Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 21:16
ikaruz
ikaruz is offline
Heb net weer paradise hotel gekeken en vond het echt weer masterlijk. Nog beter dan temptation island . Al die mensen die dan zogenaamd een geweldige vakantie hebben, maar niets anders doen dan ruziemaken (naja, ben ook weer niet zo naief dat ik denk dat ze alles uitzenden, ik bedoel geen drama, is geen kijkcijfers) maar goed. Het is weer lekker simpel vermaak en ik vroeg me af of er nog meer mensen naar kijken en wat jullie er dan van vinden.
Oud 27-11-2003, 21:21
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik kijk af en toe
Het is opzig wel grappig maar niet echt dat je zegt van jaaa daar ga ik nou eens voor zitten maar als ik er toevallig langs zap dan kijk ik meestal wel gewoon. Het is idd wel leuker dan allemaal die andere programma's als Temptation Island en Alternative Love. Maar ja het blijft iets wat gewoon helemaal nergens over gaat een paar mensen die een btje gaan zitten ruzie maken om met hun kop op tv te komen
* er ziteen trouwens wel hele fijne exemplaren tussen die kandidaten *
Oud 27-11-2003, 21:56
wissie
wissie is offline
Ik heb de eerste uitzending gezien en vanavond ook, bij gebrek aan iets beters op tv. Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe ze alles doen om maar te kunnen blijven. Ik erger me altijd dood aan zulk soort programma's, maar toch kijk ik er af en toe naar.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 17:07
742639
742639 is offline
Ik kijk het ook, tis echt grappig!
Waarom zit Dave dr in godsnaam nog in, die gast is echt te lelijk met zn 'menboobs'.
Zack is echt de leukste van ze allemaal, ookal is ie nogal arrogant, dat maakt hem echt schattig!!
Van degene die het kijken, wie is jullie favoriet??
Oud 05-12-2003, 11:21
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
heb het gisteren gekeken, het rare is dat ik me eigenlijk vreselijk irriteer aan zulke arrogante sletterige mensen die zich vreselijk aanstellen om niks, maar toch kijk ik erna, daarna zag je een stukje over volgende week dat er een nieuw wijf bij komt, jezus de kapsones van die in de studio was tot hier te ruiken.

en dan dat ene meisje dat haar ex-vriend in eens daar was, echt zieliiiggg.
Oud 06-12-2003, 13:26
Pla
Pla is offline
Mijn favoriet is dus echt duidelijk: ALEX!

Jee hee, hij is ECHT leuk.. pff
Maarem, ik vind het altijd wel een leuk program hoor
Oud 06-12-2003, 13:32
Pla
Pla is offline
mijn favo Alex: (21)
Oud 06-12-2003, 17:50
Aurora
Aurora is offline
Echt zo'n enorm fout Yorin-programma, niet normaal!!

Ik heb het afgelopen donderdag voor een deel gezien, echt my god, wat een stom programma. Vooral die Dave! Mijn God!
Oud 09-01-2004, 22:24
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Aurora schreef op 06-12-2003 @ 18:50:
Echt zo'n enorm fout Yorin-programma, niet normaal!!

Ik heb het afgelopen donderdag voor een deel gezien, echt my god, wat een stom programma. Vooral die Dave! Mijn God!
Hehe. Ik vind het echt zielig voor hem. Hij is altijd de lul.
Maarre afgelopen week hej.. echt niet normaal met Keith enzo.. Dat ene wijf helemaal flippen omdat hij haar heeft gekozen. Hij moet toch iemand kiezen.. damn.. zielig mens. En ik begin me echt te irriteren aan Tony en al die kapsonesmensen daar.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:21
742639
742639 is offline
Citaat:
Shadina schreef op 09-01-2004 @ 23:24:
Hehe. Ik vind het echt zielig voor hem. Hij is altijd de lul.
Maarre afgelopen week hej.. echt niet normaal met Keith enzo.. Dat ene wijf helemaal flippen omdat hij haar heeft gekozen. Hij moet toch iemand kiezen.. damn.. zielig mens. En ik begin me echt te irriteren aan Tony en al die kapsonesmensen daar.
Ik snap wel dat Amy (dat wijf waar jij het over hebt) ging trippen, want zij en die jongen die eruit is (Zack) hadden een soort van relatie en ze geeft echt heel veel om hem.
En Zack was ook mijn favo.
Oud 10-01-2004, 17:38
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
742639 schreef op 10-01-2004 @ 18:21:
Ik snap wel dat Amy (dat wijf waar jij het over hebt) ging trippen, want zij en die jongen die eruit is (Zack) hadden een soort van relatie en ze geeft echt heel veel om hem.
En Zack was ook mijn favo.
Jah dat weet ik. Hij moest gewoon iemand kiezen.. wie hij ook zou kiezen.. hij zou toch mensen kwetsen. Ach boeiend.. ze zien elkaar wel weer na paradise hotel.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:58
Wave
Wave is offline
Ik vind het echt super dat Zack eruit was.........al dat eeuwige gezeik over dta AMy niet in hem geintereseerd is en dat zijn mama hem eheft achtergelaten enzo.......en dat groepje deed echt maga lullig........zoals Kirsten tegen Keith zei op die boot over dat hij hun er echt niet uit moest sturen omdat hij er anders uit lag.......echt zo triest........en dat ze die strings niet aan deden.........maare Alex is toch wel de leukste en Toni....grr stom mens.........."zo praat je niet tegen mij" .......zucht....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten