Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 15:44
HmmIk
HmmIk is offline
Hallo, ik heb even een vraagje. misschien een beetje raar maar toch! Ik heb net een vriend, tis nog heel pril allemaal. Hij is 20 ik ben 17. Tis heel gezellig en leuk enzo, maar nou als we zoenen liggen we weleens op bed en hij streelt me enzo, maar ik weet nooit zo goed waar ik me handen moet laten...!! Ik kan over zijn rug aaien ofzo, maarja, dat is ook wel gezien na 2 x geloof me! DUs ik vroeg me af.. als je met n jongen op bed ligt en bent n btje aant zoenen... wat kun je dan met je handen doen.. (als je nog niet te ver wilt gaan)!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:47
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Het moet heel natuurlijk gaan...als je gaat nadenken waar je moet gaan strelen, ben je niet meer echt met hem bezig...Laat je gewoon gaan, en doe stap voor stap wat sensueler!

ps...beetje met je handen in de onderrug...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:23
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
knuffel hem....
Oud 04-03-2004, 18:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Seksualiteit
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:59
De Centimeester
De Centimeester is offline
Strijk een beetje door zijn haren, over zijn rug, zijn wangen, kriebel wat in zijn nek, de fok, weet ik het, doe wat je fijn vindt baby!
Oud 04-03-2004, 19:49
Nona
Nona is offline
Zijn rug, schouders, nek en haar zijn altijd wel lekker ontspannen. Of pak zijn hand eens en leg die op jouw buik (of waar je hem op dat moment dan ook wilt hebben). Ga, als je daar zin in hebt, eens naar beneden, naar zijn kont. Maar sta er niet te veel bij stil, het is echt niet van levensbelang.
Oud 04-03-2004, 19:54
Nagarjuna
Nagarjuna is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-03-2004 @ 20:49:
Zijn rug, schouders, nek en haar zijn altijd wel lekker ontspannen. Of pak zijn hand eens en leg die op jouw buik (of waar je hem op dat moment dan ook wilt hebben). Ga, als je daar zin in hebt, eens naar beneden, naar zijn kont. Maar sta er niet te veel bij stil, het is echt niet van levensbelang.
Niets is zo dat het van levensbelang is. Maar tevens; ken begeerte als de oorzaak van het lijden, als instandhouding van de kringloop van voorwaardelijk onstaan.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:01
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nagarjuna schreef op 04-03-2004 @ 20:54:
Niets is zo dat het van levensbelang is. Maar tevens; ken begeerte als de oorzaak van het lijden, als instandhouding van de kringloop van voorwaardelijk onstaan.
Goed, maar ken begeerte dan ook als aanleiding tot genot en menselijke voldoening en maak je eens niet zo veel zorgen.
Oud 04-03-2004, 20:08
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Handen over de borstkas doet het bij mij in iedergeval goed. Of doe eens gek en geef een lekkere massage. Ik krijg alweer zin om mijn vriendin morgen te zien als ik alleen al daaraan denk.

My point: je hoef niet altijd 'verder' te gaan om het de ander naar zijn zin te maken. Al is lekker zoenen in de nek heerlijk en het achterwerk mag soms ook wel wat 'druk' ontvangen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:38
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
en doe het alleen als het goed voelt! doe niets tegen je zin, omdat hij dat evt verwacht, als hij van je houdt doet hij rustig aan en wacht hij op jouw teken dat het goed is!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:41
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Inderdaad. Aan dat zenuwachtige heb je allebei toch geen moer (of die ander moet zo'n gozer zijn in de categorie WAP).
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:52
HmmIk
HmmIk is offline
Hij is absoluut niet zo iemand die me dwingt of het van me verwacht dat ik aan m ga zitten, maar hij is echt zooo lief voor me enzo. En hij streelt me wel gewoon laat maar zeggen. Ik wil hem gewoon ook een plezier doen, maar kben daar altijd n btje euhmm moeilijk meej niet dak 't niet wil, maar meer btje angst ervoor jaaa bes wel vaag eigluk Strax doe ik iets fouts?? Gewoon onzekerheid misschien Kweenie
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:55
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Is geloof ik wel normaal. Mijn advies: probeer er lekker van te genieten. Hij zal misschien wel hetzelfde denken als jij en dan ben je allebei aan het piekeren terwijl jullie het goed bedoelen. Trouwens de ander weet heus wel dat je je best voor hem doet en dat alleen al moet genoeg zijn voor hem, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:06
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 04-03-2004 @ 21:52:
Hij is absoluut niet zo iemand die me dwingt of het van me verwacht dat ik aan m ga zitten, maar hij is echt zooo lief voor me enzo. En hij streelt me wel gewoon laat maar zeggen. Ik wil hem gewoon ook een plezier doen, maar kben daar altijd n btje euhmm moeilijk meej niet dak 't niet wil, maar meer btje angst ervoor jaaa bes wel vaag eigluk Strax doe ik iets fouts?? Gewoon onzekerheid misschien Kweenie
zo is t bij mij en mn huidige vriend ook gegaan, hij had ervaring, ik niet. strelen durfde ik dan wel omdat hij me een goed gevoel gaf.. maar die volgende stap vond ik echt heel eng..
ik had nog nooit een `volwassen` piemel gezien en durfde m dan ook echt niet aan te raken.. zat een tijd tussen over de boxershort heen en daadwerkelijk IN de boxer. maar goed zo ver ben je nog niet.

streel gewoon op de neutrale plekken, zeg maar nek hals rug etc..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:12
HmmIk
HmmIk is offline
Hmm ik ben weleens verder gegaan toen ik 12 was, maar wou dat absoluut niet!! Dat was een slechte periode. Ik weet dus wel hoe 't is. Maar misschien dat daar de angst vandaan komt. Hij is idd wat meer ervaren dan ik, dat maakt het voor mij dat ik ga denken.... wat moet ik doen zodat hij zich net zo fijn voelt als ik?!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 15:27
HmmIk
HmmIk is offline
Zijn er meer mensen die hier last van hebben??? Hoe kun je niet te ver gaan en toch ook al heb je angst je daarover heen zetten. Ik wil 't namelijk wel gewoon!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 15:37
Verwijderd
Vertrouwen moet je opbouwen... Dan loopt 't wel los.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 15:38
juno
juno is offline
Je maakt je echt zorgen om niks. Vrijen is lekker als je het met gevoel doet, en dan kan het gewoon niet misgaan. Wat denk je nou, dat je een examen moet afleggen? Dat hij zo zijn eisen heeft? Het gaat er niet om wat je doet bij hem, en hoe je dat doet. Dat komt heus vanzelf wel. Waar het om gaat is of jullie je fijn voelen bij elkaar, en de handelingen zijn daarbij echt van ondergeschikt belang.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 15:48
HmmIk
HmmIk is offline
Hmmmmmmmmmmmm kmaak me vast wel te druk ja, maja kan dr nix an doen!! Maaarrr kverwacht eigenlijk ook wel dat 't vanzelf kmt , maar tis meer omdat hij al wat ouders is en wat meer ervaring heeft enzo. Zijn er eigenlijk veel mensen die vergelijken met exen?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 16:03
juno
juno is offline
Je merkt wel dat de huidige anders is dan de ex, maar vergelijken als in beter of slechter vinden? Nee, daar heb je het veel te druk voor als je bezig bent. Die ex is dan echt niet in je gedachten hoor!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 19:39
breezerboy
breezerboy is offline
wij geilen op poep en plas sex!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 20:44
Faery
Faery is offline
Niet om het een of ander, maar heb je niet het kleinste beetje inlevingsvermogen of fantasie? Inspiratieloze metworst.
Oud 05-03-2004, 23:44
matrix21
matrix21 is offline
Ga anders precies hetzelfde doen als hij. Word een beetje een spelletje dan, is het allemaal wat minder serieus. Als hij dat na een tijdje doorheeft zal hij denk ik gaan doen wat hij lekker vind wat jij bij hem zou moeten doen.
Dus gaat ie met zijn handen over je kont, doe dat dan ook bij hem.
Weet je in elk geval dat je niet te snel voor hem gaat of iets verkeerd doet.

Hmm in theorie klinkt het wel goed eigenlijk Praktijk ben ik alleen nog niet zo zeker van.
Maar goed maar 1 manier om erachter te komen he?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 05-03-2004 @ 21:44:
Niet om het een of ander, maar heb je niet het kleinste beetje inlevingsvermogen of fantasie? Inspiratieloze metworst.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 14:37
HmmIk
HmmIk is offline
GELUKKIG zijn er ook nog mensen die normaal kunnen reageren!! Jij bent toch ook ooit ergens begonnen of nie dan!! Loop dan nie zo te zeuren en kun je nie normaal reageren, reageer dan gwoon nie toch?? Net zo makkelijk!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
HmmIk schreef op 06-03-2004 @ 15:37:
GELUKKIG zijn er ook nog mensen die normaal kunnen reageren!! Jij bent toch ook ooit ergens begonnen of nie dan!! Loop dan nie zo te zeuren en kun je nie normaal reageren, reageer dan gwoon nie toch?? Net zo makkelijk!
Rustig meisje... als je reply nou serieus neemt. Het is redelijk te snappen dat jij niet weet waar je je handen moet plaatsen, maar je kon ook best zelf raden waar je die kunt plaatsen.

Je hoeft nog niet all the way met hem te gaan, maar je handen op zijn kruis/kont is helemaal niet slecht... dan kan je bekend worden metzijn geslachtsdeel zeg maar. Hij vind het fijn, en jij kan wennen aan dat heen en weer vliegende gedrocht wat wij piemel noemen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:35
HmmIk
HmmIk is offline
Hmmm ik schijt 'm gwoon n btje!! Jaaa schijtwijf ja, op dat gebied! Niet dat HIJ t erg vind hoor, want t gaat gwoon goed opzich. Bedankt voor de reacties, ik verw8 ook wel dat t vanzelf komt, gwoon ff wennen en goed voelen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:51
sail fan
sail fan is offline
je kunt het niet fout doen denk ik, en het is een wisselwerking. Als je een tijdje met elkaar knuffeld, zoent, etc dan voel je elkaar vanzelf aan, en dan werkt het gewoon helemaal perfect, enis het geoon het lekkerste dat er bestaat. lekker onduidelijk he
Oud 07-03-2004, 19:15
HmmIk
HmmIk is offline
Neej ik snap je wel
Kheb er ook de volste vetrouwen in..
Nog ff n heel andere vraag.. zijn de tepels van jongens eigenlijk ook gevoelig???
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
HmmIk schreef op 07-03-2004 @ 20:15:
Neej ik snap je wel
Kheb er ook de volste vetrouwen in..
Nog ff n heel andere vraag.. zijn de tepels van jongens eigenlijk ook gevoelig???
Verschilt per jongen, bij de een wel en de ander niet, ik zou het als ik jou was gewoon uitproberen met kriebelen en misschien likken enzo; als-ie het saai vindt weet je dat het de volgende keer niet meer hoeft, als-ie het leuk vindt dan kun je het erin houden
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 22:14
HmmIk
HmmIk is offline
Hmmm jaaa kga t ook wel proberen

Maareuhmmm... Als n jongen borsthaar heeft.. gwoon overheenlikken?? whehee, dat heefttie nl wel
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 22:25
Nona
Nona is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 07-03-2004 @ 23:14:
Hmmm jaaa kga t ook wel proberen

Maareuhmmm... Als n jongen borsthaar heeft.. gwoon overheenlikken?? whehee, dat heefttie nl wel
Als je dat niet fijn vindt moet je er vooral met een grote boog omheen likken. Als je dat niet erg vindt, gewoon voor gaan.
Oud 08-03-2004, 18:19
HmmIk
HmmIk is offline
Moeilijk moeilijk moeilijk... zeg jongens, wat vinden jullie nou eigenlijk allemaal lekker??
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:33
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Over die tepels. Mijn vriendin zit er graag aan als ze over mijn borstkas wrijft. Alleen kietelt dat; kan het wel een tijdje verdragen, maar daarna schiet ik in de lach. Maar het is niet onaangenaam ofzo..

Wat betreft wat jongens lekker vinden. Ik kan alleen denk ik zeggen wat ik zelf lekker vind aangezien ik niet zo'n representatief figuur ben voor de gemiddelde jongen. Als ik zo af en toe de omgeving hoor, dan is het hard ertegenaanketsen, pijpen, enzovoorts. Maar dat kan net zo goed stoerejongenspraat zijn, daarnaast kun je ook wel je eigen conclusies trekken bij jongens die hardop daarover opscheppen, niet?

Ik zou zeggen: vraag gewoon voorzichtig wat hij lekker vindt. Lijkt me sterk dat hij iets gaat noemen wat hij niet lekker vindt

Wat ik qua seks lekker vind, hangt echt af van mijn humeur en kan ik pas zeggen als het plaats dreigt te gaan vinden en dan hangt het vaak ook af van hoe het met mijn vriendin gesteld is.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 23:03
Verwijderd
Citaat:
HmmIk schreef op 08-03-2004 @ 19:19:
Moeilijk moeilijk moeilijk... zeg jongens, wat vinden jullie nou eigenlijk allemaal lekker??
Aandacht en ondernemende vrouwen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 23:13
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ondernemende vrouwen.. Hmm...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:46
jef man
jef man is offline
ik zeg pijpen pijpen en nog eens pijpen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:03
Francesco
Francesco is offline
Geef elkaar eens een uitgebreide, liefbedoelde massage - kan met kleren aan eventueel maar zonder is beter natuurlijk.

Je gaat zo nog niet te ver, je leert elkaars lichaam verkennen, en bijna iedereen vindt het lekker. Je zou de zones van je lichaam in drie soorten kunnen onderverdelen; non-erotiserende zones (dat zijn plekjes die, als ze gestimuleerd worden), niet of vrijwel geen seksuele opwinding veroorzaken. Een stapje verder: de indirect-erotiserende zones (dit zijn plekjes die niet meteen seksuele lust veroorzaken, maar goed gestimuleerd kunnen ze aan flinke seksuele opwinding bijdragen. Voorbeeld hiervan is de nek, buik, voor sommigen voeten, billen, de hoofdhuid (haar!), oorlelletjes, etc. Laatste zijn de plekjes die vrijwel altijd seksuele opwinding tot gevolg hebben; dit zijn de geslachtsorganen, binnenkant dijen telt ook mee voor velen, etc.

Als je dan toch een stapje verder wil, dan kun je voor jezelf bepalen welke zones je wilt 'behandelen' bij je partner. Bouw het vooral rustig op en let goed op de reactie van je partner, zijn/haar lichaam communiceert de uitwerking van de massage meestal heel duidelijk.
Oud 09-03-2004, 16:05
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-03-2004 @ 19:49:
Mmmm... ben ik ijverig bovenstaande post aan het inkloppen, blijkt achteraf dat Kruimel me al lang en breed te snel af is geweest. Kruimel heeft het dus door!
Oud 09-03-2004, 16:35
juno
juno is offline
Citaat:
Francesco schreef op 09-03-2004 @ 17:03:
Geef elkaar eens een uitgebreide, liefbedoelde massage - kan met kleren aan eventueel maar zonder is beter natuurlijk.

Als je dan toch een stapje verder wil, dan kun je voor jezelf bepalen welke zones je wilt 'behandelen' bij je partner. Bouw het vooral rustig op en let goed op de reactie van je partner, zijn/haar lichaam communiceert de uitwerking van de massage meestal heel duidelijk.
Als je het echt goed doet staat hij of in vuur en vlam, of je hoort opeens een sonoor gesnurk opstijgen.

Hoe dan ook is massage ontspannend en maakt het je vertrouwd met elkaar.

De meeste mensen doen bij hun partner wat ze zelf ook lekker vinden, dus let op wat hij bij jou doet en hoe hij het doet. Natuurlijk doe jij hetzelfde met hem, jij doet immers ook wat jij lekker vindt, en op die manier leren jullie ook nog eens van elkaar.

En verder is het toch helemaal niet erg als je eens iets doet wat hij niet zo geweldig vindt? Daar leer je alleen maar van. Probeer alles uit waar je zelf op dat momen zin in hebt om te doen, en je merkt aan hem vanzelf wel of het in goede aarde valt.

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:41
Salem
Salem is offline
lekker gepijpt worden!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:58
Madgirl
Madgirl is offline
Waar je niet al een probleem van kan maken..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten