Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 15:11
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Vorige week een briefje van de Belastingdienst gehad, dat ik nog loonheffing terugkrijg van het arbeidsjaar 2001. Mooi meegenomen toch!

Dus ik netjes het TJ-biljet programma downloaden van de belastingdienst website, installeren, invullen, maar ik kan alsmaar niet verzenden

Ik heb alles ingevuld, maar als ik naar het tablad "Akkoord en verzending" ga, zie ik geen knop om het formulier te verzenden, noch zie ik het ergens anders in het programma staan. Ik heb overigens kabelinternet, maar dat zou niets mogen uitmaken, want je kan in het programma ook kiezen voor het versturen van het formulier via een bestaande internetverbinding.

Ook heb ik Zone-Alarm uitgezet alvorens ik ging sturen, want ik dacht al dat dit programma een probleem ging leveren.

Kan iemand mij helpen, want ik schaam me wel een beetje dat ik nu geeneens dit formulier kan versturen .
Oud 08-11-2002, 16:32
dystopia
dystopia is offline
Dat werkt niet met kabelinternet. Dat staat overigens ook in de toelichting. Je hebt een dial-up modem nodig: 56k6 of ISDN.
Oud 08-11-2002, 16:45
Verwijderd
en dit dan?

Let op! U kunt uw elektronische aangifte nu ook via een openstaande internetverbinding (zoals een kabelmodem of ADSL) naar de Belastingdienst versturen. Het Aangifteprogramma dat u vanaf deze site kunt downloaden, is hiervoor sinds 15 februari geschikt. Heeft u het Aangifteprogramma tussen 4 januari en 15 februari gedownload en moet u de aangifte die u daarmee heeft ingevuld nog versturen, dan moet u eerst de nieuwe versie van het Aangifteprogramma installeren. Daarna moet u uw aangifte in die nieuwe versie oproepen door op het icoontje 'bestandsbeheer' (rechts naast de helpbutton) te klikken. Vervolgens kunt u de aangifte kiezen die u wilt bekijken, bewerken of versturen.

die slaan dus op ( n )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten