Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat topic kan ik ook zo niet vinden. Maar misschien heb je iets aan dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=711288 - veel inspiratie heb ik op dit moment namelijk niet -
|
- Reefteef (gabberin mag ook
![]() - wc-juffrouw (bloemetjesjurk, sjaaltje om je hoofd en wc-borstel in je hand) - anita (tijgerprint rokje, opgepushte tieten, veel (nep)gouden sieraden en getoupeerd haar....altijd leuk als je blond bent ![]()
|
Ik ging als reefteef (of iedergeval mijn versie daarvan).
Blij rokje, 2 verschillende felgekleurde sokken, felpaars met groene adidas gympen, felpaars met groen truitje met psychedelische print, 2 knotjes in m''n haar met van die frutselige paarse elastieken eromheen, en natuurlijk een lolly in m'n bek en een blikje red bull in m'n hand.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=proud
kijk eens in dit topic, precies hetzelfde. (bij zoekfunctie op proud zoeken..dus heel hard heb je niet gezocht)
||
Citaat:
|
Op het Proud to be Fout feest waar ik met oud&nieuw was, liepen er mensen in bruidsjurk rond...en er waren mensen super netjes gekleed, terwijl 't in 'n rock café was. (dat was overigens ook aan de muziek te merken: Venga Boys i.p.v. Metallica ed.)
||
Citaat:
![]() ![]() was jij daar ook dan?
Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 20:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nite.
![]() Kijk ik ben een groot voorstander van persiflages en satires. Maar te vaak gebeurt het onder het mom van: 'ik ben al achterlijk, dus laat ik even _nog_ achterlijker doen zodat m'n oorspronkelijke staat van achterlijkheid niet meer zo opvalt'. Welk een makkelijker manier om je zelfbeeld op te krikken dan en (fictieve) ander te kakken te zetten? Overigens no offence aan ansjeboown hoor ik geloof heus wel dat je daar heen kan gaan, (dan al niet onder invloed van grote hoeveelheden alcohol ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yeah Baby.. , zullen we dan gelijk een grote bier en smirnoff pot doen ![]() Hmm, ik zie je fotoboek, felix de housecat zei je? heb je innercity liveset al ? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
ideeen voor n feestje oesterpoester | 46 | 12-05-2005 23:05 | |
Lifestyle |
Fototopic november Verwijderd | 500 | 06-11-2004 18:04 | |
Lifestyle |
Juli fototopic 2 Kiss Pookie | 500 | 21-07-2004 17:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Verwijderd | 496 | 06-10-2003 17:29 | |
Lifestyle |
Lifestyle op het internet --> Post hier websites & links Pan Am | 57 | 27-09-2003 13:40 |