Advertentie | |
|
![]() |
|
zoenen en alles dat verder gaat dan dat. maar ik zou het ook al heel vervelend vinden als mijn vriend een romatisch intiem avondje met een meisje heeft en als ze knuffelen/masseren enzovoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Seks hebben met een ander, waarbij het alleen om het lichamelijke genot gaat, hoeft dan weer geen vreemdgaan te zijn voor mij, maar ja dan is ze gewoon een wellustige sloerie dus dan hoef ik haar sowieso niet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In theorie ben ik daar erg makkelijk in. Wat mij betreft neukt hij er op los (om het maar even onsubtiel te zeggen), als ie maar bij mij blijft!. En als ik ook de liefste, mooiste, lekkerste voor hem blijf.
Maar die garantie heb je natuurlijk nooit, dus blijft ie maar lekker met z'n poezelige handjes van anderen af. Maar als nog ben ik daar waarschijnlijk minder 'moeilijk' in dan anderen. Als ie een keer zoent met een ander? Hij doet maar. Zolang ie eerlijk is. (dit is dus geen theoriegeval, maar echt gebeurd) En als hij verliefd wordt, ok, daar kan ik niks aan doen. Maar dat zal niet gebeuren, als mijn vriend verliefd zou worden zou hij het uitmaken met mij. ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat vreemdgaan in de handeling zit hoor.... ALs je verleifd wordt op iemand anders kan je daar toch niks aan doen? Dus verleifd zijn op iemand anders vind ik geen vreemdgaan. Vreemdgaan kun je namelijk iets tegen doen, doe je toch bewust. Dus zoenen en alles verder dan dat.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou me wel bedrogen voelen als mn vriend fantaseert over zn ex of beste vriendin als hij met mij ligt te vrijen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik sluit me compleet bij jou aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
´verliefdheid´ op een ander tijdens een relatie vind ik geen vreemdgaan, zolang het natuurlijk alleen bij een verliefdheidje blijft...
en met flirten en close contact...vind ik niet echt vreemdgaan...maar ik zou wel hem zeggen dat ik het niet leuk zou vinden... bij sommige mensen kan je ook meer hebben... bij het ene meisje kon me ex bijv verder gaan, dan bij andere.. omdat je weet dat het dan wel goed zit..of juist niet (voor je gevoel)
|
Vreemdgaan is voor mij (nu nog) niet echt vast te leggen. Er is niet echt een grens.
Wat 't eerste in mij opkomt is.. Alles waar je je zelf ook schuldig na zou gaan voelen. Als ik me niet echt kut zou voelen omdat ik een avond geknuffelt heb met iemand en een kusje op mond enzo, vind ik dat ik dat mijn vriend ook niet kwalijk zou mogen nemen. Misschien is dit wel heel erg simpel en ben ik te tolerant , maar ik denk dat mijn vriend gewoon precies zou weten waar mijn grenzen liggen en daar rekening mee kunnen houden. Al kan ik idd heel erg veel hebben. Ik vind niet dat je in een relatie echt regels voor elkaar moet gaan maken, als je relatie goed zit weet je waar die grenzen zijn en heb je ook niet echt de behoefte om eroverheen te gaan lijkt me zo.... ![]() Liefs, Margriet
|
Vanaf zoenen is et mis.... Ergens is het wel geil om je vriendin aandacht te zien krijgen, maar ook dat heeft weer wat fouts.
Ow, zoenen en verder mag wel uiteraard als je daar afspraken over hebt. Je hebt er genoeg die wel bij hun 1e vriend(in) willen blijven, maar bang zijn dat ze nieuwsgierig worden naar wat anders... Voor mezelf is zelfs daten al vreemdgaan tegenover mijn gevoelens voor m'n ex ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Een klein kusje op de wang van iemand anders zou ik niet zo erg vinden, maar een egte tongzoen, of een zoen op de lippen zou ik wel erg vinden.
En natuurlijk ook als je ziet dat je vriendin met een ander staat te neuken, dat zou ik egt erg vinden.
|
Verwijderd
|
Alle dingen waar je je schuldig over voelt en/of waar je van weet dat je vriend(innet)je het niet op prijs zal stellen.. (Zeker dat laatste)
Ik ben zelf een aantal keer vreemdgegaan en ik heb er echt zo'n spijt van, zelfs nu nog 'achtervolgt' het me. Mn vriendje heeft me vergeven (zegt hij) en we hebben het er nooit meer over, maar ik kan het gewoon niet achter me laten.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
M'n beste vriendin haar vriend is verliefd op mij, terwijl zij bijna al 3 jaar samen zijn. Ik vind dit verschrikkelijk. In het begin wist ik niet hoe me te gedragen! Maar ben me uiteindelijk gewoon blijven gedragen en stuff. Er zijn maar 4 mensen die weten dat hij verliefd op me is. Een andere beste vriendin waarmee we ook altijd weggaan en één van zijn beste vrienden. Ik vind dit al 2 teveel, maar hij kon het niet zwijgen en ik ook niet! Zolang S.(zijn lief, en mijn beste vriendin) het niet te weten komt is het goed! Want als zij kwaad is, is het een bom die ontploft. En ik ben bang dat ze 'hem aan de kant zet-wat ik nog zou kunnen verstaan-, maar ook mij aan de kant zet en niks meer met mij te maken zou willen hebben.' Greets Lieve,xxx
|
Vreemdgaan is de gedachte aan een ander.
Dáár ga je al vreemd. Maar 'on modern standards': Zoenen, sex of elk lichamelijk contact whatsoever. But ah, what are you gonna do about it? Gedachtes zullen er zijn, kan je niks tegen doen.. Maar als iemand iets 'te gezellig' word, is het over. No excuse, dan was de gedachte een fantasie, die blijkbaar werkelijkheid moest worden. Dus dan laat ik ze hun gang gaan. Maar mij zie je niet meer terug! ![]()
|
![]() |
ehmz zoenen is niet altijd vreemdgaan voor mij:
mijn vriendin en ik wonen ver uit elkaar..en als zei iemand zoent omdat ze mij mist is dat geen probleem, natuurlijk zijn we heel open tegen elkaar en houden we nix achter. Maar goed zoenen is dus niet altijd vreemdgaan voor mij, ik zie het als de meest onschuldige manier om aan je behoefte te voldoen als je vriend/vriendin niet in de buurt is... en ik gun het haar dat ze daar in voldoet als ik er niet bij ben.. ![]() zei gunt het mij ook btw ... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik vreemd gegaan? barafranca | 32 | 10-06-2011 07:16 | |
Seksualiteit |
Jongens stoer? Meisje een hoer? BaLLooN | 62 | 08-09-2003 12:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Liefde & Relatie |
is dit vreemdgaan?? **thuggirl** | 76 | 13-08-2002 19:10 |