Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2004, 18:39
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Ik weet niet of m'n berichtje hier goed staat, maar anders wordt hij wel verplaatst.

Ik heb nu 7 maanden een vriend, hij is m'n eerste. Voor mij heeft hij al een vriendin gehad waar hij ook mee naar bed is geweest. In het begin had ik daar eigenlijk weinig problemen mee... maar nou heb ik een maand geleden foto's van z'n ex gezien. En toen voelde het toch een beetje raar... zo van, dat zij ook al vanalles met hem heeft gedaan wat ik nu ook met hem doe.
Heeft iemand dat ook? Het toch niet zo leuk vinden dat je vriend al iets met iemand ander heeft gedaan?
Ik hoor namelijk van heel veel mensen dat ze dat geen probleem vinden. Maar ik ben bang dat hij mij met haar zal vergelijken als we bepaalde dingen gaan doen... wat me toch weerhoudt van een aantal dingen.
Oud 14-01-2004, 18:46
juno
juno is offline
Ja, dat zul je altijd houden, tenzij je JP Balkenende als vriend krijgt. Wil je dat liever?

Jou ervan weerhouden om bepaalde dingen te doen? Ja, dat is echt DE manier om hem te laten denken dat zij toch wel beter in bed was dan jij, als je niets durft. Kom op, doe lekker alles bij elkaar.

En wie weet: mischien kon ze er wel niets van, en daardoor zou jij niets meer durven want stel je voor dat zij het beter deed dan jij? Beter doen? Wat een onzin. Dit is sex, er is geen goed of fout, er is alleen onervarenheid en nog niet helemaal aan elkaar gewend zijn. Nou, dat waren zij destijds ook niet. Jij hebt de rest van je leven om ervaring op te doen met hem en om aan hem te wennen. Rara, wie zou er beter afkomen in de vergelijking?

* foetert* Onzeker mutsje.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben bang dat hij mij met haar zal vergelijken als we bepaalde dingen gaan doen... wat me toch weerhoudt van een aantal dingen.
Vergelijken is een nono , en dat zal hij heus niet doen, want zijn gevoelens [liggen na 7 maanden] echt wel bij jou.

Tuurlijk, maar jij hebt toch ook wel andere jongens gezoend die OF beter, OF slechter waren? En daar denk je toch ook niet aan ?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 19:17
Gothic
Gothic is offline
Het vergelijken ontkom je niet aan. Maar hij is verliefd op jou, dus zal hij op dit moment dingen met jou fijner vinden, omdat hij er aan denkt terwijl hij verliefd is op jou. Als het met haar zo vreselijk lekker was en met jou niet, was het toch nooit uitgegaan en had hij toch nooit voor jou gekozen?
Oud 14-01-2004, 19:54
ZIJ
ZIJ is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-01-2004 @ 20:17:
Het vergelijken ontkom je niet aan. Maar hij is verliefd op jou, dus zal hij op dit moment dingen met jou fijner vinden, omdat hij er aan denkt terwijl hij verliefd is op jou. Als het met haar zo vreselijk lekker was en met jou niet, was het toch nooit uitgegaan en had hij toch nooit voor jou gekozen?
Dat vind ik een beetje stom om te zeggen... Dan zuo je beweren dat het alleen om seksuele redenen is uit gegaan.. Maar dat is waarschijnlijk niet...

Ik vind vergelijken stom. De eerste keer zal waarschijnlijk fout gaan, maar dat wordt steeds beter. Tuurlijk ben je daar onzeker over, maar dat hoeft echt niet. Zeker niet over zijn ex... Misschien breekt het juist de spanning als jullie er samen over kunnen praten en lachen...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 21:15
Anaïs
Anaïs is offline
Ik denk dat ik me het ietwat kan voorstellen. In het begin van mn relatie had mn vriend dat ook een beetje, heeft hij me nooit expliciet verteld, maar 'k merkte het nu en dan wel eens. Hij heeft niemand voor mij gehad, ik wel voor hem... Ik heb hem dan gewoon nu en dan (doe ik nog steeds hoor) bevestigd dat ik hém graag zie, en bij hém wil blijven, en dat onze relatie zooooveeel gezonder, beter, leuker, fantastischer is dan die met mn ex.
Jongens zijn mss iets minder snel in het opvangen van zo'n "hints" , dus je zal mss opener moeten zijn tov je vriend, als je het op een rustige manier kan vertellen, zal hij dat wel begrijpen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 06:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik kan het me voorstellen dat je hier last van hebt, ik heb dat ook wel eens gehad. Maar als het serieus is tussen jullie, moet je je geen zorgen maken. Hij zal jouw zien als zijn níeuwe vriendin, als een ánder persoon.

Ik vergeleek mn ex eerst ook altijd met anderen. Maar mijn "nieuwe" vriend is gewoon op dit moment míjn vriend en niemand anders. Ik ben echt hartstikke gek op hem en heb totaal niet de behoefte om hem met mn ex te vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 08:37
snoopy
snoopy is offline
mja... ik kan me wel voorstellen dat je dat vervelend vindt. Mijn vriend is voor mij al met 3 meisjes naar bed geweest, en dat vind ik gewoon n rotgedachte soms. Maar ja... zelf ben ik nou ook niet bepaald maagd meer , dus ik kan weet hoe het voelt. Ik loop m'n vriend ook niet te vergelijken met m'n exen, dus doet hij dat waarschijnlijk ook niet bij mij.

En jouw vriend niet bij jou
Oud 15-01-2004, 08:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ZIJ schreef op 14-01-2004 @ 20:54:
Dat vind ik een beetje stom om te zeggen... Dan zuo je beweren dat het alleen om seksuele redenen is uit gegaan.. Maar dat is waarschijnlijk niet...
Dat zeg ik niet, en dat bedoelde ik ook niet letterlijk. Het was meer, dat als zij zo ontzetted geweldig was, op alle vlakken, dat het dan niet uitgegaan was...

Je komt er niet onderuit dat mensen vergelijken. Het gebeurt, maar wat dan nog als hij jou 'minder' vindt, hij vindt je leuk genoeg... Echt goed elkaar aanvoelen ed kan je toch pas als je jaren samen bent...
Oud 15-01-2004, 15:13
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-01-2004 @ 19:47:

Tuurlijk, maar jij hebt toch ook wel andere jongens gezoend die OF beter, OF slechter waren? En daar denk je toch ook niet aan ?
Nee, hij is de eerste waar ik mee heb gezoend en andere dingen mee heb gedaan.

Ben wel blij dat jullie het een beetje snappen. Ben gewoon al ontzettend onzekerheid af. En in dit geval nog erger. Wil graag van die onzekerheid af, maar ik weet niet hoe ik dat dan zou moeten doen.
Oud 15-01-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Charlotte_k schreef op 14-01-2004 @ 19:39:
Ik weet niet of m'n berichtje hier goed staat, maar anders wordt hij wel verplaatst.

Ik heb nu 7 maanden een vriend, hij is m'n eerste. Voor mij heeft hij al een vriendin gehad waar hij ook mee naar bed is geweest. In het begin had ik daar eigenlijk weinig problemen mee... maar nou heb ik een maand geleden foto's van z'n ex gezien. En toen voelde het toch een beetje raar... zo van, dat zij ook al vanalles met hem heeft gedaan wat ik nu ook met hem doe.
Heeft iemand dat ook? Het toch niet zo leuk vinden dat je vriend al iets met iemand ander heeft gedaan?
Ik hoor namelijk van heel veel mensen dat ze dat geen probleem vinden. Maar ik ben bang dat hij mij met haar zal vergelijken als we bepaalde dingen gaan doen... wat me toch weerhoudt van een aantal dingen.
Ik heb dat precies zo (gehad), met sex heb ik niet echt moeite, meer met andere dingen, zoals een weekend weggaan, of ergens heen gaan, naar amsterdam bijv.
Daar is hij al heel vaak met haar geweest en ja.. daar heb ik juist moeite mee.. maar ik heb nu al dik een jaar met hem en we wonen samen, dus ik weet wel dat ik leuker ben dan zij anders was hij nu nog bij haar ipv bij mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten