Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 17:09
Bigbot
Bigbot is offline
Hey

Een half jaar geleden is mijn relatie van anderhalf jaar stuk gelopen. Heb het daar erg moeilijk mee gehad en dat heb ik op een slechte dag nog wel. Het punt is dat der geen dag voorbij gaat waarop ik niet aan der denk en dat ik der mis. Eigelijk hou ik nogsteeds super veel vander al zul je mij dit tegen niemand horen zeggen als ze der naar vragen.. Lijkt wel of ik het heb weg gedrukt en niet verwerkt. Dit begint echt vervelend te worden aangezien ik men ex echt niet terug wil (te veel gebeurt) maar ik wel verlieft blijf..

Heb geen id wat ik hiermee moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 17:26
Verwijderd
De tijd zal het leren.

Toen mijn vriendin het uitmaakte had ik er ook heel erg veel problemen mee, maar het viel best wel mee hoe snel het voorbij was. Iets van een halfjaartje dacht ik zo.

Gewoon, afwachten.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:26
ZerO
ZerO is offline
Ze heeft duidelijk veel indruk op je gemaakt.
Misschien was zij wel de eerste waarmee je een echte relatie heb gehad.Anderhalf jaar is niet niks .Misschien is het geen verliefdheid meer wat je voelt, je hebt denk ik gewoon een zwak voor haar.Ze blijft speciaal.
Onderdruk je gevoelens niet meer ,ga het eerst verwerken en daarna pas moet je open staan voor anderen.
Je zult zien dat je binnenkort wel iemand ontmoet waarop je heel verliefd zal worden en daarmee gelukkig zult zijn.
Je ex zal misschien altijd speciaal voor je zijn maar dat betekent niet dat je niet van iemand anders kan houden.
Oud 11-01-2004, 17:32
Bigbot
Bigbot is offline
Citaat:
ZerO schreef op 11-01-2004 @ 18:26:
Ze heeft duidelijk veel indruk op je gemaakt.
Misschien was zij wel de eerste waarmee je een echte relatie heb gehad.Anderhalf jaar is niet niks .Misschien is het geen verliefdheid meer wat je voelt, je hebt denk ik gewoon een zwak voor haar.Ze blijft speciaal.
Onderdruk je gevoelens niet meer ,ga het eerst verwerken en daarna pas moet je open staan voor anderen.
Je zult zien dat je binnenkort wel iemand ontmoet waarop je heel verliefd zal worden en daarmee gelukkig zult zijn.
Je ex zal misschien altijd speciaal voor je zijn maar dat betekent niet dat je niet van iemand anders kan houden.
Dat ist
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:34
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik ben ook nog steeds verliefd...
en het doet zeer, en ik kan het niet verwerken...
tis nog rotter als ze rot tegen je doet, net als mijn ex net zei..
dat je er maar aan moet wennen om hem te zien zoenen met een ander...
hopelijk is het bij jou nog niet zo pijnlijk
Oud 11-01-2004, 17:39
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
o0BeKsKuH0o schreef op 11-01-2004 @ 18:34:
Ik ben ook nog steeds verliefd...
en het doet zeer, en ik kan het niet verwerken...
tis nog rotter als ze rot tegen je doet, net als mijn ex net zei..
dat je er maar aan moet wennen om hem te zien zoenen met een ander...
hopelijk is het bij jou nog niet zo pijnlijk
Nou als je 14 ben en nu al niet kan verwerken ,wacht maar totdat je anderhalf jaar een echte relatie heb gehad die uitgaat en die je vervolgens moet verwerken.Dus kom op stel je niet aan die ex van je lijkt me toch een klootzak als hij zegt dat jij er aan moet wennen om hem met een ander te zien zoenen.
Oud 11-01-2004, 17:41
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
ja da weet iuk wel, dat vind ik ook, maar kblijf me aan hem vastklampen en kan hem ni loslate,...
maar dit is niet mijn topic, maar van iemand anders die om hulp vraagt, dus geef mij maar tips in mijn topic
Oud 11-01-2004, 17:53
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Scheikundig gezien kan een mens maar 3 jaar verliefd blijven aangezien je lichaam na die tijd niet meer genoeg feromonen aan kan maken... dus afwachten maar!
Oud 11-01-2004, 18:43
elledc
elledc is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 11-01-2004 @ 18:53:
Scheikundig gezien kan een mens maar 3 jaar verliefd blijven aangezien je lichaam na die tijd niet meer genoeg feromonen aan kan maken... dus afwachten maar!
Dit is naast de kwestie. Het kan ook zijn dat je je aangetrokken voelt tot diegene of dat je die speciaal vindt zonder verliefd te zijn.
Daarbij lijkt me drie jaar veel te lang. Intense verliefdheid duurt nooit jaren, dat slaat over in liefde, houden van, vertrouwen, respect, genegenheid enz.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:04
Joke01
Joke01 is offline
Je kan misschien gewoon proberen om vrienden te blijven en haar gewoon te blijven zien. Ik heb een vriend waar ik eerst verliefd op was, maar hij was niet op mij, maar wel zijn we gewoon goede vrienden gebleven. Maar hij is wel heel belangrijk voor me en ik houd ook best wel veel van hem - gewoon als vrienden dan - dus wie weet helpt dat bij jou ook, dan ben je haar niet kwijt maar ben je wel vrij om te doen wat je wilt. Dus ik denk dat je je af moet vragen of je contact met haar wilt blijven houden (ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is) en anders moet je haar maar proberen te vergeten en meer leuke dingen gaan doen en met andere mensen omgaan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:52
Bigbot
Bigbot is offline
Citaat:
Joke01 schreef op 11-01-2004 @ 20:04:
Je kan misschien gewoon proberen om vrienden te blijven en haar gewoon te blijven zien. Ik heb een vriend waar ik eerst verliefd op was, maar hij was niet op mij, maar wel zijn we gewoon goede vrienden gebleven. Maar hij is wel heel belangrijk voor me en ik houd ook best wel veel van hem - gewoon als vrienden dan - dus wie weet helpt dat bij jou ook, dan ben je haar niet kwijt maar ben je wel vrij om te doen wat je wilt. Dus ik denk dat je je af moet vragen of je contact met haar wilt blijven houden (ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is) en anders moet je haar maar proberen te vergeten en meer leuke dingen gaan doen en met andere mensen omgaan.
Dat zal helaas niet zo makkelijk gaan. Zoals ik al zei der is veel tussen ons gebeurt en we hebben niet echt contact. Kom haar 1 keer in de maand eens tegen en dan is het niet meer van: hoi bla bla bla en dat was het. Zelf vind ik dat niet zo erg want als ik der weer gezien heb ben ik weer dagen smoor. Denk dat het antwoord al wel gegeven is hier. Ze is gewoon speciaal omdat ze men eerste liefde is/was, en ik heb gewoon een enorm zwak voor der.

Iets wat ik ook wel wist maar gevoelens zijn raar en verwarrend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten