Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 10:44
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik ga voortaan 200 keer per dag sit ups doen, want ik wil dus een platter buikje. (in een oud topic werd vertelt dat je dan binnen 2 weken resultaat ziet )

maar is het tijdstip waarop ik dat doe, van belang? of maakt het niet zoveel uit en kun je het gerust op elk moment van de dag doen.

hm k had volgens mij nog een vraag meer, maar k kom er niet meer op
Oud 04-01-2004, 10:53
Maarten
Maarten is offline
Ik neem aan dat je 200 sit-ups per dag bedoelt en niet 200 keer

Anyways, het is niet verstandig om alleen sit-ups te doen omdat je daar nie alle buikspieren mee trained en dan kloppen de verhoudingen niet echt meer...

Er is btw al een topic gaande over dit onderwerp: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=705364

Hier staat nog meer info, good luck!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 20:27
Ernieee
Ernieee is offline
Ik weet niet wanneer het WEL handig is, het is in ieder geval NIET handig om het vlak madat je uit bed komt te doen, of als je er net in gaat (alsof je er dan ZIN in hebt ) ik doe altijd 40 push-ups, 50 sit-ups en 5 pull-ups rond 8 uur-half9, geeft een goed gevoel, dat is zo'n anderhalf uur voordat ik naar bed ga....
Oud 04-01-2004, 20:38
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Het beste is het als je het doe als je net uit bed bent.. `s Morgens dus.. Je hebt dan nog geen vetten binnen zodat de stoffen in je lichaam gelijk omgezet word in spieren en je bent ook gelijk fit en flexibel voor de rest van de dag
Oud 04-01-2004, 20:47
Drizzt
Drizzt is offline
Yup.. 's ochtends op een lege maag.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 20:48
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Het beste is het als je het doe als je net uit bed bent.. `s Morgens dus.. Je hebt dan nog geen vetten binnen zodat de stoffen in je lichaam gelijk omgezet word in spieren en je bent ook gelijk fit en flexibel voor de rest van de dag
En waar baseer jij dit op?

Als je wakker bent ben je enorm stijf en nog niet warm en als je dan ongeveer de helft van je lichaamsgewicht gaat optillen door op te gaan drukken is dat niet erg verstandig...

Waarom denk je dat roofdieren zoals katten eerst rekken als ze net wakker worden?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 20:52
blueeyes_jochie
Ik heb toch niet gezegd dat je direct sit-ups moet doen, `s morgens krijg je het snelste resultaat en daarbij hoort als je daarvoor kiest een korte warming-up.. Maar kom op als je echt resultaat wilt ga je fitnessen.. Ik ga 3 keer in de week en het gaat top.. En waar k het op baseer van (fitness)trainers bij ons.. Maar sit-ups die je thuis doet zijn sowieso niet goed voor je rug en met apparaten ook niet, je hebt er speciale banken voor..
Oud 04-01-2004, 20:55
Maarten
Maarten is offline
Ik snap die logica van je hebt geen vetten in je lichaam en dus maak je meteen spieren?

Je hebt nog altijd eiwitten nodig om spieren te maken?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:00
Ernieee
Ernieee is offline
digitracker heeft wel gelijk....... volgens mij moet je in ieder geval eerst ontbeten hebben wil je een beetje productief gaan trainen...
Oud 04-01-2004, 21:05
blueeyes_jochie
ja je hebt gelijk maar nu ga je er alles bij betrekken, eitwitten heb je inderdaad nodig maar die heb je ganze dag nodig, dit dmv van shakes of natuurlijk producten.. Maar dit moet nou juist na de training, want de eiwitten zorgen ervoor dat de spieren waarvoor jij traint worden ondersteunt en aangemaakt.. Het is gewoon zo dat je lichaam sneller spieren aanmaakt als je net uit bed komt.. Maar ja hoe precies kan ik niet uitleggen.. En ja er zijn ook een heleboel fabeltjes over, zodat je eerst vet zou moeten hebben om spieren aan te maken enz.. Vele ervan is gelul en het meeste moet je niet geloven.. Probeer het gewoon zelf uit zou ik zeggen.. Resultaat krijg je altijd als je 200 sit-ups doet..

Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:12
Maarten
Maarten is offline
True dat

Maar doe ook oefeningen voor je schuine buikspieren enzow!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:20
Ernieee
Ernieee is offline
OK, maar ik denk dat ik toch maar bij de marine-way blijf (40 push-up, 50 sit-up en 5 pull-up) maar in elk geval suc6
Oud 04-01-2004, 23:24
Maarten
Maarten is offline

Ik denk dat Marines heel wat meer kunnen, anders overtref ik hen best wel met gemak
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:37
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 04-01-2004 @ 22:12:
Maar doe ook oefeningen voor je schuine buikspieren enzow!
mijn programmatje : 25 x liggend, 25 x met de knieen een beetje in de lucht, en 25 x met de knieen aan een kant, en 25 x knieen aan de andere kant. en dan herhaal ik dan.
Oud 05-01-2004, 16:58
blueeyes_jochie
Uhm dat zijn geen sit-ups meer maar Crunches.. Fff bij goochel intype en voila een hele waslijst met voorbeelden, denk ik tenminste.. Crunches zijn overigens minder slegt voor je rug..
Oud 05-01-2004, 17:15
miss-suus
miss-suus is offline
pilates werken ook goed!!
Oud 05-01-2004, 17:23
miss-suus
miss-suus is offline
Buikspieroefeningen
Buikspieren worden minder en minder gebruikt in ons dagelijks leven. Ze spelen nochtans een belangrijke rol bij een goede houding en bij de preventie van rugkwalen. Een sterk inwendig korset is een levensverzekering voor uw rug. Deze oefeningen zijn niet agressief en ze mogen geen pijn veroorzaken.

.
Beginpositie : Ga op uw rug liggen, de armen gestrekt op de grond, de benen gebogen en de voeten plat op de grond.

2.
Vanuit de beginpositie, breng de benen in horizontale positie, de dijen haaks op de romp. Blijf 1 tot 2 minuten in deze houding.

3.
Ga in de haakse houding liggen, hef uw bovenlichaam tot aan uw schouderbladen van de grond, de armen naar voor gestrekt en ga vervolgens terug liggen. De benen mogen niet bewegen. Adem uit bij het heffen.

4.
Vanuit de beginpositie, til de schouders van de grond tot uw handen de knieën raken terwijl u uitademt. Het is niet nodig om volledig recht te komen om uw buikspieren te versterken.

5.
Trek de knieën op tegen uw borst, iets verder dan in verticale positie, terwijl u uitademt; de armen gestrekt naast het lichaam laten liggen.

6.
Combineer de oefeningen 4 en 5 door ze gelijktijdig uit te voeren. Hef de schouderbladen van de grond terwijl u de knieën optrekt. Adem uit terwijl u uw spieren aanspant.
Oud 05-01-2004, 17:50
Maarten
Maarten is offline
Die plaatjes zijn echt prachtig haha

Echt zo een crashdummy effect
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:51
Verwijderd
Ik heb zo'n hulpding gekocht om sit ups te doen.
Mijn nek en rug zijn minder snel beurs en ik doe meer situps.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:55
Ernieee
Ernieee is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 05-01-2004 @ 00:24:

Ik denk dat Marines heel wat meer kunnen, anders overtref ik hen best wel met gemak
Ckez kunnen ze dat, maar i wanna join (like U care) maar de toelatingseisen (dus NIET wat ze eind training moeten kunnen ) zijn 40 pushups, 50 situps en 5 pullups eind training.... daar moet ik nog wel ff voor trainen
Oud 05-01-2004, 17:58
miss-suus
miss-suus is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 05-01-2004 @ 18:50:
Die plaatjes zijn echt prachtig haha

Echt zo een crashdummy effect
jah dan heb je wel de voorbeelden he
Oud 05-01-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dark Psycho schreef op 04-01-2004 @ 11:44:
ik ga voortaan 200 keer per dag sit ups doen, want ik wil dus een platter buikje. (in een oud topic werd vertelt dat je dan binnen 2 weken resultaat ziet )

maar is het tijdstip waarop ik dat doe, van belang? of maakt het niet zoveel uit en kun je het gerust op elk moment van de dag doen.

hm k had volgens mij nog een vraag meer, maar k kom er niet meer op
Ik zal je maar gelijk uit je droom helpen, binnen 2 resultaat is niet waar. Dat kan gewoon niet, je bent als het goed is nu je buikspieren aan het trainen maar wat veel belangrijker is om eerst de vet laag van je buik weg te halen, iedereen heeft buikspieren maar er is altijd die vet laag omheen. Dat is echter een stuk moeilijker weg te maken dan buikspieren maken. Ik zelf heb 2 jaar lang gefitnessd en heb nooit een super 6-pack gehad, ik had het van nature al en het is niet veel mooier geworden wel veel sterken.

Wat jij is zou moeten doen, is iedere morgen 15/30min hardlopen, wel gelijk als je wakker wordt, iets later kan ook wel zolang je maar niet gaat eten, nu verbrand je namelijk je reserve vetten, veel succes. En wees reeel, denk minimaal aan een paar maanden voordat je wat ziet en ik ben eigenlijk ook bang dat je met een paar sit-ups niet ver komt....
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ernieee schreef op 05-01-2004 @ 18:55:
Ckez kunnen ze dat, maar i wanna join (like U care) maar de toelatingseisen (dus NIET wat ze eind training moeten kunnen ) zijn 40 pushups, 50 situps en 5 pullups eind training.... daar moet ik nog wel ff voor trainen
Dit kan je niet menen, soory hoor maar dit geloof ik gewoon niet. Dit kan iedereen, alleen die 40 pushups zorgen voor wat inspanning. Dit is zeker voor de marine, zeker weten niet voor de korps mariniers lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:20
Ernieee
Ernieee is offline
Zoals ik al zei, is dat de TOELATINGSEIS!!!
Oud 05-01-2004, 21:30
Ernieee
Ernieee is offline
hier, dit heb ik van een sit van iemand die in 87 bij de mariniers is gegaan (oke, het is dus gedateerd, maar je weet wel in welke orde van grootte je moet kijken...) "je moet 2400 mtr in 11 minuten lopen, ongeveer 5x optreken en 50 lig-zitjes (buikspieren) in 2 min kunnen afleggen." Ik kan die site nog wel ff opzoeken als je dat écht wilt
Oud 06-01-2004, 14:16
Divina Flor
Divina Flor is offline
Je kunt ook linker en rechter en schuine buikspieren doen:

Voor links en rechts doe je ook gewone sit-ups maar dan tik je tijdens het omhoog gaan met een hand (gestrekte arm) op je linker/rechter knie (linkerhand linker knie, rechter hand rechter knie).
Voor schuin 'pak je schuin over', komt een schouder dus meer van de grond (linker hand rechter knie etc.).
Oud 06-01-2004, 15:34
boer
boer is offline
Het is in ieder geval van belang dat je de sit-ups goed doet. Dit is moeilijk omdat het een onnatuurlijke beweging is. Je moet je hoofd recht houden (voor je gevoel achterover) en met je schouders naar boven. Het wordt dan ook een stuk zwaarder. Ik vraag me af of je er dan nog steeds zoveel kan. Na ong. 6 weken begin je sterker te worden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:30
miss-suus
miss-suus is offline
ik ga vanaf morgen weer elke dag in de ochtend een kwartierte rennen vanaf februari ga ik dan op zo'n echte baan. ik doe heel veel aan sport en aan sit-ups elke avond ong 230. het was eerst 50 en toen ging ik steeds meer doen
Oud 06-01-2004, 16:47
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

ik ga vanaf morgen weer elke dag in de ochtend een kwartierte rennen vanaf februari ga ik dan op zo'n echte baan. ik doe heel veel aan sport en aan sit-ups elke avond ong 230. het was eerst 50 en toen ging ik steeds meer doen
Bikkel!

Ik haal wel 200 sit-ups en 100 keer opdrukken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 17:27
miss-suus
miss-suus is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 06-01-2004 @ 17:47:
Bikkel!

Ik haal wel 200 sit-ups en 100 keer opdrukken denk ik.
haha, sport is gewoon me leven
300 bijelkaar is toch
suc6
Oud 06-01-2004, 18:26
Maarten
Maarten is offline
Sporten is leuk ja..

Sporten en wandelen zijn net mediteren voor mij
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:44
Maarten
Maarten is offline
Met je 14e beginnen met bodybuilden?

Wat zonde van je lichaam...

Jij vindt het vast niet veel, maar dat was het punt ook niet. Ik wil niet zo lelijk worden als een bodybuilder.

Jij doet maar wat je wil, ik hoef geen bierbuik van spieren

Overigens vind ik het grappig dat je hier komt patsen zo van ik kan en weet het allemaal veel beter. Dat geloof ik zeker weten, alleen wij hoeven niet het lichaam van een bodybuilder (denk ik tenminste).

Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:00
Maarten
Maarten is offline
Ok, sorry dan heb ik het verkeerd opgevat... Maar je kwam echt vrij neerbuigend over: zo van "ahahah best wel geinig om te zien hoe weinig ervaring mensen hebben met trainen" en "200 is niks" terwijl je eerst zei dat het overtrainen was.

Ik heb wel respect voor wat je doet, want het vergt veel discipline. Je moet goed op je eten leten, je moet de oefeningen goed uitvoeren en je moet telkens je lichaam tot het uiterste brengen. Het is niet iets wat ik zou doen, maar ieder ze eigen meuk sommige vrouwen die vinden abnormaal gespierde mannen supermooi. bedankt voor je aanwijzingen, maar heb je niet wat tips die goed werken en gemakkelijk om te doen zijn?

Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:53
boer
boer is offline
het is wel heel ongezond als je ook je lichaamsvet abnormaal laag hebt in een wedstrijd. Ik dacht onder de 4%. Maar omdat jij ook soms heel veel eet ga ik daar niet vanuit. Trouwens realiseer ik me nu dat deze post helemaal geen zin heeft omdat jij het zeer waarschijnlijk toch allemaal veel beter weet maar ik post het toch maar.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 06:52
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 04-01-2004 @ 21:38:
Fout fout fout. Dan heb je nog te weinig eiwitten en Kcal in je lichaam en worden spieren juist afgebroken in plaats van aangemaakt.

Ikzelf doe er 500 per dag (met extra gewichten) en doe deed meestal rond 8 uur.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
RedFiredSoul schreef op 06-01-2004 @ 19:38:
ahahah best wel geinig om te zien hoe weinig ervaring mensen hebben met een sixpack krijgen ik ben al 2 jaar bodybuilder en in al me ervaring weet ik dat als je elke dag 200 keer situps doet overtrainen is en dat je bijna of geen resultaten zult en op het begin wel maar dat zijn simpel genoeg newbie gains ik heb periodes waarin ik "Bulk"(heel veel eten geen cardio of situps) en intensief trainen met gewichten dan kom ik meestal heel veel gewicht aan vooral spiermassa en een beetje vet je kan niet gespierd worden als je teveel cardio word en weinig eet maar anyways daarna heb ik een periode van "cutting" waarin ik in minder dan 2 maanden van een gewoon buikje een sixpack krijg em me lichaamsvet 4 tot 5 procent naar beneden haal om aderen te voor schijn te krijgen en daarna doe ik meestal mee met wedstrijden maar okay ff over de sixpack om een sixpack te krijgen hoef je maar 1 keer per week intensief je buikspieren te krijgen waaronder 5 sets van ab crunches situps dus met gewichten op je borstkas (voor buikspieren met massa) 5 sets zijn dus 5 keer situps doet totdat je niet meer en dit zo min mogelijk dus niet 200 maar 50 ofsow en ja ik kan wel 1000 zonder gewichten eigelijk bijna oneindig daarom moet je ook gewichten op je borstkas leggen als je in een verder stadium bent daarna moet je 2 sets van leg raises doen (aan een paal hangen en je benen langzaam omhoog doen om de onderste buikspieren te trainen voor de rest ren 3 tot 4 keer per week om laag lichaamsvet te krijgen en je buikspieren eruit te laten komen en heel gezond eten tonijn/kaas/melk/cottage cheese dat soort dingen een eiwit-shake na een training is ook altijd goed en binnen 2 maanden heb je egt op ze minst een sixpack die je kunt zien ik zelf heb dan zo eentje die er extreem uitpoppen maar ik doe dit al langer nah en als je me advies niet gelooft of witl opvolgen moet je zelfr weten maar dit zijn feiten mensen
P.S ik vind zoiezo 200 situps in 1 keer niet egt veel waar slaat dat nou weer op vroeger toen ik nog nix wist dat zo min mogelijk en zo explosief mogelijk je buikspieren moest trainen deed ik makkelijk 1000 situps in 1 keer...
Beetje ongeloofwaardig he, 2 jaar bodybuilder als je pas 16 jaar bent. Dus jij begon toen je 14 was met massa training. Dat zegt wel genoeg over de sport school. Dat is ook zo lekker goed voor je lichaamsgroei. Later zul je het nog merken, wacht maar af.

Wat je zei over buikspieren is wel voor een deel waar maar dat is gewoon heel slecht, zo train je alleen maar massa (lees geen kracht) en je hebt ook geen conditie, jullie bodybuilders kunnen alleen maar zwaar en heel kort. Ik heb het vaak genoeg gezien in de sport en wat zijn ze sterk. Maar een rondje hart lopen ho maar, even 3 x 100 reps maar ho maar. Nee alleen dom massa trainen. Wat jij doet met je buikspieren, jij traint zo zwaar dat ze kapot gaan en zeuren, je lichaam herstelt dit met eiwitten en littekweefsel, en als je dit keer op keer doet ga je dus groeien op een niet natuurlijke manier.

Kracht is toch veel leuker, dan ben je teminste echt sterk en dan kan je iets volhouden. 3 setjes van 5 reps is toch niet leuk lijkt mij. En je bent pas 16, verneuk je lichaam dus niet zo.

Tip: Als je onder de 18 bent, niet naar zijn trainings tip luisteren, dat is lichamelijk niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:40
RedFiredSoul
RedFiredSoul is offline
ten eerste denk je nou echt dat bodybuilders niet sterk zijn dus jij zegt een beethe 100 reps doen dat dat je sterk je kunt blijkbaar niet eens een gewicht van 20 kilo optillen en ik weet niet of je het wist maar ik kan wel rennen als ik me lcihaamsvet naar beneden wil brengen moet ik rennen ik ben er egt niet slecht in en ik kan egt wel 3 keer 100 reps als ik wil.... ik lager het gewicht gewoon veel meer en ik kan dat misschien met een gewicht zelfs zwaarder dan jij doet en ja ik begon met bodybuilden op 14 maar niet meteen met massa training en hoe kan het nou slecht voor me groei zijn als ik toch als een volwassen lengte heb gekregen kijk naar arnold schawrznegger die gast begon toen ie 13 was hij is nu wat 1.90 ofsow? in ieder geval een stuk groter dan ze vader ik wil best wel tips geven voor kracht in je buikspieren als je geen massa wil doe 2 keer per week zoveel mogelijk situps in 1 keer dus 1 setje hierdoor krijg je dus geen sixpack maar wel kracht en rennen is altijd goed en sorry hoor maar bodybuilders slap? je bent gewoon sterk als je veel gewicht aan kunt tuurlijk doe je dan minder reps maar als de gewichten verlaag kan ik ook wel 100 reps hoor doe ff normaal wat heb jij tegen bodybuilders als ik er van hou en vele andere mensen trouwens laat ons dan bodybuilders zijn egt sterk enjij hebt het over ongezonde massa blablabla dat krijg je alleen als je steriods neemt ik ben harstikke gezond en je bent egt niet egt sterk als je 100 reps kunt met een gewichtje van 1 kilo en met een dun armpje met een adertje door alsjeblieft zeg
Trouwens heb jij ooit iemand zoals jij beschrijft in sterkste man van nederland gezien?.... Nee de mensen die meedoen met de sterkste man van nederland tillen ook alleen zware gewichten en hebben ongelooflijk veel spiermassa.
als zware gewichten kunnen tillen niet echt sterk zou zijn zoals jij het zegt zou het programma Sterkste man van Nederland niet eens bestaan. Niet te zwijgen over Strongman wedstrijden in amerika waar oh hoe verbazend... alleen bodybuilders met een laagje vet over een spiermassa aan meedoen in ieder geval geen mensen die 100 reps kunnen met een gewichtje van 1 tot 10 kilo sorry hoor mannetje maar je hebt het compleet verkeerd....

P>S sorry voor geen punten komma,s hoofdletters maar ik heb geen tijd of zin om dat te doen sinds mensen toch alleen maar negatief op me reageren

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
RedFiredSoul schreef op 07-01-2004 @ 12:40:
ten eerste denk je nou echt dat bodybuilders niet sterk zijn dus jij zegt een beethe 100 reps doen dat dat je sterk je kunt blijkbaar niet eens een gewicht van 20 kilo optillen en ik weet niet of je het wist maar ik kan wel rennen als ik me lcihaamsvet naar beneden wil brengen moet ik rennen ik ben er egt niet slecht in en ik kan egt wel 3 keer 100 reps als ik wil.... ik lager het gewicht gewoon veel meer en ik kan dat misschien met een gewicht zelfs zwaarder dan jij doet en ja ik begon met bodybuilden op 14 maar niet meteen met massa training en hoe kan het nou slecht voor me groei zijn als ik toch als een volwassen lengte heb gekregen kijk naar arnold schawrznegger die gast begon toen ie 13 was hij is nu wat 1.90 ofsow? in ieder geval een stuk groter dan ze vader ik wil best wel tips geven voor kracht in je buikspieren als je geen massa wil doe 2 keer per week zoveel mogelijk situps in 1 keer dus 1 setje hierdoor krijg je dus geen sixpack maar wel kracht en rennen is altijd goed en sorry hoor maar bodybuilders slap? je bent gewoon sterk als je veel gewicht aan kunt tuurlijk doe je dan minder reps maar als de gewichten verlaag kan ik ook wel 100 reps hoor doe ff normaal wat heb jij tegen bodybuilders als ik er van hou en vele andere mensen trouwens laat ons dan bodybuilders zijn egt sterk enjij hebt het over ongezonde massa blablabla dat krijg je alleen als je steriods neemt ik ben harstikke gezond en je bent egt niet egt sterk als je 100 reps kunt met een gewichtje van 1 kilo en met een dun armpje met een adertje door alsjeblieft zeg
De punt (.) zit op de 1 na onderste rij van je toetsenbord, de derde toets van rechts. Links daarvan zit de komma (,). De punt kun je gebruiken om aan te geven dat je een nieuwe zin begint, de komma kun je gebruiken om een pauze in een zin aan te geven. Dit maakt de tekst beter leesbaar. De meest rechtse toets op die rij is de shift toets die kun je gebruiken om een hoofdletter te maken van een letter, waarmee je kunt aangeven dat je een nieuwe zin begint.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:19
RedFiredSoul
RedFiredSoul is offline
Denk je echt dat ik tijd heb om punten en komma,s te geven en zo net mogelijk schrijven om mij mening neer te zetten?
dacht ut niet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:33
Hulk
Hulk is offline
Vind je het erg om een foto te posten. Ik wil eens het lichaam van een 16-jarige bodybuilder zien .
En idd, komma's maken zo'n stuk tekst een stuk leesbaarder en zo'n grote moeite is het toch niet?
Oud 07-01-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
RedFiredSoul schreef op 07-01-2004 @ 15:19:
Denk je echt dat ik tijd heb om punten en komma,s te geven en zo net mogelijk schrijven om mij mening neer te zetten?
dacht ut niet
Hoe langzaam typ jij? Zo lang duurt het toch niet om op z'n minst een punt aan het eind van de zin te zetten? Als je zo weinig tijd hebt, zou je er beter aan doen om te bezuinigen op je zinnen, in plaats van op je leestekens.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:46
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
RedFiredSoul schreef op 07-01-2004 @ 16:58:
Okay sorry ik type voortaan wel normaal dan.
Hier dan een link voor foto,s hier was ik 15 deed al een jaar bodybuilding ongeveer denk ik. Voor meer recente foto,s moet ik aan wedstrijden foto,s komen van mezelf dat doe ik alleen als er veel interesse is. Maar hier is de link:
klik maar gewoon op brambodybuilding1.jpg en brambodybuilding2.jpg etc het is vet slechte kwaliteit omdat ze niet door een fotograaf gemaakt zijn ik deed nog niet aan wedstrijden toen.

Ik heb in ieder geval interesse in die foto's

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Hier dan een link voor foto,s hier was ik 15 deed al een jaar bodybuilding ongeveer denk ik. Voor meer recente foto,s moet ik aan wedstrijden foto,s komen van mezelf dat doe ik alleen als er veel interesse is. Maar hier is de link:
klik maar gewoon op brambodybuilding1.jpg en brambodybuilding2.jpg etc het is vet slechte kwaliteit omdat ze niet door een fotograaf gemaakt zijn ik deed nog niet aan wedstrijden toen.
Ik mag hopen dat die foto's niet recent zijn. Anders snap ik niet wat jij in die 2 jaar hebt gedaan. Ik zie ook helemaal geen spieren of aderen, nee het schiet er gewoon uit als kut met peren voor iemand met zo'n grote mond. Maar je bent ook nog jong he, en kan je ook niet even wat duidelijk fotos maken. Ik dacht trouwens ook dat je een sixpack had. Nee beetje jammer jongen.

Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:09
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Syphon schreef op 07-01-2004 @ 17:51:
Ik mag hopen dat die foto's niet recent zijn. Anders snap ik niet wat jij in die 2 jaar hebt gedaan. Ik zie ook helemaal geen spieren of aderen, nee het schiet er gewoon uit als kut met peren voor iemand met zo'n grote mond. Maar je bent ook nog jong he, en kan je ook niet even wat duidelijk fotos maken. Ik dacht trouwens ook dat je een sixpack had. Nee beetje jammer jongen.
idd ja
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:13
blueeyes_jochie
Citaat:
Mmmm die enkele punt en komma typen helpt je misschien om weer wat meer spieren te trainen, want echt veel heb je nog niet.. Jaa je hebt armspieren en borstpieren, maar wat moet je ermee als je geen six-pack heb?! Ik train 3 dagen lang bij de fitness mijn buikspieren langs alle kanten, een beetje maar mijn armspieren, probeer mijn schouders wat breder te krijgen en train mijn beenspieren, meer niet hoef niet van die super gespierde armen met vleugeltjes.. neeej..

Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:27
ellaversa
ellaversa is offline
jee...
ik vind het niet echt mooi, ik ken een paar bodybuilders die echt een mooi lichaam hebben maar ik vind het lichaam van mn fitnesstrainer (geen bodybuilder dus) veel mooier, niet té gespierd, mooi slank en een mooie ronde kont
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 18:32
Ernieee
Ernieee is offline
euhm.... mensen??? ik denk dat we RedFiredSoul nu wel genoeg afgezeken hebben OK??
Oud 07-01-2004, 18:36
blueeyes_jochie
Was ook niet egt de bedoeling het was alleen een mening, maar als het anders is opgevat dan een (K)..
Oud 07-01-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ernieee schreef op 07-01-2004 @ 19:32:
euhm.... mensen??? ik denk dat we RedFiredSoul nu wel genoeg afgezeken hebbe OK??
Hehehe nu beginnen we pas
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:59
Ernieee
Ernieee is offline
Citaat:
Syphon schreef op 07-01-2004 @ 20:46:
Hehehe nu beginnen we pas
OK, dan doe ik ook mee: Kun jij niet beter aan sumoworstelen gaan doen?

Regels voor berichten