Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jongens zijn niet zo sterk in het opvangen val (stille) hints en we zijn te koppig om simpele afwijzingen naast ons neer te leggen. Wees duidelijk! |
![]() |
||
![]() |
Ik denk dat toch vrij duidelijk bent geweest, want beide keren heb ik het expliciet gezegd dat ik geen gevoelens voor hem heb en dat ik daarom geen relatie met hem wil.
Maar om totaal geen contact meer met hem te hebben gaat ook niet echt aangezien onze moeders vroeger collega's van elkaar zijn geweest en we steeds contact met zijn familie hebben. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik denk ook zoals ik gezegd om kei-hard te zijn, niet boos gaan doen, want ik denk wel dat je hem gewoon wilt hebben als een gewone vriend, misschien helpt een brief idd. Ga met hem ergens zitten en er een goed gesprek over hebben, als hij het dan nog niet snap en hij blijft aandringen is het beter misschien om hem te vermijden ofzo
||
Citaat:
![]() Kan me daar echt ontzettend kwaad om maken. Als je me niet moet, laat het me dan op zn minst even weten. ![]() Gewoon duidelijk vertellen dat je echt NIETS met hem wil, dat je ook NOOIT iets voor hem heb gevoeld, en dat het ook NOOIT iets zal worden. En tja.. vriendschap... dat zal dan ook wel over zijn denk ik.... Veel mannen sluiten alleen vriendschap met een knappe vrouw omdat ze meer willen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95 x-spekkie-x | 500 | 21-02-2009 01:09 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Liefde & Relatie |
Hij nou opdringerig of ligt het aanmij? devilcat | 101 | 10-10-2004 22:05 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |