Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 21:25
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
De man met het okselhaar totaan zijn tenen

Een tijdje terug, nog niet zo lang geleden, ontmoette ik een man in Utrecht die de duiven
brood voede. Ik keek bewonderend naar hoe de duiven één waren met de man en geen enkel
gevoel hadden, om zich ook maar enigzins te distansiëren van deze man. Ik liep op hem af ensprak hem aan. De man keek geschrokken om en heel even zag ik hoe hij met zijn linkerschoen iets naarboven duwde onder de bruine broek die hij aan had. De man leek zich te ergeren aan het feit dat ik hem stoorde in zijn integriteit met de duiven. Daarom excuseerde ik mij, maar de man viel mij in de rede. Hij zei dat ik mij niet hoefde te verontschuldigen, omdat hij in lange tijd met niemand had gesproken en hij het dus wel fijn vond, om eindelijk weer eens een conversatie te voeren.

We raakten zo langzaam aan de praat en hij vertelde uitvoerig zijn visie op het milieu en hoe er met de vogels wordt omgegaan. Het leek wel alsof hij de duiven verstond, zo goed kon hij zich verplaatsen in de alledaagse situatie van de duif. We liepen over Hoog Caterijne en ik merkte dat de man in een zekere zin, zich niet op zijn gemak voelde. We stonden stil bij de uitgang met roltrappen, vlak naast de Albert Heijn. Ik vroeg de man, waarom hij zulke lange broeken droeg en waarom hij zo ongemakkelijk liep. Het gezicht van de man liep een beetje rood aan en was voor een paar tellen stil. Hij vertelde mij schaamtelijk hoe hij in een sekte zit, die tegen het verwijderen van enig haar op het lichaam is. Alleen de haren op het hoofd mogen tot 15cm minstens lang worden. Hij vertelde hoe hij kreeg opgedragen het medicijn \"Glericlystol\" dat er voor zorgt dat de schaam, borst en okselhaar sneller groeit. De sekte droeg hem op om zijn haren zo lang mogelijk te laten groeien, omdat we dan in de gunst vallen van de heerser van het heelal. Volgens de sekte stamt de mens van de aap af en is het een zonde om je haar te epileren. Ik liep met de man mee tot we bij zijn huis kwamen in hartje Utrecht. Ik beloofde de man dat ik het niet met anderen over zijn eigenlijke
uiterlijk zou hebben, omdat dat anders misschien wel catastrofale gevolgen kan hebben. Daarom beschrijf ik deze gebeurtenis ook anoniem dat mensen niet die man kunnen vinden.

Ikzelf geloof niet in de visie van deze sekte, maar ik sta natuurlijk wel open voor ieders mening. Voor deze ontmoeting had ik nog nooit gehoord van iemand met okselhaar totaan de tenen toe, maar helaas schijn bedriegt. Volgens de man lopen er in nederland, zo'n 1500 mannen rond die hierin geloven en ook in de sekte zitten. Wat wel opvallend is is dat de sekte alleen voor mannen is!

Geschreven door Peter Olthof (ik dus) Je mag zelf bepalen of het WAAR of NIET WAAR is
__________________
http://www.pimmy.tk !!! Its not about the story you wrote, its about the pencil that wrote it!

Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 21:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 21:37
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
*LoL heeft*

ROFLMAO!
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:43
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
toon eens wat respect voor de medemens! Dit is een zeer serieus onderwerp waar absoluut niet mee gespot mag worden! Deze mensen gaan gebukt onder hun eigen ziel
__________________
http://www.pimmy.tk !!! Its not about the story you wrote, its about the pencil that wrote it!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 06:54
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef op 24-03-2003 @ 22:43:
toon eens wat respect voor de medemens! Dit is een zeer serieus onderwerp waar absoluut niet mee gespot mag worden! Deze mensen gaan gebukt onder hun eigen ziel
HET IS DUS WAAR?!?!?
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 08:03
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
"de duiven brood voede."
voerde
"Ik keek bewonderend naar hoe de duiven één waren met de man en geen enkel gevoel hadden, om zich ook maar enigzins te distansiëren van deze man"
Herhaling (niet mooi, leest niet lekker): deze man
"hem af ensprak hem"
en[spatie]sprak
"enigzins te distansiëren van deze man. Ik liep op hem af ensprak hem aan. De man keek geschrokken om en heel even zag ik hoe hij met zijn linkerschoen iets naarboven duwde onder de bruine broek die hij aan had. De man leek zich te ergeren aan"
Herhaling (niet mooi, leest niet lekker): deze man

Geinig verhaal
Leuk bedacht, joh
Lees het wel, na het schrijven opnieuw, om eventuele kleine slordigheidsfoutjes te ontlopen.
Ook heb je een paar incorrecte witregels, maar da's layout.
Leuk verhaal.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:41
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Citaat:
Scimmia schreef op 25-03-2003 @ 09:03:
"de duiven brood voede."
voerde
"Ik keek bewonderend naar hoe de duiven één waren met de man en geen enkel gevoel hadden, om zich ook maar enigzins te distansiëren van deze man"
Herhaling (niet mooi, leest niet lekker): deze man
"hem af ensprak hem"
en[spatie]sprak
"enigzins te distansiëren van deze man. Ik liep op hem af ensprak hem aan. De man keek geschrokken om en heel even zag ik hoe hij met zijn linkerschoen iets naarboven duwde onder de bruine broek die hij aan had. De man leek zich te ergeren aan"
Herhaling (niet mooi, leest niet lekker): deze man

Geinig verhaal
Leuk bedacht, joh
Lees het wel, na het schrijven opnieuw, om eventuele kleine slordigheidsfoutjes te ontlopen.
Ook heb je een paar incorrecte witregels, maar da's layout.
Leuk verhaal.
tnx voor het commentaar.. ik had dit verhaal al een tijdje terug geschreven en maar gewoon knippen plakken gedaan By the way... het verhaal is 100% verzonnen... alleen dat van die man met okselhaar tot zn tenen dat IS waar!
__________________
http://www.pimmy.tk !!! Its not about the story you wrote, its about the pencil that wrote it!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.