Advertentie | |
|
![]() |
|
als ze hun kinderen groot hebben opgevoed, mogen ze met de mannen op het land werken aardappels rooien ofzo...... vergis u niet dames als ik aan de macht kom dan zal ik protestutie zoals op de wallen gaan verboden en ook geweld tegen vrouwen moet hard worden aangepakt ! dus zo nauw heb ik het nog wel met jullie over dames
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga lekker tegen de muur aan lullen met je domme ideeën! grrrrrrrrrrrrrr |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor opleiding mogen vrouwen volgen? Ik bedoel, als ze toch alleen maar op t platteland mogen werken, waarom zouden ze voordat ze kinderen krijgen dan nog bijv. naar t gymnasium gaan? Tip: wordt es realistisch....(trouwens..we hebben nog niet eens genoeg platteland in nederland om alle vrouwen aan t werk te krijgen..heb je daar al over nagedacht?)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
O nee, dat kan niet want de werkgevers buiten de werknemers uit...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en de geboortebeperking (2 kinderen) en grenzen weer strenger zorgt ervoor dat we niet meer groeien |
![]() |
||
Citaat:
als ze kinderen hebben . dat moeten ze wel thuis op de kinderen passen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik stop niet voordat dhr. niceman1984 beslist te stoppen met dit *****beleid... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dan begrijp ik eigenlijk nog maar 1 ding niet, waarom zou je de vrouwen tijdens het opvoeden van hun kinderen alleen op t platte land laten werken, terwijl ze daarvoor en daarna gewoon op de arbeidsmarkt mogen...het werk op het platteland is lichamelijk vaak zwaarder dan een simpel kantoor baantje...
|
Topics horen dus thuis op hun eigen deelforum. Enkel als het nergens anders thuis hoort, mag het op hier geplaatst worden. Onzinnige dingen horen op Onzin. Dat betekent dat mededelingen en vragen die niet bijdragen aan het geheel (bv.: hoe gaat het met jou?) op niet De Kantine passen
||
Citaat:
en op deze manier kunnen we trots zijn op onze eigen cultuur |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
Vrouwen horen in de keuken niceman1984 | 170 | 11-04-2004 22:15 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |