Advertentie | |
|
![]() |
|
een boek met handtekening van nicci gerard en shane french (hoop toch echt dat het goed staat
![]() ook blaadje met handtekening van xander de handtekening van thijs van valkengoed (nu nog niet super bekend ![]() ow en van B*E*D ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een gesigneerde poster van di-rect, jim, sita en een gesigneerde schoolgids door Stef Heinsman..(rector)
voor de rest blaadjes met handtekeningen van : tim akkerman bas van wagenigen jamie westland 'spike' van zoest sebastiaan labrie sander foppele rick uit gtst aukje van ginneken robert uit gtst (zijn handtekening is : robert, vandaar) bas muijs carlo boshard daphne bunskoek (of hoe ze ook heet ![]() jaqueline van krezip hans welle ferry van der wijngaart bastiaan malotaux dat wassut ![]() Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 23:27. |
![]() |
||
Citaat:
Gleever doet (nog steeds) Oktoknopie (de roze pop die tot leven kon komen). Hij tekent nu ook Suus en Sas voor Tina, en Gemengd Dubbel voor TrosKompas. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een gesingeerd boek van Anke de Vries (blauwe plekken.
en nog een boek van JAques Vriends. en een handtekening van een vage dchter die k niet ken. en van ...Oomen die schrijfster van hoe overleef ik de vakantie enz. en ik geloof nog een schrijvster maar ik weet niet meer wie verder losblaadjem et handtekening van Rik en Anna uit oppassen!!! en Linda Wagemakers. en een kaart met handtekening van mitch ofzow uit Baywatch. nou dat was het geloof ik wel weer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een gesigneerd stripboek van Jan, Jans en de kinderen van Jan Kruis. M'n oma is een kennis van hem en toen had ze gevraagd of hij er iets persoonlijks in kon zetten voor me, want ze had zo'n boek voor m'n verjaardag gekocht. Toen heeft ie er een heel melig stripje in getekend over mij
![]() |
![]() |
|
mijn marco borsato plakboek is gesigneerd, jaja
![]() ennu heb wat handtekeningen van sugarcult op een demootje staan en op wat sugarcult stickers.. taylor van reel big fish heeft mijn playlist getekend bazz van vankatoen heeft"leonie, blijf kikke" geschreven voor me ennu handtekeningen van munky en head van koRn (en een zoen van head ![]() verder geloof ik niet.. ![]()
|
|