Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik neem aan dat het gaat over een gewoon bedden matras ipv zo'n foutgekleurd matje?
In beiden gevallen bied je haar uiteraard het bed aan waar ze uiteraard niet op zal willen liggen. Conclusie: jouw beddenmatras (eventueel naast het andere matras) op de grond.
|
Mijn ex liet mij op zijn ***camping matje slapen en ik moet zeggen dat ik daar niet al te blij mee was. Vond het nogal lomp.
Laat dat meisje dus gewoon op jouw matras slapen. Waarschijnlijk zal ze inderdaad zeggen dat ze wel op het matras wil slapen en dus kun je misschien het beste gewoon op het matras gaan liggen en dan zeggen dat zij in je bed slaapt. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ONTOPIC: Je bent toch wel gastvrij en sociaal. Dan biedt je iig aan dat ze in jou bed kan slapen als het bed van je broer niet vrij is. Waarschijnlijk zal ze zeggen dat ze wel op de grond wil. Maar dat sta jij natuurlijk niet toe
||
Citaat:
Wat zijn mensen toch heerlijk voorspelbaar ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Natuurlijk bied jij gewoon je bed aan!
Lijkt mij vrij logisch! En ook natuurlijk zal ze eerst weigeren (als het een beetje lief en net meisjes is), maar jij zou dan ook kunnen zeggen, goed, ik pak mijn matras van m'n bed en leg hem naast de jouwe. (Wat trouwens een nicht van mij gedaan heeft, is haar bed weg gedaan en er een matras bij gekocht. Als ze alleen is slaapt ze dus op 2 matrassen en anders slapen ze allebei naast elkaar elk op een 'eigen' matras..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als het toch alleen in bed wordt dan zorg je dat zij lekker in jouw bed kan liggen, dat lijkt me logisch ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar ik zou het ook wel hoffelijk vinden als je aan zou bieden dat zij in jou bed gaat slapen. Denk dat ze dat wel heel leuk vindt! |
![]() |
|
Het zou niet eens in mijn hoofd opkomen dat mijn vriend "op de grond" zou gaan slapen voor me, dus ik zou heel verrast zijn en t erg leuk vinden als 'ie het zomaar aan zou bieden
![]() (niet dat het hoeft ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ow tja nou ik zou 't wel schattig vinden als hij 't zou aanbieden maar uiteindelijk slaap ik gewoon op de grond hoor ik hoef niet perse in zijn bed.
mja das kut dan als ze niet naast elkaar passen.... of je bouwt je eigen stapelbed.. gooit haar matras onder je beed > en klaar ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Gast, het is toch zo logisch als wat?
Heb jij geen meelevingsgevoel ofzo? Empathie? Als jij bij iemand slaapt en je moet op een klote bed slapen terwijl je vriend op een asociaal lekker bed ligt dan zou jij het toch ook fijn vinden als hij tenminste aanbood om te ruilen? Dat heet gastvrijheid. Als het goed is heb je geleerd dat je je gasten altijd de eerste keus enzo moet geven. Maar kennelijk niet. |
![]() |
|
Nu hoor je het van een vrouw!
Doe het nou gewoon en stop met het zoeken naar antwoorden hier want het is gewoon overduidelijk duidelijk dat het zo hoort en ik kan niet begrijpen dat je dit niet zelf had kunnen bedenken. Het zou uit het hart moeten komen en je had zoiezo kunnen bedenken dat het fijner voor haar was. Als je haar niet eens een fijner bed gunt, doordat ze het wel eens als ouderwetse onzin had kunnen opvatten dan is er wat mis met je. |
![]() |
|
Gewoon hoffelijk. Ofwel samen in bed, dat gaat natuurlijk ook. Heb ik ook al gedaan met 2 vriendinnen van me, we hadden niets met elkaar maar als je gewoon naast elkaar slaapt en je handjes thuishoudt is er toch geen enkel probleem?
![]()
|
|