Advertentie | |
|
![]() |
|
bij me eerste echte vriendje... hij was een aardige jongen, ik viel voor z'n innerlijk. hij maakte me blij, liet me goed voelen etc. toen ging ik een keer mee naar zn vrienden. zou... sjeesh... daar zaten me toch 2 lekkere dingen bij.
![]() ken t gevoel dus...
|
Heb ik wel eens gehad ja, maar ik weet niet wat je precies bedoeld. Was een jongen uit de vriendengroep van mn ex die ik er wel leuk uit vond zien, hij was ook aardig, maar meer ook niet. Vond hem dus niet helemaal super ofzo, kwam denk meer omdat mn ex bijna allemaal vage vrienden heeft en hij nog een beetje normaal was ofzo
![]() |
![]() |
|
toen mijn huidige vriendje voor het eerst zijn broertje (net zo oud als ik) liet zien kon ik het bijna niet geloeven.....wat een knap broertje.....
Nu weet ik wel beter, zijn broertje is af en toe zo´n etter! Zijn broer is veel beter haha! ![]() Gelukkig heb ik nooit echte gevoelens of spanningen gevoeld voor z´n broertje....ik zie hem nu meer als mijn eigen broertje, soms close en soms bloedirritant maar we zijn ook gewoon vrienden....
|
De vrienden die ik heb, hebben ongeveer dezelfde smaak als ik heb, de vriendinnen die ze gehad hebben of hebben daar zag ik mezelf ook best wel 'n relatie mee hebben, niet omdat ze megaknap waren ofzo maar gewoon door hun uitstraling, houding en manier van omgaan met mensen.
![]()
|
Eeeuhm.... neuh... Eigenlijk niet. De smaak van mijn vriendinnen en die van mij liggen eigenlijk totaal verschillend. Zij vallen op van die overdreven metal typjes die zo onnozel zijn dat zij dominant kunnen zijn over hem, terwijl ik juist val op lief uitziende zorgzame jongens die niet overdreven zijn en een leuke lieve uitstraling hebben en ook diepgang hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Heb jij weleens je liefde/verliefdheid bekend? (aan iemand met een vriend(in)) stout! | 43 | 11-06-2004 15:35 | |
Seksualiteit |
Sex met iemand die een vriend(in) heeft speedyme | 80 | 03-06-2004 21:14 | |
Liefde & Relatie |
de bekende ex van je vriend(in)... pienie | 26 | 16-02-2004 09:50 | |
Liefde & Relatie |
Drugs en een relatie Rosie | 36 | 15-08-2003 01:10 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie ook zo'n fantastische vriend(in)??? --- [vriendschappelijk bedoel ik] G.T.C. | 48 | 25-05-2003 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |