Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2001, 20:58
heavinly
heavinly is offline
Het is een heel erg doelloos stuk, maar ik wilde me gewoon even uitleven. Doei !

Regen

Of ik vind regen helemaal fantastisch.. of ik vind het vreselijk. Vandaag vond ik het vreselijk. Ik moest namelijk door de regen naar huis fietsen. Ten eerste heb je dan altijd regen recht in je gezicht, je hebt op die momenten nooit wind mee en ten tweede is het ook nog koud. Vanmorgen was ik al vergeten mijn sjaal aan te doen, dus het was al niet warm.. en toen ik naar huis ging had ik dus regen. Dan vind ik regen vervelend. Eerder vandaag liep ik met mijn goedkope, nieuwe paraplu door de regen en er kwam een windvlaag onder. En ja hoor.. mijn nieuwe paraplu klapt dubbel. Ik heb hem maar dichtgevouwen en in mijn tas gedaan en dus zonder paraplu verder door de regen gelopen.
Maar, zoals ik al zei: soms vind ik regen ook superlekker. Maar dat is natuurlijk vooral als het wat warmer is. Dan vind ik het heerlijk om door de regen te wandelen en het liefst er keihard bij te zingen. Ik kijk wel eerst of er geen mensen dichtbij lopen en is dit niet het geval, dan ga ik zingen. In de regen zing ik het liefst “Let it rain” van Amanda Marshall of “I’m singing in the rain”. Heerlijk, ik kan me dan helemaal uitleven.
Ik vind het ook niet erg om in de regen te lopen als ik helemaal ingepakt ben in een vreselijk gekleurd regenpak met mijn DrM****** eronder. En dan vooral iedereen uitlachen die niet in regenkleding gekleed is, omdat die personen helemaal nat worden. En ik niet.
Alleen vandaag vond ik de regen vreselijk. Ik ben dan niet zo iemand die veel make-up op heeft ofzo, dus het was ook niet dat de mascara van mijn gezicht afdroop.. maar toch was het vandaag geen leuke regen. Het enige wat ik op zo’n moment wil, is warme chocolademelk met slagroom als ik thuiskom…
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2001, 09:54
elsbizkit
elsbizkit is offline
het loopt echt niet goed, sorry. Op één of andere manier krijg ik het gevoel dat je een bepaalde schrijfstijl wilt gebruiken of iemand wilt imiteren, maar dat het niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 15:07
Woodstock
Woodstock is offline
Regen stroomt langs de ruit, maakt het glas streperig en het uitzicht vervormd. Buiten glimt alles van het water. De kleuren lijken weggespoeld te zijn door het riool, maar dat maakt niet uit: als de zon straks weer gaat schijnen, verft die alles wel weer mooi in felle kleuren.
Nooit geweten dat er zo veel verschillende tinten grijs en zwart bestaan. Bruin ook. Eigenlijk wel mooi. Alles glanst ook zo prachtig. Aan de boomtakken hangen druppels als kleine diamantjes te pronk. Telkens weer nieuwe, frisse.
De hemel huilt. Je zou er zelf bijna treurig van worden. Een moedeloos, kleurloos natuurverdriet.
Maar een verdriet dat over gaat. Straks, als de wolken weg zijn gedreven, gejaagd door de wind. Dan komt de zon weer, en schildert de kleuren, en lacht de wereld weer. Zo gaan die dingen.
En dat maakt de regen mooi.
Oud 30-11-2001, 19:02
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Woodstock schreef:
Regen stroomt langs de ruit, maakt het glas streperig en het uitzicht vervormd. Buiten glimt alles van het water. De kleuren lijken weggespoeld te zijn door het riool, maar dat maakt niet uit: als de zon straks weer gaat schijnen, verft die alles wel weer mooi in felle kleuren.
Nooit geweten dat er zo veel verschillende tinten grijs en zwart bestaan. Bruin ook. Eigenlijk wel mooi. Alles glanst ook zo prachtig. Aan de boomtakken hangen druppels als kleine diamantjes te pronk. Telkens weer nieuwe, frisse.
De hemel huilt. Je zou er zelf bijna treurig van worden. Een moedeloos, kleurloos natuurverdriet.
Maar een verdriet dat over gaat. Straks, als de wolken weg zijn gedreven, gejaagd door de wind. Dan komt de zon weer, en schildert de kleuren, en lacht de wereld weer. Zo gaan die dingen.
En dat maakt de regen mooi.

het lijkt idd of je dit bedoeld maar het gewoon fout zegt,
nogal wazig maar hoop dat iemand het snapt
Reageren

Regels voor berichten