Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat de regels niet overal even lang zijn vind ik niet storend, maar dat ze niet op dezelfde manier lopen vind ik wel een beetje storend. Maar door heel mijn lichaam, Kruip je en kus je me zacht. Hier struikelde ik bijvoorbeeld over. Als ik over de woorden struikel wordt ik uit de sfeer van het gedicht getrokken, waardoor het me minder makkelijk raakt, omdat ik niet echt wordt meegevoerd door de woorden. En over de rijm: Dat geldt eigenlijk alleen voor de eerste en derde strofe, de eerste omdat het ook in de laatste strofe herhaald wordt(gedachten-wachten, gedachten-wacht), dat is niet verboden ofzo, maar ik vind het minder mooi, en als ik ze los van elkaar bekijk vind ik de laatste strofe mooier, dus als je er 1 aan zou willen passen, dan de eerste strofe. De derde strofe: Je zegt al: maar nooit te lang, vandaar dat: altijd maar even een beetje gedwongen overkomt, het voegt niets toe voor mij, behalve rijm. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is ![]()
|
![]() |
Ik vind je gedicht ook mooi, alleen stuikelde ik ook af en toe over bepaalde zinnen, die opeens erg anders lopen dan de rest eromheen. Hierdoor komt het soms niet helemaal over als een geheel, bijv in de tweede strofe.
Dat is echt zonde, want je schept een heel mooi beeld met je woordkeuze en je mooie zinnen!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Informatief project over de menselijke gedachtengang XQseMe2 | 27 | 01-04-2006 16:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welk systeem? Odin | 84 | 26-08-2004 19:41 | |
Eten & Drinken |
waarom vegetarier?!?(help) pientje3 | 160 | 27-04-2004 14:50 | |
Psychologie |
ben ik slecht??? SickOfHumanity | 7 | 09-10-2002 21:06 | |
ARTistiek |
Gedachtengang.. Lau-tje18 | 9 | 29-09-2002 10:38 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |