Advertentie | |
|
![]() |
|
Toch is het leuker als men met leuke suggesties en ideeën komt!
![]() Voor jou leeftijd kan ik het me niet heel goed meer bedenken. Ik kocht in die tijd Gameboy-spellen van mijn geld. huhu. Tegenwoordig koop ik alles wat me blij maakt: Bioscoopbezoekjes, wat te drinken in de stad, een lief cadeautje voor iemand anders.. Ik hou mijn geld een beetje opzij voor de spontane dingen. ![]()
|
Verwijderd
|
Die spontane dingen heb ik mn zakgeld voor, ik heb niet echt hobby's. Ik heb trouwens een erg flauw gevoel voor humor, en ik ben dol op nerdy gadgets
|
![]() |
||
Citaat:
Let op! Bestel, kijk goed naar de recensie!!! geen breekbare dingen kleine dingen (grote dingen worden niet in een envelop verpakt), geen elektronica zoals neppe iPads en dergelijke en het duurt wel een week of 4 voor je het in huis hebt. Verder moet je ook weten dat sommige coole dingen zoals deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7978 in Nederland illegaal zijn. Je krijgt ze wel binnen (verzendkosten zijn gratis.) maar het mag niet ![]() En voor je nerdy dingen heb je er ook genoeg. http://www.dealextreme.com/search.dx/search.spy%20cam
|
Verwijderd
|
Het geld brandt in je zak.
![]() Nouja, je bent nu nog in de fase dat je met geld om leert gaan, dan maakt het ook niet zoveel uit als je er verkeerd mee omgaat. Stel je koopt nu iets omdat je je geld op wilt maken, dan krijg je er een tijdje later spijt van -> les geleerd. Over 10 jaar, wanneer slecht met geld omgaan voor serieuze problemen kan zorgen, zul je zulke fouten dus minder snel maken. ![]() Maarre, ik zou ff doorsparen en dan een kit kopen om luidsprekers te bouwen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
het koopgedrag onder jongeren! eetje-love | 5 | 08-04-2011 15:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Ned] verhandeling IR thalia | 3 | 16-04-2005 13:03 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk (enquete geldbesteding onder jongeren) Soraya | 63 | 20-11-2002 16:42 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |