Advertentie | |
|
![]() |
|
Het vergelijken ontkom je niet aan. Maar hij is verliefd op jou, dus zal hij op dit moment dingen met jou fijner vinden, omdat hij er aan denkt terwijl hij verliefd is op jou. Als het met haar zo vreselijk lekker was en met jou niet, was het toch nooit uitgegaan en had hij toch nooit voor jou gekozen?
||
Citaat:
Ik vind vergelijken stom. De eerste keer zal waarschijnlijk fout gaan, maar dat wordt steeds beter. Tuurlijk ben je daar onzeker over, maar dat hoeft echt niet. Zeker niet over zijn ex... Misschien breekt het juist de spanning als jullie er samen over kunnen praten en lachen... ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik me het ietwat kan voorstellen. In het begin van mn relatie had mn vriend dat ook een beetje, heeft hij me nooit expliciet verteld, maar 'k merkte het nu en dan wel eens. Hij heeft niemand voor mij gehad, ik wel voor hem... Ik heb hem dan gewoon nu en dan (doe ik nog steeds hoor) bevestigd dat ik hém graag zie, en bij hém wil blijven, en dat onze relatie zooooveeel gezonder, beter, leuker, fantastischer is dan die met mn ex.
Jongens zijn mss iets minder snel in het opvangen van zo'n "hints" ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan het me voorstellen dat je hier last van hebt, ik heb dat ook wel eens gehad. Maar als het serieus is tussen jullie, moet je je geen zorgen maken. Hij zal jouw zien als zijn níeuwe vriendin, als een ánder persoon.
Ik vergeleek mn ex eerst ook altijd met anderen. Maar mijn "nieuwe" vriend is gewoon op dit moment míjn vriend en niemand anders. Ik ben echt hartstikke gek op hem en heb totaal niet de behoefte om hem met mn ex te vergelijken. |
![]() |
|
mja... ik kan me wel voorstellen dat je dat vervelend vindt. Mijn vriend is voor mij al met 3 meisjes naar bed geweest, en dat vind ik gewoon n rotgedachte soms. Maar ja... zelf ben ik nou ook niet bepaald maagd meer
![]() En jouw vriend niet bij jou ![]()
||
Citaat:
Je komt er niet onderuit dat mensen vergelijken. Het gebeurt, maar wat dan nog als hij jou 'minder' vindt, hij vindt je leuk genoeg... Echt goed elkaar aanvoelen ed kan je toch pas als je jaren samen bent...
||
![]() |
Citaat:
Ben wel blij dat jullie het een beetje snappen. Ben gewoon al ontzettend onzekerheid af. En in dit geval nog erger. Wil graag van die onzekerheid af, maar ik weet niet hoe ik dat dan zou moeten doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar is hij al heel vaak met haar geweest en ja.. daar heb ik juist moeite mee.. maar ik heb nu al dik een jaar met hem en we wonen samen, dus ik weet wel dat ik leuker ben dan zij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex kletst, Vriend twijfelt FUNKALICIOUS | 14 | 18-01-2007 09:51 | |
Liefde & Relatie |
Terug naar z'n ex.. kus-joyce | 17 | 02-11-2006 16:39 | |
Liefde & Relatie |
z'n ex vraagt de hele tijd naar m! wat moet ik hiermee? dreadlocks | 4 | 03-01-2003 12:26 | |
Liefde & Relatie |
wie van jullie heeft z'n ex wel eens terug genomen en hoe liep dat?? **~yvie~** | 3 | 28-10-2002 17:39 | |
Liefde & Relatie |
negatief over z'n ex :S Verwijderd | 2 | 04-04-2002 18:23 | |
Psychologie |
Ik weet het effe niet meer... omgang met m'n ex... ^*^Tish^*^ | 4 | 29-03-2002 08:29 |