Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 15:24
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
hallo allemaal!

ik werk in supermarkt de boni, gewoon fulltime, 40 uur per week.
nou verdien ik net krap 750 euro, en mn uurloon is 5.11. weten jullie of dit klopt, het is namelijk niet zo heel veel voor 40 uur werken. en hebben jullie enig idee war ik dit kan opzoeken<>?

ps. ik ben 20 jaar

liefs van T.S
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 15:28
thunder110
thunder110 is offline
Wil je weten of je uurloon klopt of wil je weten of je genoeg krijgt met 40 uur per week werken? In geval van het laatste dan klopt het, hoor. Inderdaad erg weinig, maar dat krijg je als je bij een supermarkt gaat werken.
Oud 11-01-2004, 15:32
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
jemig he, het is echt niks, ik sta elke maand rood, word er helemaal gek van! een vriendin van mij werkt in de kinderopvang, minder uren en verdient het dubbele!!

shitzooi!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:34
Verwijderd
Is die vriendin ook 20? 't verschil is ook wel dat je voor de kinderopvang een opleiding nodig hebt...vaak verdien je dan idd ook meer.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:38
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
ja zij is ook 20. maar goed, hopen maar dat ik gauw opslag krijg!
ik vind de bedragen wel laag, maar als je het omrekend in de gulden, dan was het anders geweest denk ik!

zijn er nog meer mensen die iedere maand in de knel zitten met hun geld? en hoe hebben ze dat opgelost?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:39
Verwijderd
Kun je niet zuiniger gaan leven en sparen om een opleiding te kunnen gaan doen in de toekomst?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:44
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
binnenkort kunnen we een opleiding volgen via mn werk, en dat ga ik ook zeker doen!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:22
Balance
Balance is offline
Als je constant rood staat, moet je toch eens kijken naar je uitgave patroon: waar kan je op besparen?
Je verdient inderdaad niet heel veel, maar je hebt zelf voor dat werk gekozen, dus kijk dan wat je er aan kan doen om met dit werk alsnog uit te komen iedere maand.
Misschien minder vaak uit, goedkoper eten kopen, minder lang douchen, of andere kleine dingetjes die toch heel wat besparen.
Oud 11-01-2004, 20:02
ekki
ekki is offline
Bij de AH verdien je veel meer volgens mij. Ik zou daar maar 'ns gaan solliciteren als ik jou was.
Oud 11-01-2004, 20:05
My Info
My Info is offline
lijkt me sterk, ik ben jonger, werk minder en ben een leerling in opleiding en ik verdien nog ruim 130 euro meer. Ik zou het ff gaan uitzoeken
Oud 12-01-2004, 00:13
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
5.11? hmmmm ben je net 20 of ben je al een poosje 20? Heb hiero namelijk wel de CAO die bij AH gehanteerd word
Dan zou je tussen de 5,30 en 6,11 te verdienen.
Verder is het van belang wat b.v. je verantwoordlijkheden zijn etc.

grtz
ivo
Oud 12-01-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
tommygirl.S schreef op 11-01-2004 @ 16:44:
binnenkort kunnen we een opleiding volgen via mn werk, en dat ga ik ook zeker doen!
Zou je niet een echte opleiding gaan volgen? Want die ene euro loonverhoging schiet natuurlijk niet op. Ik ben 18 en verdien 5.03, dat is natuurlijk ook niks maar ik heb gelukkig fooi. Laatst in 3 dagen tijd 100 euro, dus dat tikt lekker aan. Maar ik adviseer je om naar school te gaan want stel je eens voor als je een gezin moet onderhouden. Dan heb je natuurlijk wel een dubbel inkomen maar dat is dan nog neit veel.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:03
iamcj
iamcj is offline
Wij draaien hier een 2 persoonshuishouden met 2 katten en een auto voor 800 euro per maand.
Oud 12-01-2004, 12:59
Liss
Liss is offline
Ik werk ook in een supermarkt, wel parttime, maar ben 17 en verdien 5,40 per uur.. Heb geen idee hoeveel een 20 jarige bij ons verdiend, maar iig meer dan mij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 13:03
SHIIIIIIT
SHIIIIIIT is offline
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA, ga dan asjebliefd snel een andere baan zoeken!!, je kan veeeeel meer verdienen zelfs zonder opleiding
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten