Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2003, 12:43
druiveke
druiveke is offline
stel dat je elke dag 60 situps doet, na hoeveel tijd zie je effect?

en wat is dan effect?

werkt zo een vlinder-ding vanop de verkoop tv?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 12:52
Ik2010
Ik2010 is offline
Ik heb ooit eens gehoord dat als je iets doet (situps, steppen enz.) dat het dat minimaal 30 min. moet doen. Dat je dan echt gaat verbranden, maar weet niet of dit helemaal klopt.

Volgens mij werkt zo'n vlinder echt niet!

We hebben hier zo'n ding dat je met zo'n band om moet doen (zal wel op hetzelfde neerkomen) en het is de eerste keer zelfs eng

Het lijkt of je onder stroom staat enzo en je loopt alleen maar te kloten met gel die je eerst op de buik moet doen. Op de doos stond dat dat was op het brandwonden gevaar te verkleinen

Succes verder met je situps enzo...
Oud 29-12-2003, 17:31
Overjoyed
Overjoyed is offline
Sit-ups moet je niet gebruiken om vet te verbranden, dan kan je beter wat actiever gaan bewegen, bijvoorbeeld hardlopen, laten we zeggen, 'joggen' om te beginnen.

Als je een six-pack wilt kan ik je andere dingen aan bevelen, scharen met je benen in de lucht terwijl je onderrug los is van de grond, horizontaal, en verticaal, dit doe je allebei 60 maal, dan houd je 60 seconden rust, en herhaal dit 3 maal.

Daarna 45 sit ups terwijl je benen op je bed liggen bijvoorbeeld, dus waardoor je hoger op moet komen, let 'r op dat je niet helemaal plat op de grond gaat met je rug.
Wederom 60 seconden rust, en 3 maal herhalen.

Nu houd je 2 x 2 minuten je benen los van de grond zeg maar, let 'r wel op dat je rug ook los is van de grond.

Houd dit 2 maanden vol en je resultaat zal verbluffend zijn!
Oud 30-12-2003, 19:41
Maarten
Maarten is offline
Ik denk dat dat wel zal helpen om een sixpack te krijgen ja, alleen denk er wel om dat je het op een zachte ondergrond doet want anders verneuk je je rug denk ik.

En train niet te hard want een sixpack bij een vrouw is nou niet echt aantrekkelijk.. maar een plat afgetraind buikje met verticale strepen links en rechts en misschien zelfs een beetje in het midden is heel erg mooi. Zodra je horizontale strepen gaat zien zou ik snel bier gaan drinken ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:52
fayt-D
fayt-D is offline
Je zult het bij enkele malen per week goed trainen wel snel gaan zien. Een zachte ondergrond is inderdaad wel handig, matras is weer te zacht.
Vergeet ook niet de schuine buikspieren, bijvoorbeeld te trainen door in sit-up houding beurtelings linkerhak aan te tikken met linkerhand en rechterhak met rechterhand.
Er zijn tig buikspieroefeningen, een beetje variatie is wel goed. Dus niet altijd alleen maar standaard sit-ups, dit geeft niet het mooiste resultaat omdat je alleen een bepaalde groep buikspieren traint.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:40
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
ze zeggen dat zo'n vlinder wel werkt in combinatie met andere inspanning, bijvoorbeeld hardlopen ofzo. Als je op de bank gaat zitten met zo'n ding werkt het inderdaad niet. Maar als ik jou was zou ik mijn geld er maar neit aan besteden hoor. Dalijk meot je lid worden van een club of zijn de verzendkosten veelt ehoog ofzo
Oud 03-01-2004, 22:41
Maarten
Maarten is offline
Als student kost fitness niet veel geld, ik fitness voor 80 euro per jaar... valt toch best mee?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:33
jacop
jacop is offline
dan wil ik wel wete waaar je fitnesst, ik betaal voor twee keer per week 33 euro, dat is per maand dus ( 4 x 33 ) 132 euro.. dat keer 13.. peohpoeh...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:40
probeer
probeer is offline
ik voor 3 maanden 40 euri, en dat is gewoon dat je dr elke dag van 10 tot 10 terecht kunt. begeleiding is er prima, zelfs door andere leden.
Oud 11-01-2004, 19:48
Maarten
Maarten is offline
Uilenstede sportcentrum in Amsterdam

Tijden zijn ook vrij royaal van 9 tot 10 door de week en 12 tot 6 in het weekend ofzo.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten