Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
|
Verwijderd
|
En NEE ik hoef ook geen vriend die elk weekend bezopen in de bar hangt, dank-je-wel. VRaag eerst wat ik dan over alcohol vind voor jullie je mening gaan uiten ten opzichte het hypocriet zijn (van mij) of niet. DANK-JULLIE-WEL.
En ik meen dat ik zei "Joints of iets anders" Ik drink zelf niet, en mijn vriend is ook nooit hartstikke lam van de alcohol, ja hij drinkt af en toe een biertje savonds bij een barbeque oid, maar niet tot aangeschotens/dronken toe. (overigens is uitgaan hier niet van toepassing omdat je hier 19 moet zijn om dergelijke gelegenheden binnen te komen) heb ik mezelf nu genoeg verklaard? en ik zei ook helemaal niet dat het koek en ei is om stomdronken in een cafe rond te hangen, leg mij geen woorden in de mond. Dit is gewoon mijn mening over relaties en drugs, het is geen discussie punt er werd gewoon gevraagd hoe wij er mee om zouden gaan als wij een vriend(in) hadden die gebruikt, danwel alcohol of wiet e.d. en DAT is mijn mening Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 22:36. |
![]() |
|
Weer eens een ander perspectief; ik blow wel en mijn vriend nauwelijks, als hij bij mij is (meestal als we dan bij mijn vrienden zijn) blowt hij dus welleens mee. Hij vind het van mij niet erg. (op het feit na dat het niet gezond is voor mij) Oke hij ziet het liever niet dat ik rook enzo. Over het algemeen goed geregeld dus
![]() Het enige waar ik bang voor ben is dat hij zich laat meeslepen door mijn vrienden, omdat hij niet echt snapt dat hij niet elke joint moet aannemen. mjah dat zeg ik hem dan en dan is er nix aan t handje. |
![]() |
||
Citaat:
Ik rook, maar heb met mijn vriend een afspraak gemaakt dat ik minder, en sowieso niet rook in zijn bijzijn e.d. Dat is omdat ik het respecteer als hij er last van heeft, in een relatie moet je rekening met elkaar houden. Je moet het dus gewoon zeggen tegen je vriend als je het er niet mee eens bent, als ie echt om je geeft zal hij zeker wel naar je luisteren!
|
![]() |
geen probleem als het niet te vaak is, ik zou het zelfs erg vervelend vinden als ik een vriend had die anti-blowen is omdat ik zelf ook af en toe blow. Maar zo gauw het te erg word (zoals je al zei verkeerde redenen of elke dag) zou ik er wel wat van zeggen denk iik
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ehm, mijn vriendje blowt bijna dagelijks en ik maar heel soms. Ik zeg vaak dat ik het gewoon stom van hem vind dat ie dat zo vaak doet enzo.. maar ik verbied hem niks. Daar heb ik niet eens het recht toe. Hij moet zelf weten wat ie doet: het is zijn leven. Ik geef mijn mening en wat hij ermee doet, moet ie zelf weten.
Ik keur het niet goed en ik keur het niet af. Het is zijn keus en daar heb ik niks mee te maken, net zo goed als dat hij niks te maken heeft met hoevaak ik dat doe...
|||
Citaat:
![]() (ik blow ook wel meer, maar zij is ook regelmatig knetter) Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn allerbeste vriend blowt bij het leven en de meeste van die vrienden club blowt ook zoveel.. Heb het zelf ook wel gedaan maar dan met mate enzo. Ben er nu zeg maar meegestopt. Ik vind het best als hij zoveel blowt maar als hij eenmaal verder gaat dan blowen enzo dan heb ik gezegd dat hij kan opflikkeren want dat hoef ik niet. En dat wil hij zelf ook niet en ik vertrouw hem daar ook erg in. Me vriend zelf blowt niet, rookt niet alleen af en toen een biertje ofzo
![]() ![]() ![]()
|
Ik heb net een jongen leren kennen en we vinden elkaar wel heeel leuk
![]() |
![]() |
|
vriendjes en drugs gaan heel goed samen
als je bijvoorbeeld naar feestjes gaat en je samen helemaal uit je dak gaat en dan brak tegen elkaar aan kruipt achteraf... dat is geweldig en vreselijk intiem... meestal als ik nieuwe vriendjes heb, ontdek ik drugs weer helemaal overnieuw... maar dat komt ook omdat ik meestal in de zomer nieuwe vriendjes krijg... zomers en drugs gaan ook altijd goed samen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
relatie wantrouwen desperatelylove | 2 | 18-05-2016 22:21 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Drugsgebruik in een vaste relatie. -Will- | 185 | 10-02-2005 01:13 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs in een relatie? Ruben | 13 | 08-02-2002 21:52 |