Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een site waar alle antwoorden te vinden zijn: www.google.com
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wil ze niet opzoeken ... te vaag ... |
![]() |
||
Citaat:
goed, ik denk dat het een paardenstaart is. Als je er een elastiekje omheen doet...
|
![]() |
wat lult iedereen nou over manen.
denk niet dat ze dat bedoelt. ik heb zelf eigenlijk geen idee. weet niet zo veel van paarden en dacht aan bles, maar dat zal je ook wel niet bedoelen. het idee van een topicnaam is dat daarin je vraag al staat. noodkreten hebben niet zoveel effect. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Koetsen trekken bij trouwerijen Paarden hebben POTEN, en paarden hebben een KOP dus het is de voorkant van de KOP van het paard
|
1. Open topics met een duidelijke titel die bij het onderwerp hoort.
2. Als je snel antwoord wilt hebben op dit soort vragen ga je het beste naar het deelforum onzin. Als je traag antwoord wilt hebben, en het topics iets serieuser wilt gebruiken dan ga je naar het deelforum die het dichts bij je onderwerp samenhangt, dus F&F (diertjes dus). 3. Antwoord is gegeven, en verder is er gechat, dus slotje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
vraag dringend RoydePee | 15 | 06-11-2010 17:55 | |
Liefde & Relatie |
wilt niet tot hem door laten dringen dat ik niets met hem wil @Moon | 20 | 11-01-2005 18:41 | |
Werk, Geld & Recht |
[Belasting] HELP AUB!! Dringende Vraag!! Jadakiss | 6 | 05-09-2004 20:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje, Dringend!!! thisisfun | 17 | 01-03-2003 11:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeeeelp, dringend gevraagd:info over het chunnelsyndroom!!! BELLEKE | 3 | 28-09-2002 21:32 | |
De Kantine |
dringende vraag..> Verwijderd | 7 | 11-04-2002 10:06 |