
|
Ik weet wel dat die mensen daar nogal eng rijden. Kan aan mij liggen maar toen ik daar was zagen we geregeld mensen toeteren, piepend remmen, sliden en door rood rijden. En de treinen dan, man dat is vreselijk. We zaten op een terrasje en het spoor sneed met een weg. Het alarm ging af en niemand mocht meer over de weg maar het duurde 10 minuten voor eindelijk de trein kwam dus al die mensen kei lang wachten
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles en Rijbewijs topic #11 Balance | 500 | 20-09-2007 12:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Lifestyle |
Wat voor effect heeft het jaar 2005 gehad op je lifestyle? idontcare | 148 | 08-01-2006 23:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefde geen echte liefde?? Love_Fulfilled | 58 | 09-08-2004 11:43 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 |