Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook nog steeds verliefd...
en het doet zeer, en ik kan het niet verwerken... tis nog rotter als ze rot tegen je doet, net als mijn ex net zei.. dat je er maar aan moet wennen om hem te zien zoenen met een ander... hopelijk is het bij jou nog niet zo pijnlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Daarbij lijkt me drie jaar veel te lang. Intense verliefdheid duurt nooit jaren, dat slaat over in liefde, houden van, vertrouwen, respect, genegenheid enz. |
![]() |
|
Je kan misschien gewoon proberen om vrienden te blijven en haar gewoon te blijven zien. Ik heb een vriend waar ik eerst verliefd op was, maar hij was niet op mij, maar wel zijn we gewoon goede vrienden gebleven. Maar hij is wel heel belangrijk voor me en ik houd ook best wel veel van hem - gewoon als vrienden dan - dus wie weet helpt dat bij jou ook, dan ben je haar niet kwijt maar ben je wel vrij om te doen wat je wilt. Dus ik denk dat je je af moet vragen of je contact met haar wilt blijven houden (ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is) en anders moet je haar maar proberen te vergeten en meer leuke dingen gaan doen en met andere mensen omgaan.
|
![]() |
||
Citaat:
Iets wat ik ook wel wist maar gevoelens zijn raar en verwarrend. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op man van 30 alicia3215 | 47 | 31-10-2007 19:40 | |
Liefde & Relatie |
Gewoon verliefd blijven Pruts0r | 8 | 04-05-2006 08:37 | |
Liefde & Relatie |
verliefd, nodig of niet? snoopy | 23 | 22-10-2004 18:30 | |
Liefde & Relatie |
verliefd blijven als je weet dat het niks wordt load_harmony | 18 | 07-03-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
van verliefdheid naar houden van Audrey | 12 | 24-08-2003 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is eigenlijk onzin Verwijderd | 74 | 27-05-2002 16:50 |