Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waar haal je het geld vandaan....
|
Als ik gewoon uitga geef ik vaak niet meer uit dan een euro of 20. Krijg nogal wat van de barman
![]() Met festivals als lowlands komen de kosten iets hoger te liggen: afgelopen jaar was het al 112 euro voor het kaartje, toen nog eten drinken en drank erbij en alles, inclusief bezinekosten en dingetjes die ik daar gekocht heb kwam ik op een 200 euro, toen nog die 112 erbij, 312 euro totaal ongeveer dus. Met oud en nieuw: 0 euro. Helemaal nada! ![]()
|
Ik ga veel uit, dus moet ik het telkens met een minimum stellen: 10 euro ofzo (soms vertrek ik zelfs met 2 euro ofzo
![]() Op oudejaar heb ik 25 euro ofzo uitgegeven (inkom, sigaretten, drank, snoepen en traktaties voor iemand z'n verjaardag inbegrepen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wisten jullie trouwens dat freakjuh jarig is? |
![]() |
|
Verwijderd
|
normaal geef ik iets van 20 euro uit alsk uitga,met oud en nieuw heb ik iets van 35 euro uitgegeven.
met concerten/andere grote feesten (dancevalley etc.) drink ik hoogstens alleen cola en water,omdatik puur voor de muziek en de sfeer kom en dan dus geen zin heb om alcohol te gaan nuttigen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik eet meestal nix als ik uitga en rook niet, dus dat geld blijft me bespaard.
Altijd neem ik ongeveer 10 glazen met drank waarin alcohol in zit op een avond, maar goed, sommige biertjes hoef ik niet voor te betalen, want die krijg ik met rondjes. Zelf geef ik op een avond ook een rondje, soms twee, ligt er aan met wat voor mensen je bent. Ligt ook aan de prijzen van een tent als je er bent. Zeg ongeveer aan drank € 20 tot € 25... In een discotheek betaal je entree, € 6 of € 8. In café's in Maastricht geen entree, maar daar gok ik soms of speel ik photoplay € 1,50 of zo + eventueel en kaartje voor de nachtbus als ik maar tot 3 uur blijf en das € 1. Dus op zijn laagst aan uitgaan € 20, op zijn hoogst rond de € 33 of zo. Met nieuwjaar heb ik ongeveer hetzelfde uitgegeven. Geen vreten, geen peuken, geen nachtbus, geen gokken, geen vuurwerk, alleen drank, € 4 voor de taxi (was in totaal € 12, maar we waren met drieën, ieder € 4) en € 10 entrtee voor de Celebration, dus zeg ongeveer € 35 / € 40, mwah dus ietsje meer als anders, maja normaal heb je geen entree en neem ik geen taxi.
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 08:04. |
![]() |
|
op nieuwjaar... 10 euro, en 8.30 terug met de trein, 5 euro benzinegeld voor de heenreis (rotterdam -> houten en toen verder naar Etten-Leur). Om half 7 vertrokken van huis op 31 december en om 12.30 op 1 jan. weer terug
![]()
||
Citaat:
blijkbaar ben ik degene die het meest uitgeef bij grote feesten. maja als je graag uitgaat en om een leuke tijd te hebben moet het geld rollen. als je zit te beknibbelen op een paar euro is het ook niet leuk meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik uitga geef ik onder de 20 euro uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vloeibare bountie. je pakt een half glas malibu. en de rest chocomel en dan smaakt het naar bountie maar dan vloeibaar. de een moet er van kotsen de ander bestelt er nog een
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar zoals ik al zei, veel geld. Ik koop ook geen dure drankjes, maar ik drink meer, rook, gebruik drugs en eet op een avond. Maar: ik fiets wel altijd ![]()
||
Citaat:
![]() toch langzaam eens gaan sparen voor carnaval denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
naar jansbrug op een borrelavond 10 euro: 3 euro om te eten, 7 om te drinken (daarvoor heb je 12 biertjes officieel, maar je krijgt meer terug dan dat je uitdeelt vaak)
die ook niet altijd op gaan. Feestavonden neem ik 20 mee, maar dat komt never nooit op, 15 euro opmaken is al erg veel. met O&N iets van 10 euro uitgegeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Snel geld uitgeven! sm.023x | 4 | 16-01-2017 11:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Waaraan moet ik mijn geld uitgeven? Verwijderd | 8 | 07-10-2010 08:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel geld geef jij uit aan kleding en zo? Nancy77 | 50 | 24-03-2008 17:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe goed kun jij met geld omgaan? Iduna | 68 | 07-11-2005 19:25 | |
Liefde & Relatie |
vriend en geld... colors | 29 | 09-09-2003 18:06 |