Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 10:53
RevolvingWorld
RevolvingWorld is offline
Ik heb sinds kort met een meisje, ze woont 2,5 uur bij me vandaan. We zijn tot nu toe alleen een keer naar de bios geweest. Ze komt waarschijnlijk binnekort bij me slapen. Nu is er een kans dat ze op een matras bij mij op de kamer komt, of in een gewoon bed in een andere kamer. Dat hangt ervan af of mn broer thuiskomt of niet. Maar nou kwam mn moeder met de opmerking, dat het heel hoffelijk zou zijn dat als ze op een matrasje bij mij op de kamer zou slapen, ik zelf op de matras zou gaan slapen, en zij dus in mn bed.

Op een matras slapen is geen ramp natuurlijk, maar ik vraag me af of dit weleens door iemand is gedaan/iemands partner dit weleens heeft gedaan. Kheb zelf het idee dat het een beetje onzin is, maar ben ik nou gewoon lomp?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
RevolvingWorld schreef op 07-01-2004 @ 11:53:
Ik heb sinds kort met een meisje, ze woont 2,5 uur bij me vandaan. We zijn tot nu toe alleen een keer naar de bios geweest. Ze komt waarschijnlijk binnekort bij me slapen. Nu is er een kans dat ze op een matras bij mij op de kamer komt, of in een gewoon bed in een andere kamer. Dat hangt ervan af of mn broer thuiskomt of niet. Maar nou kwam mn moeder met de opmerking, dat het heel hoffelijk zou zijn dat als ze op een matrasje bij mij op de kamer zou slapen, ik zelf op de matras zou gaan slapen, en zij dus in mn bed.

Op een matras slapen is geen ramp natuurlijk, maar ik vraag me af of dit weleens door iemand is gedaan/iemands partner dit weleens heeft gedaan. Kheb zelf het idee dat het een beetje onzin is, maar ben ik nou gewoon lomp?
Wat denk je van 2 matrassen naast elkaar. Dat is toch veel leuker of gewoon zeggen dat je maar een bed hebt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 10:57
RevolvingWorld
Citaat:
Syphon schreef op 07-01-2004 @ 11:55:
Wat denk je van 2 matrassen naast elkaar. Dat is toch veel leuker of gewoon zeggen dat je maar een bed hebt
viespeuk

maar daar gaat het niet om, ff ontopic plz, ongeacht of we nou gescheiden blijven slapen of niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:08
Verwijderd
natuurlijk ga jij op het matras liggen... jij hebt haar toch uitgenodigd? veel beter is dat ze bij jou in bed kruipt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:29
Marcade
Marcade is offline
Je gast gun je normaliter gesproken het beste; dat is hoffelijk ja.

Ik zou me zelfs kapot schamen als ik zelf in een lekker bed lig, en m'n gast op een klote kamping matrasje.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:43
The0
The0 is offline
Ik neem aan dat het gaat over een gewoon bedden matras ipv zo'n foutgekleurd matje?

In beiden gevallen bied je haar uiteraard het bed aan waar ze uiteraard niet op zal willen liggen. Conclusie: jouw beddenmatras (eventueel naast het andere matras) op de grond.
Oud 07-01-2004, 12:10
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn ex liet mij op zijn ***camping matje slapen en ik moet zeggen dat ik daar niet al te blij mee was. Vond het nogal lomp.
Laat dat meisje dus gewoon op jouw matras slapen.
Waarschijnlijk zal ze inderdaad zeggen dat ze wel op het matras wil slapen en dus kun je misschien het beste gewoon op het matras gaan liggen en dan zeggen dat zij in je bed slaapt.
Oud 07-01-2004, 12:12
Punkygirl
Punkygirl is offline
Mijn vriendje slaapt altijd op een matrasje hier ( uit hoofelijkheid) omdat we niet genoeg ruimte hebben in mijn 1 persoonsbed.
Oud 07-01-2004, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 07-01-2004 @ 12:29:
Je gast gun je normaliter gesproken het beste; dat is hoffelijk ja.

Ik zou me zelfs kapot schamen als ik zelf in een lekker bed lig, en m'n gast op een klote kamping matrasje.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:29
artless
artless is offline
Ik denk dat dit veelal voor liefdesrelaties geldt, want ik laat mijn zuip- en uitgaanvrienden niet in mijn bed slapen mochten ze komen logeren.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:39
Verwijderd
'tuurlijk is dat hoffelijk, zelfs bijna normaal. Waarom zou het onzin zijn?

Daarbij, als zij in jouw bed slaapt dan gaat jouw bed lekker naar haar ruiken
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:40
Negrotiator
Negrotiator is offline
Ja lijkt me wel ok ja
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:02
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-01-2004 @ 13:39:
'tuurlijk is dat hoffelijk, zelfs bijna normaal. Waarom zou het onzin zijn?

Daarbij, als zij in jouw bed slaapt dan gaat jouw bed lekker naar haar ruiken
Hahaha Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:09
Anteverta
Anteverta is offline
Je moet haar in je bed laten slapen. Is niet meer dan normaal lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:12
Verwijderd
Ik vind het wel hoffelijk

Maar als ik vaker zou komen logeren bij een vriendje en hij geeft me gewoon een goed liggend matras, dan hoef ik echt niet iedere keer in z'n bed te slapen.

Maar voor zo'n eerste keer dat ze komt slapen staat het iig erg aardig,
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:13
RevolvingWorld
et is wel een normale matras, niet echt een klote ding ofzo.

maar ok, bedankt mensen! Ik zal mijn bed afstaan totdat ik dr zelf bij in kruip

ik weet dat ik vaak nogal lomp kan zijn, dus ik wou hier ff een lompe actie voorkomen. Bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
artless schreef op 07-01-2004 @ 13:29:
Ik denk dat dit veelal voor liefdesrelaties geldt, want ik laat mijn zuip- en uitgaanvrienden niet in mijn bed slapen mochten ze komen logeren.
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:16
RevolvingWorld
Citaat:
artless schreef op 07-01-2004 @ 13:29:
nee natuurlijk niet, straks kotsen ze mn bed onder
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:21
Verwijderd
het is natuurlijk hoffelijk maar ook een beetje onzin, want als je elkaar leuk vindt dan moet je natuurlijk ook lekker naast elkaar gaan liggen. Dus of allebei op de grond, of samen in een bed. Ik beveel twee matrassen op de grond aan overigens!
greetz
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:43
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-01-2004 @ 14:12:
Ik vind het wel hoffelijk

Maar als ik vaker zou komen logeren bij een vriendje en hij geeft me gewoon een goed liggend matras, dan hoef ik echt niet iedere keer in z'n bed te slapen.

Maar voor zo'n eerste keer dat ze komt slapen staat het iig erg aardig,
Ok, jij gaat de volgende keer maar op de grond liggen

Maar ONTOPIC: Je bent toch wel gastvrij en sociaal. Dan biedt je iig aan dat ze in jou bed kan slapen als het bed van je broer niet vrij is. Waarschijnlijk zal ze zeggen dat ze wel op de grond wil. Maar dat sta jij natuurlijk niet toe
Oud 07-01-2004, 14:46
Verwijderd
Dat lijkt me niet meer dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-01-2004 @ 15:43:
Maar ONTOPIC: Je bent toch wel gastvrij en sociaal. Dan biedt je iig aan dat ze in jou bed kan slapen als het bed van je broer niet vrij is. Waarschijnlijk zal ze zeggen dat ze wel op de grond wil. Maar dat sta jij natuurlijk niet toe
idd. Zij zal zeggen dat het niet hoeft en dat zij wel op het matras slaapt en vervolgens dring jij d'r op aan dat ze toch in je bed slaapt. Uiteindelijk zal ze dit doen met een 'oke dan'.
Wat zijn mensen toch heerlijk voorspelbaar
Oud 07-01-2004, 15:15
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2004 @ 16:02:
idd. Zij zal zeggen dat het niet hoeft en dat zij wel op het matras slaapt en vervolgens dring jij d'r op aan dat ze toch in je bed slaapt. Uiteindelijk zal ze dit doen met een 'oke dan'.
Wat zijn mensen toch heerlijk voorspelbaar
Ja, maar ze zal zich wel vereerd voelen dat jij dat voor haar over hebt en het kost totaal geen moeite lijkt mij. Het is gewoon hoffelijkheid, hetgeen een man hoort te zijn.
Oud 07-01-2004, 15:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-01-2004 @ 16:15:
Ja, maar ze zal zich wel vereerd voelen dat jij dat voor haar over hebt en het kost totaal geen moeite lijkt mij. Het is gewoon hoffelijkheid, hetgeen een man hoort te zijn.
precies. het zijn van die kleine dingetjes die dan niet zo'n big deal lijken maar toch onbewust onthouden worden door iemand. als je vaker zulk soort lieve gebaren doet dan zal dat je alleen maar meer sieren.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-01-2004 @ 15:43:
Ok, jij gaat de volgende keer maar op de grond liggen
volgende keer *?*

Edit: oh laat maar, ik ben een beetje traag van begrip.

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 15:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2004, 15:38
Phileine
Phileine is offline
Ja, nou, voor een eerste keer is wel zo netjes ja.

Maar als zij nu er geen problemen mee blijkt te hebben en goed slaapt op een matje en jij doet er geen oog op dicht moet zij zich ook maar opofferen hoor.
Oud 07-01-2004, 15:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Phileine schreef op 07-01-2004 @ 16:38:
Maar als zij nu er geen problemen mee blijkt te hebben en goed slaapt op een matje en jij doet er geen oog op dicht moet zij zich ook maar opofferen hoor.
Nee, dat vind ik niet. Ook al zou ik geen oog dicht doen op zo'n matras op de grond en m'n vriendin wel, zou ik toch echt gewoon op die matras blijven liggen, zonder overigens er een woord over te klagen. Ook al moet ik er een maand op liggen. Een dame leg je niet op een matrasje op de grond. Zoiets heeft hoffelijkheid, een gentleman waardig.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:21
Verwijderd
Tuurlijk ga jij dan op dat matrasje liggen.. en zij in jouw bed. Damn dat doe ik voor al mijn gasten...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 07-01-2004 @ 13:10:
Waarschijnlijk zal ze inderdaad zeggen dat ze wel op het matras wil slapen en dus kun je misschien het beste gewoon op het matras gaan liggen en dan zeggen dat zij in je bed slaapt.
Zo ging het bij ons dus ook... Maar uiteindelijk heeft er niemand op het matras geslapen .
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:38
Charlottetje
Charlottetje is offline
Natuurlijk bied jij gewoon je bed aan!
Lijkt mij vrij logisch!
En ook natuurlijk zal ze eerst weigeren (als het een beetje lief en net meisjes is), maar jij zou dan ook kunnen zeggen, goed, ik pak mijn matras van m'n bed en leg hem naast de jouwe.

(Wat trouwens een nicht van mij gedaan heeft, is haar bed weg gedaan en er een matras bij gekocht. Als ze alleen is slaapt ze dus op 2 matrassen en anders slapen ze allebei naast elkaar elk op een 'eigen' matras..)
Oud 07-01-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 07-01-2004 @ 18:33:
Zo ging het bij ons dus ook... Maar uiteindelijk heeft er niemand op het matras geslapen .
eindelijk! ik verbaas mij over de reacties hier. ik had verwacht dat veel mensen zouden zeggen dat het er uiteindelijk op uitdraaide dat je toch bij mekaar in bed ligt. en ook al gebeurd er na zo'n korte tijd niets in bed, het is toch gewoon fijn... ik vind het eigenlijk ook niet zo abnormaal als je met 'gewone' vriendinnen (in mijn geval als jongen dan..) in bed ligt, wel hele goeie vriendinnen dan natuurlijk, maar dan gebeurt er echt niets hoor.

maar als het toch alleen in bed wordt dan zorg je dat zij lekker in jouw bed kan liggen, dat lijkt me logisch ja.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:23
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 07-01-2004 @ 13:12:
Mijn vriendje slaapt altijd op een matrasje hier ( uit hoofelijkheid) omdat we niet genoeg ruimte hebben in mijn 1 persoonsbed.
Ik vond het juist wel heel knus met mijn vriend in een éénpersoonsbed Zo hoefde er tenminste niemand op een matje op de vloer te slapen

Maar ik zou het ook wel hoffelijk vinden als je aan zou bieden dat zij in jou bed gaat slapen. Denk dat ze dat wel heel leuk vindt!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:33
Jules
Jules is offline
Het zou niet eens in mijn hoofd opkomen dat mijn vriend "op de grond" zou gaan slapen voor me, dus ik zou heel verrast zijn en t erg leuk vinden als 'ie het zomaar aan zou bieden

(niet dat het hoeft want hij heeft lekker een 2 persoons bed, en als hij hier slaapt liggen we samen op de grond omdat mijn bed te klein is .. )
Oud 07-01-2004, 20:42
bassgirl
bassgirl is offline
mijn vriend doet zelfs als ik daar slaap dan legt ie zn matras naast mij op de grond

zo kan 't ook kun je beter van de een naar de annder zeg maar ghehe..
Oud 07-01-2004, 20:44
RevolvingWorld
Citaat:
bassgirl schreef op 07-01-2004 @ 21:42:
mijn vriend doet zelfs als ik daar slaap dan legt ie zn matras naast mij op de grond

zo kan 't ook kun je beter van de een naar de annder zeg maar ghehe..
dat past niet eens in mijn kamer kan wel een matrasje naast mn bed proppen denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 20:48
bassgirl
bassgirl is offline
ow tja nou ik zou 't wel schattig vinden als hij 't zou aanbieden maar uiteindelijk slaap ik gewoon op de grond hoor ik hoef niet perse in zijn bed.

mja das kut dan als ze niet naast elkaar passen.... of je bouwt je eigen stapelbed.. gooit haar matras onder je beed > en klaar nee geintje
Oud 07-01-2004, 21:04
Maarten
Maarten is offline
Ik zou het niet aanbieden als je het niet uit jezelf doet en dus meent. Als je zo lomp bent dat je niet inziet dat het lomp is zou ik haar ook niet een verkeerd beeld voorhouden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:14
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik slaap bij me vriend altijd op een soort van matras iets op de grond... ik vind het wel best eigelijk... hoef niet in zijn bed te slapen....

hier thuis 2 matrassen naast elkaar das egt veel beter
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 09:53
RevolvingWorld
Citaat:
DiGiTracker schreef op 07-01-2004 @ 22:04:
Ik zou het niet aanbieden als je het niet uit jezelf doet en dus meent. Als je zo lomp bent dat je niet inziet dat het lomp is zou ik haar ook niet een verkeerd beeld voorhouden.
gast, wat heb ik hier nou aan. Geef dan tenminste nog een nuttige reply
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 09:56
Maarten
Maarten is offline
Gast, het is toch zo logisch als wat?

Heb jij geen meelevingsgevoel ofzo? Empathie?

Als jij bij iemand slaapt en je moet op een klote bed slapen terwijl je vriend op een asociaal lekker bed ligt dan zou jij het toch ook fijn vinden als hij tenminste aanbood om te ruilen? Dat heet gastvrijheid.

Als het goed is heb je geleerd dat je je gasten altijd de eerste keus enzo moet geven. Maar kennelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
RevolvingWorld schreef op 08-01-2004 @ 10:53:
gast, wat heb ik hier nou aan. Geef dan tenminste nog een nuttige reply
'Nuttig' is ook maar relatief.
Ik vond het wél nuttig.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 09:57
miro
miro is offline
Tuurlijk moet jij op t matras slapen en zij in bed. Zo hoort t
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:07
Maarten
Maarten is offline
Nu hoor je het van een vrouw!

Doe het nou gewoon en stop met het zoeken naar antwoorden hier want het is gewoon overduidelijk duidelijk dat het zo hoort en ik kan niet begrijpen dat je dit niet zelf had kunnen bedenken.

Het zou uit het hart moeten komen en je had zoiezo kunnen bedenken dat het fijner voor haar was. Als je haar niet eens een fijner bed gunt, doordat ze het wel eens als ouderwetse onzin had kunnen opvatten dan is er wat mis met je.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:29
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik vind het op zich ook wel netjes om haar dan gewoon in je bed te laten slapen en dat jij dan gewoon op het matras gaat liggen ...eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:49
Methuus
Methuus is offline
Gewoon hoffelijk. Ofwel samen in bed, dat gaat natuurlijk ook. Heb ik ook al gedaan met 2 vriendinnen van me, we hadden niets met elkaar maar als je gewoon naast elkaar slaapt en je handjes thuishoudt is er toch geen enkel probleem? Maar altijd haar haar zin geven, dus als ze alleen in bed wilt, fine, dan slaap jij maar op je matrasje op de grond... Ik zou er in die twee gevallen geen enkel probleem mee gehad hebben om hun in m'n bed te laten slapen en ik in m'n zeteltje...
Oud 08-01-2004, 12:50
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Syphon schreef op 07-01-2004 @ 11:55:
mja das veel fijner.
Oud 08-01-2004, 12:51
leucomelas
leucomelas is offline
ligt er natuurlijk aan welk iets beter ligt.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten