Wat een stelletje eikels daar zeg. Ik wil weten wanneer het downloadprogramma tj-biljet 2003 op hun site komt, zodat ik ingehouden loonheffing terug kan vragen, maar ze hebben nooit gehoord van service.
Ik heb hun al 5x gebeld, eerst moet je elke keer een menu doorlopen en dan krijg ik steeds te horen: al onze medewerkers zijn in gesprek, de verbinding wordt verbroken. Tuut tuu. Gvd. Waarom kan ik gewoonweg niet even in de wachtstand gezet worden. Nu heb ik steeds dat kut menu moeten doorlopen en 'al onze medewerkers zijn in gesprek. De verbinding wordt verbroken' moeten aanhoren.
Dan maar het regiokantoor van de belastingdienst in mijn regio een aantal keren gebeld. Hetzelfde liedje.
Eerst weer een heel menu doorlopen. Dan krijg ik 'al onze medewerkers zijn in gesprek, blijft u wachten'te horen. En nu nog geen 3sec later hoor je zo'n bandje zeggen: het is momenteel druk, u kunt beter een andere keer terugbellen. Tuut tuut.
Jeetje, wat word ik hier opgefokt van zeg.
En ik heb nergens op de site een emailadres van de belastingdienst gezien, anders had ik hun wel gemaild.
MMm, eind van de week nog maar eens een keer terugbellen.
|