Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 10:39
dathomaz
dathomaz is offline
Wat een stelletje eikels daar zeg. Ik wil weten wanneer het downloadprogramma tj-biljet 2003 op hun site komt, zodat ik ingehouden loonheffing terug kan vragen, maar ze hebben nooit gehoord van service.

Ik heb hun al 5x gebeld, eerst moet je elke keer een menu doorlopen en dan krijg ik steeds te horen: al onze medewerkers zijn in gesprek, de verbinding wordt verbroken. Tuut tuu. Gvd. Waarom kan ik gewoonweg niet even in de wachtstand gezet worden. Nu heb ik steeds dat kut menu moeten doorlopen en 'al onze medewerkers zijn in gesprek. De verbinding wordt verbroken' moeten aanhoren.

Dan maar het regiokantoor van de belastingdienst in mijn regio een aantal keren gebeld. Hetzelfde liedje.
Eerst weer een heel menu doorlopen. Dan krijg ik 'al onze medewerkers zijn in gesprek, blijft u wachten'te horen. En nu nog geen 3sec later hoor je zo'n bandje zeggen: het is momenteel druk, u kunt beter een andere keer terugbellen. Tuut tuut.

Jeetje, wat word ik hier opgefokt van zeg.
En ik heb nergens op de site een emailadres van de belastingdienst gezien, anders had ik hun wel gemaild.

MMm, eind van de week nog maar eens een keer terugbellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 10:42
Tofke_H
Tofke_H is offline
Als je een medewerker aan de lijn gaat krijgen dan gaat die hoogstwaarschijnlijk je niet eens kunnen helpen met dat programma, of er moet een soort helpdeks zijn daarvoor maar dat betwijfel ik.
De mensen die daar zitten kunnen je informatie geven met het invullen van die brief, en met de standaarddingen in dat programma maar verder....
Zit er nergens bij info ofzo de informatie van de makers van het programma, meestal kunnen zij je beter (en sneller) helpen.
Oud 05-01-2004, 17:10
Auntie M
Auntie M is offline
Tsja dit soort situaties ontstaan dus als men wil bezuinigen op ambtenaren. De service wordt een stuk minder.
Dien vooral een klacht in dan wordt men bewust waar men niet op moet bezuinigen (de mensen die het werk moeten uitvoeren dus).

Maar goed, als je op de de site van de Bel.dnst. kijkt zie je in de meest rechter kolom een link naar contact. Helemaal onderaan de lijst kun je contact maken met de webmaster. Hij vertelt waar je iets kunt vinden op de site, maar misschien weet hij ook vanaf wanneer. Inhoudelijk weet hij niets.
Reageren

Regels voor berichten