Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 14:19
rodina
rodina is offline
Ik ben boos.
En dat is eigenlijk niet goed, want dan krijg je zo'n mooi vertekend beeld.
Enfin, kben helemaal radeloos etc.

Goed even serieus.
Kzit met een probleempje.
Kees *ja laat ik 'm zo noemen* is nou zo'n 4 jaar stapel gek van me. Op zich geen probleem, althans vind ik niet, destijds een paar keer mee gezoend, maar nooit meer, en altijd gezegd tegen 'm, sorrie jongen; twas niets, is niets, wordt ook nooit wat.
Dat je 't zowieso al zo lang op iemand gek kan zijn, wetende dat het niet wederzijds is.. naja 't zal wel. Had wel verwacht dat 't over zou zijn niet dus.
Nadat ik een paar keer met Kees ben geweest, heb ik met een vriend van 'm gezoend. En een ander vriendje kwam met een prachtig mooi liedje naar me toe, dat ie me zo geweldig vond en blablabla.
Dan Piet *creatief met namen zeg maar*, geweldig leuke jongen,
ook een vriend van bovenstaande. Naja op een of andere manier stonden we in eens te zoenen. Hij had toen een vriendin, dat is inmiddels uit. Probleem is dat niemand 't kan en mag weten. Vanwege dat meisje, omdat ie toen 30 keer is vreemdgegaan, vanwege bovenstaande jongens..
Goed die dingen blijven niet onopvallend.. mensen gaan dingen vermoeden, van 't een komt 't ander *als in aan 't begin van de straat praat je met elkaar, eind van de straat ben je getrouwd en heb je 3 kinderen*.

Enfin
Mee kappen, en 't vergeten?
Alles maar netjes opbiechten en vrolijk verder gaan, met de kans op het verkloten van een aantal vriendschappen?
Oud 07-01-2004, 14:20
rodina
rodina is offline
Kees heeft hier en daar al dingen op gevangen, en was echt totaal niet blij. Overdreven? Of logisch?
Oud 07-01-2004, 14:35
Verwijderd
Ik snap het niet helemaal... hoe lang is dat voorval dan geleden?

Uhm, verder.. je schrijft dat ie 30x is vreemdgegaan (naja, bij wijze van spreken waarschijnlijk), maar wat maakt die ene keer met jou dan nog uit voor dat meisje.. het is toch allang uit tussen hun en hij was toch al vaak vreemdgegaan.. wat maakt die ene keer meer of minder nou uit?

En wat maakt het uit voor die jongens? Ze konden jou toch niet krijgen, dat heb je ze netjes verteld. Dus mocht je ook gewoon met anderen zoenen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 07-01-2004 @ 15:20:
Kees heeft hier en daar al dingen op gevangen, en was echt totaal niet blij. Overdreven? Of logisch?
Als hij al vier jaar lang stapelgek op je is kun je er wel vergif op innemen dat hij het niet leuk vindt dat jij met zijn vrienden zoent he? Dat vereist niet veel inlevingsvermogen.

Probleem is gewoon dat er geen excuus is voor vreemdgaan, of het nou zomaar ineens gebeurde of niet, het is gewoon kut als je bedonderd wordt en als je iemand zelf bedondert is dat nou ook niet echt iets om trots op te zijn. Dat geldt ook voor zoenen met iemand waarvan je wéet dat diegene bezet is. Wat mij betreft ben je dan gewoon medeplichtig aan dat vreemdgaan, je maakt het mogelijk dus ben je net zo slecht bezig.

Wat betreft achterhouden? Ik zou het niet weten, dat hangt ervanaf hoe goed jij die mensen kent. Hoe gaan ze reageren? In de meeste situaties is het maar beter om op te biechten, dat weet ik zelf ook. Een vriend van mij heeft ook wel eens zulke dingen geflikt met een meisje waar ik heel erg gek op was. Het is beter om het te vertellen, want dan komt er misschien knallende ruzie van en aanvankelijk een einde aan de vriendschap, maar dat kan terugkomen. Dan ben je in elk geval zelf van die last af en hoef je geen geheimen meer te hebben. Dat leeft echt een stuk prettiger
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik snap t verhaal ff niet meer. aan wie moet je nou wat vertellen? en hij is toch vreemd gegaan, niet jij? dan is het toch zijn zaak? jij moet anderen vertellen wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom zoen je dan een paar keer met Kees als je toch niets met hem wil??! Een beetje valse hoop lopen geven en dan vervolgens een beetje al z'n vrienden aflebberen.

GADVERDAMME
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 07-01-2004 @ 16:47:
Waarom zoen je dan een paar keer met Kees als je toch niets met hem wil??! Een beetje valse hoop lopen geven en dan vervolgens een beetje al z'n vrienden aflebberen.

GADVERDAMME
Oja want na zoenen moet je gelijk een relatie nemen met diegene?
Lul toch niet zo dom man!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:06
Sade
Sade is offline
Citaat:

GADVERDAMME
Zo oppervlakkig hoef je het niet te zien, je weet toch niet hoe dat allemaal precies zit

Anyways, ontopic... Natuurlijk vindt 'Kees' het niet leuk, als hij echt al vier jaar gek op je is, is het bijna een obsessie denk ik Ik bedoel, als jij duidelijk tegen hem hebt gezegd dat er echt niet meer zal zijn dan die paar keer dat jullie gezoend hebben, dan had die jongen je allang moeten vergeten.
Natuurlijk heeft MarkB wel een beetje gelijk, als je hem toch niet leuk vond, waarom dan meerdere keren met hem zoenen? Zo geef je wel valse hoop, ja.
Oud 07-01-2004, 17:09
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:

GADVERDAMME
Ik vind dat Mark best gelijk heeft.. Sletterig ofzo vind ik het niet, je mag genieten van het leven, maar ik vind dat je een paar grote fouten maakt die ik nooit zou doen.. Ik zou nooit met iemand kussen die een vriend heeft, dat sowieso niet.. Das de boel bedriegen, ten tweede je klaagt erover dat Kees na zoveel toch nog hoop heeft, ja magt ie als jij hem elke keer kust?! Wat zou jij doen?! Vind het een beetje dom..
Oud 07-01-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 07-01-2004 @ 16:58:
Zoenen in iets intiems en doe je niet met de eerste de beste (tenzij je een slet bent).

Lul toch niet zo dom.... iets

ow ja.. bijna de irritant stront "ow wat ben ik stoer" roloog vergeten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:53
blueeyes_jochie
Mmm zo kan je het natuurlijk ook zegge ...
Oud 07-01-2004, 19:45
Jules
Jules is offline
Jullie kunnen wel allemaal gaan zeuren over wat ze gedaan heeft, dat weet ze zelf neem ik aan ook wel en daar gaat het nu toch ook helemaal niet om..

Maar ehh ja.. ik weet niet, ik zou het wel vertellen denk ik, want als je het langer geheim houdt en het komt na een hele tijd pas naar buiten dan kan het misschien wel veel kutter aflopen dan als iedereen gewoon meteen weet waar 'ie aan toe is.

Zegmaar. Brakke uitleg
Oud 07-01-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 07-01-2004 @ 18:50:
Zoenen in iets intiems en doe je niet met de eerste de beste (tenzij je een slet bent).

Dat is jouw mening.
Ik zoen ook niet met de eerste de beste, maar puh-lease laat al die mensen lekker doen waar ze zelf zin in hebben.
En oja:
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:

Typische uitspraak voor iemand die nog nooit gezoend heeft.
Oud 07-01-2004, 19:53
rodina
rodina is offline
Citaat:
Sooz schreef op 07-01-2004 @ 20:45:
Jullie kunnen wel allemaal gaan zeuren over wat ze gedaan heeft, dat weet ze zelf neem ik aan ook wel en daar gaat het nu toch ook helemaal niet om..

Maar ehh ja.. ik weet niet, ik zou het wel vertellen denk ik, want als je het langer geheim houdt en het komt na een hele tijd pas naar buiten dan kan het misschien wel veel kutter aflopen dan als iedereen gewoon meteen weet waar 'ie aan toe is.

Zegmaar. Brakke uitleg
Ja kweet dat ik ook niet heilig ben.

Mjah idd, t komt toch wel uit.. is het niet nu dan wel morgen of over een week.
Oud 07-01-2004, 21:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nee, maar het is natuurlijk 10 keer zo fout om te zoenen met iemand waarvan je weet dat diegene wél een relatie wil! Dat is gebruik maken van iemand!!
Over dom lullen: de pot verwijt de ketel in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Parallel schreef op 07-01-2004 @ 20:52:
Kut-reactie.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 07-01-2004 @ 20:52:
Leuk he.... iemand op zn openheid pakken.
Ach. Na 2 jaar gepest erop weet ik wat voor mensen erop reageren. Altijd leuk om te zeggen dat je boven zulke mensen staat....

Gewoon zo enorm laag... best wel triest...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 07-01-2004 @ 20:51:
Dat is jouw mening.
Ik zoen ook niet met de eerste de beste, maar puh-lease laat al die mensen lekker doen waar ze zelf zin in hebben.
En oja:
Als je weet dat iemand je leuk vindt en je gaat er voor de gein mee zoenen. Dat is fout.
En als je dat niet ziet.. Nou ja.... zelfs jíj moet dat kunnen zien..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 07-01-2004 @ 23:05:
Als je weet dat iemand je leuk vindt en je gaat er voor de gein mee zoenen. Dat is fout.
Oja dan ben je een slet. Ik zal het even noteren voor je weet maar nooit...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 08-01-2004 @ 00:17:
Oja dan ben je een slet. Ik zal het even noteren voor je weet maar nooit...
Dat heeft hij helemaal nergens gezegd.

Hij vindt enkel dat het asociaal is om met iemand die al een relatie heeft te zoenen, terwijl je er ook nog rekenschap van hebt dat hij gek op je is, ik vind dat hij daar gelijk in heeft. Bovendien is hij van mening dat je niet zomaar met de eerste de beste moet zoenen.

Dat hij je een slet vindt is jouw eigen interpretatie. Typerend?

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 23:46.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:46
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 08-01-2004 @ 00:43:
Dat heeft hij helemaal nergens gezegd.

Hij zegt enkel dat het asociaal is om met iemand die al een relatie heeft te zoenen, terwijl je er ook nog rekenschap van hebt dat hij gek op je is, ik vind dat hij daar gelijk in heeft.

Dat hij je een slet vindt is jouw eigen interpretatie. Typerend?

Citaat:
Oja:
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 08-01-2004 @ 00:46:
Oja:
Ik heb daarna nog even mijn bericht veranderd...

Maar jij zoent toch helemaal niet met de eerste de beste? Dat ontkende jij tenminste. Waarom voel je je dan aangesproken?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:49
Verwijderd
Maar rodina, als ik het goed begrijp is het toch een tijd geleden gebeurd allemaal? Wie maakt zich daar nu nog zo druk om dan?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:51
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Dat noemen we ook wel spelen met iemand zijn gevoelens. Misschien begrijp je het beter als ik het vergelijk met een kat die een muis vangt en er mee gaat spelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2004, 23:51
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 08-01-2004 @ 00:47:
Ik heb daarna nog even mijn bericht veranderd...

Maar jij zoent toch helemaal niet met de eerste de beste? Dat ontkende jij tenminste. Waarom voel je je dan aangesproken?
Omdat ik niet snap dat mensen zich daar druk om kunnen maken.
Die jongen moet na 4 jaar de boodschap toch begrepen hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:54
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

4 jaar is inderdaad abnormaal, maar het leed had aan beide kanten bespaard kunnen worden. De een wist haar eigen gevoelens en wat ze wilde met de nader en ook dat de ander haar leuk vond en dus dat er verkeerde gevoelens opgewekt zouden kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 08-01-2004 @ 00:51:
Snap je dat niet?
Stel, hij wil iets met jou, je zoent met hem en geeft hem zo valse hoop. Later is hij teleurgesteld en heeft hij liefdesverdriet. Kan je je dat niet voorstellen?
Citaat:

Dat is waar, maar dat maakt iemand bewust valse hoop geven niet minder fout.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:36
Verwijderd
tjah rodina... het is een beetje naïef van jou om te denken dat kees tevreden is met vriendschap alleen... als hij jou al 4 jaar lang leuk vindt dan wil hij echt wel meer dan vrienden zijn... het lijkt me sowieso al geen normale vriendschap dus biecht het hele verhaal maar op... misschien dringt het dan eindelijk tot kees door dat hij geen kans maakt...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Noé schreef:
Wat een instelling zeg...als iemand 4 jaar verliefd op je is en je gaat nog ns lekker met m zoenen...dan vind jij dat ie de boodschap allang begrepen had moeten hebben?
Je vind t ook niet een klein beetje lullig voor iemand die dus al 4 jaar verlangt naar zo'n moment om er dan misbruik van te maken?
Jammer vind ik dat om eerlijk te zijn...aangezien je toch weet wat voor gevoelens hij zal hebben en hij naar meer verlangt nog steeds en je gewoon die hoop niet zou moeten geven aangezien dat het verlangen alleen maar meer opwekt en niet laat verdwijnen...

Ach als dat je mening is...dan deel ik m niet

BTW gevoelens kunnen veranderen, dus dat van die boodschap begrijpen slaat op kaas...als je m vervolgens zou gaan zoenen.

Citaat:
parallel schreef:
Typische uitspraak van iemand die nog nooit gezoend heeft
Hoe matig kun je zijn
Daargelaten dat er mensen zijn die wel gezoend hebben en die mening van m delen

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 12:47:
Wat een instelling zeg...als iemand 4 jaar verliefd op je is en je gaat nog ns lekker met m zoenen...dan vind jij dat ie de boodschap allang begrepen had moeten hebben?
Je vind t ook niet een klein beetje lullig voor iemand die dus al 4 jaar verlangt naar zo'n moment om er dan misbruik van te maken?
Misselijkmakend egoistisch vind ik dat om eerlijk te zijn...aangezien je dondersgoed weet wat voor gevoelens hij zal hebben en hij naar meer verlangt nog steeds en je gewoon die hoop niet zou moeten geven aangezien dat het verlangen alleen maar meer opwekt en niet laat verdwijnen...
weet wat pas vervelend is? mensen die zich enorm opdringen en jaren op je te zitten geilen, terwijl je ze duidelijk hebt afgewezen, dat is pas egoïstisch...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 12:56:
weet wat pas vervelend is? mensen die zich enorm opdringen en jaren op je te zitten geilen, terwijl je ze duidelijk hebt afgewezen, dat is pas egoïstisch...
Weet je wat nog vervelender is, is als mensen daarop ingaan terwijl ze daar eigenlijk niks van moeten hebben...negeren is ook altijd nog een oplossing
Oud 08-01-2004, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 13:31:
Weet je wat nog vervelender is, is als mensen daarop ingaan terwijl ze daar eigenlijk niks van moeten hebben...negeren is ook altijd nog een oplossing
ik kan je vertellen dat zoiets heel moeilijk is... iedereen heeft wel eens zwak moment dat hij of zij verleid kan worden om te gaan zoenen met iemand waar hij of zij eigenlijk niet mee wil zoenen!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 13:34:
ik kan je vertellen dat zoiets heel moeilijk is... iedereen heeft wel eens zwak moment dat hij of zij verleid kan worden om te gaan zoenen met iemand waar hij of zij eigenlijk niet mee wil zoenen!
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk...ik pas t wel enigszins aan...
Ook al blijf ik het wel lullig vinden...
Oud 08-01-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 08-01-2004 @ 00:51:
Sommige mensen kunnen echt van iemand houden. Als je die persoon bijvoorbeeld elke week ziet kan dat blijven. Als de TS dan ook nog "eventjes" met hem zoent weet ik niet wat voor andere dingen ze bij hem heeft gedaan en dan snap ik best dat hij (valse) hoop op zo'n relatie heeft.

Trouwens wel een extreme drogreden:"Die jongen moet de boodschap toch begrepen hebben."
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:33
Mindfields
Mindfields is offline
Ik snap echt al die fuckin' ophef niet, jezus! Ze heeft hem toch gewoon verteld dat ze niks met hem wilt?! Dan is hij gewoon triest als hij als een hondje achter haar aan loopt.

En trouwens: zoenen zonder een relatie te willen kan BEST. Ik doe dat ook weleens, en dat is niet met zo maar iemand, niet met iemand die ik net 5 minuten ken, alleen ik hoef dan geen relatie. En dan nog, al deed ik dat, dan moet ik dat toch lekker zelf weten?
Een slet is een synoniem voor hoer en een hoer is iemand die voor geld met mannen naar bed gaat. Vul maar zelf in.
Oud 08-01-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 08-01-2004 @ 21:33:
Een slet is een synoniem voor hoer en een hoer is iemand die voor geld met mannen naar bed gaat. Vul maar zelf in.
Ik vraag me af hoe je daarbij komt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:41
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-01-2004 @ 21:35:
Ik vraag me af hoe je daarbij komt.
Ik vraag me af waarom je je dat afvraagt.
Oud 08-01-2004, 20:42
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Parallel schreef op 08-01-2004 @ 21:33:
Ik snap echt al die fuckin' ophef niet, jezus! Ze heeft hem toch gewoon verteld dat ze niks met hem wilt?! Dan is hij gewoon triest als hij als een hondje achter haar aan loopt.
Kan je iemand zijn gevoelens dwingen te veranderen? dacht t niet Dus die triest van je zou een geheel andere lading verdienen...

Citaat:
En trouwens: zoenen zonder een relatie te willen kan BEST. Ik doe dat ook weleens, en dat is niet met zo maar iemand, niet met iemand die ik net 5 minuten ken, alleen ik hoef dan geen relatie.
Tuurlijk kan het, het kan ook dat andere mensen daar anders over denken...en om dan met zo'n opmerking uit de hoek te komen, is knap laag, vind je zelf ook niet?

PS ~de slet: losbandige vrouw...vind jij alle losbandige vrouwen hoeren?
Oud 08-01-2004, 20:44
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 21:42:
[B]Kan je iemand zijn gevoelens dwingen te veranderen? dacht t niet Dus die triest van je zou een geheel andere lading verdienen...

Tuurlijk kan het, het kan ook dat andere mensen daar anders over denken...en om dan met zo'n opmerking uit de hoek te komen, is knap laag, vind je zelf ook niet?
Dus het is wel normaal om mij, Noe, rodina en vast wel andere mensen dus een slet te noemen?
Oud 08-01-2004, 20:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Parallel schreef op 08-01-2004 @ 21:44:
Dus het is wel normaal om mij, Noe, rodina en vast wel andere mensen dus een slet te noemen?
Zie je mij dat ergens zeggen
Oud 08-01-2004, 20:54
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
De weersverwachtingen van vandaag: Reply's op scholieren.com van rukkend laag niveau

@ Rodina: Als je die kees niet ziet zitten, ga dan niet nog eens met 'm zoenen, je wekt alleen maar valse hoop bij 'm op.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 08-01-2004 @ 21:44:
Echt heel typisch dat Noé en jij je zo sletterig beschouwd voelen...

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:45
Verwijderd
En de vrouwen massaal zeggen dat mannen lompe ongevoellige klootzakken zijn...

Volgens mij... krijg ik... ik voel iets... mn bovenlichaam. NEEE!!!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 08-01-2004 @ 21:56:
Echt heel typisch dat Noé en jij je zo sletterig beschouwd voelen...
Ik voel me niet aangesproken hoor darling, ik weet niet waar jij al die wijsheid vandaan haalt.
De laatste keer dat ik met iemand zoende voor een avondje ligt heel ver in het geschied.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 23:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 12:47:
Jammer vind ik dat om eerlijk te zijn...aangezien je toch weet wat voor gevoelens hij zal hebben en hij naar meer verlangt nog steeds en je gewoon die hoop niet zou moeten geven aangezien dat het verlangen alleen maar meer opwekt en niet laat verdwijnen...

Ach als dat je mening is...dan deel ik m niet

BTW gevoelens kunnen veranderen, dus dat van die boodschap begrijpen slaat op kaas...als je m vervolgens zou gaan zoenen.

Hoe matig kun je zijn
Daargelaten dat er mensen zijn die wel gezoend hebben en die mening van m delen
Sithan, jongen, ik ben het zó ongelooflijk eens met al je reply's. Met die van Perseus ook trouwens. Chapeau!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 08-01-2004 @ 23:46:
Ik voel me niet aangesproken hoor darling, ik weet niet waar jij al die wijsheid vandaan haalt.
De laatste keer dat ik met iemand zoende voor een avondje ligt heel ver in het geschied.
Waarom reageer je dan zo agressief? : /
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 15:55
Verwijderd
Even voor verduidelijking welke vriendschappen die met: Kees, Piet en Piets vriendin?
Wat wil je opbiechten dan en aan wie? Dat je met Piet gezoend hebt en dat wil je vertellen aan Kees en Piets vriendin?
Wat betreft Kees daar hoef je niks aan op te biechten, want het zijn zijn zaken niet, vind ik. Aan Piets vriendin zou je het kunnen opbiechten maar waarom? Dat moet Piet toch zelf doen en aangezien hij al 30 keer is vreemdgegaan zal zijn vriendin echt wel vermoedens hebben of er al veel van weten, anders doet ze toch wel heel wat fout of wilt ze het gewoon niet weten.
En ik weet niet of ik het goed begrijp maar zou je verder willen met Piet? als dat zo is, wees er zeker van dat hij niet vreemd zal gaan en echt voor jou kiest want 30 keer vreemdgaan is wel heel erg veel en vertrouwens zal in het begin niet heel erg groot zijn.

ps. loop niet zo over dat zoenen met Kees door te zeuren daar gaat het verhaal niet echt om, zover ik het begrijp.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 16:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
geweldig topic
Oud 09-01-2004, 16:43
blueeyes_jochie
Blablabla, slotje?! Verhaal met weinig inhoud, weinig begrip voor de gebeurtenis(onder velen en dus ook mij), een afgrijselijke algeme topic titel en geen goede discussie ..
Reageren

Regels voor berichten