Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
doe net als ons en geeft een jackass feest!
dan haal je gewoon met een dronken kop, erg pijnlijke stunts uit! zoals met een zelfgemaakte paracute van krantenpapier van een schuurtje afspringen ofzo!! hardstikke leuk! zorg er wel voor dat iemand het opneemt! kan je zelf ook nog lachen later!!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dan moet je blij zijn met wat je krijgt! wat is dat nou? iedereen moet verkleed komen als kermit!! nee dat is leuk! (ja alleen als je niet meer kunt staan van de drank)
|
-boerenparty
-camping feest -zwart/wit feest -celeb feest -aruba party -gemaskerd bal -western -'zie eruit als een voorwerp' o.i.d. -disneyfeest -of andere tekenfilmfiguren -... genoeg te verzinnen!
Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 16:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
iedereen als elfjes, dwergen etc
kleurtjes (en dan echt veeeel) middeleeuwen maar die was al gezegd sterren (iedereen verkleed als z'n favo zanger(es) hawaii (iedereen bloemetjeskettingen om ![]()
|
Verwijderd
|
Ons examenfeest thema is Moulin Rouge (mag ik eindelijk eens als hoer op school komen
![]() ![]() andere thema's: Wilde westen Barbie en Ken Après Ski (dus in skipakken.. misschien beetje heet) Braziliaans carnaval hemel en hel hawaii Ja ik heb al een hoop examenstunten meegemaakt.. |
![]() |
|
Ik hoorde laatst wel iets gaafs:
Een raar haar feest Dan moet iedereen een extreem raar kapsel nemen, lijkt me wel lachen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Inhoudsopgave der dag Craig Rogen | 498 | 02-08-2009 14:02 |