Advertentie | |
|
![]() |
|
en de URL daarvan is http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=558926
om het even helemaal af te maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel leuk en aardig dat je je zo stoer op probeert te stellen, maar het is niet goed voor je imago, wat je volgens mij wel denkt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je dat te veel moeite vind dan moet je gewoon niet reageren. Ik weet heus wel dat mijn imago hierdoor alleen maar slechter wordt bij jullie(de vaste S&M'ers) maar ja, ik geef daar dus nix om. edit: Het is anders als mensen zonder te zoeken vragen gaan stellen over "ingewikkelde" onderwerpen. Diegen zijn dan zelf in staatom te zoeken omdat zij over die kennis beschikken, maar er zijn zat mensen die niet eens weten hoej e op google kan vinden wat je zoekt. En die mensen mag je nix verwijten, diegene die het wel weten maar gwoon geen zin hebben mag je juist wel verwijten, maar de meeste mensen hier leggen er geen verschil tussen. Wat heel jammer is imo Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 20:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() er staat toch nergens dat je per se moet reageren. Als je geen zin hebt om te antwoorden doe je dat niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
om een lang verhaal kort te maken
http://mess.be/pafiledb/pafiledb.php...ownload&id=262 dat is een proggie die patched je msn zodat je gewoon een enter in je nickname kunt zetten
||
Citaat:
opzich is het niet nodig om je MSN Messenger te patchen, maar in dit geval mss wel makkelijker ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[msn] emailadres omdraaien?? DG | 5 | 09-01-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom, want hij is weg. xineof | 5 | 02-06-2004 17:28 | |
Software & Hardware |
[MSN Messenger],...Share??? Missy Muffett | 7 | 20-03-2003 06:12 | |
Software & Hardware |