![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709069
als mickeyV's vermoeden waar is, dan is dit dus al de tweede in korte tijd. Eerst machiavelli (of hoe de neuk je die naam ook schrijft ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vroeg het me gewoon af, aangezien het wel erg toevallig is EN het volgens mij dezelfde persoon is, gezien het feit wat hij daarna doet. Misschien eens een check doen om erachter te komen wie het is? (als dat mogelijk is natuurlijk, je kunt altijd anoniem zijn
![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 10:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn reactie sloeg op wat Martin zei, over het niet gebruiken van een numeriek password. Mijn password is dan wel niet numeriek, toch is het niet makkelijk te raden (m'n pw is eerder wel eens geraden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bijvb: a80$3K%f# Ik weet 't, das lastig te onthouden, maar werkt wel 't best. |
![]() |
||
Citaat:
AyQcVOwRg Om zo kraak-programma`s het moeilijk te maken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er overigens niets van meegekregen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben mij gisteren gehackt en ik moet zeggen dat ik het wel knap vind. Gelukkig hebben ze niet zoveel uitgespookt en kunnen ze er nu niks meer mee. Wat wel heel vervelend is is dat ik niet meer op hotmail/msn kan komen ![]()
||
Citaat:
Dat heet geen hacken! ![]() ![]() ![]() ![]() (Sorry, liet me even gaan, zoek maar eens op Software en Multimedia op de term hacken, dan snap je mijn reactie wel......) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tsja. Je moet je wachtwoord gewoon vaak veranderen, niet makkelijk houden en ook geen hotmail hebben.
||
Citaat:
![]() maar toen kwam ik op Beleidszaken en daar had je een topic geopend wat nergens op sloeg, en toen dacht ik al dat je gehackt was.. Ik ga nu trouwens mijn Profiel in rennen om mijn veel te gemakkelijke wachtwoord te veranderen ![]()
|
![]() |
|
|