Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb blond haar, tot iets over mn schouders, er zitten nog een paar rode streepjes in maar die zitten nu halverwege mn haar ofzo. Het is allemaal op een lengte en ik heb een beetje slag in mn haar. Tis eigenlijk best saai en ik moet nodig naar de kapper.
|
ehh...niet, met dank aan 1,5 uur slaap de afgelopen nacht en doorfeesten tot 6 uur 's ochtends...
![]() maar normaal gesproken in onopvallende lagen tot ongeveer op m'n schouders, donkerbruin en in grove krullen...niet speciaal, maar wel bij mij passend... voor n nieuw kapsel zou ik sowieso niet zomaar iets kopiëren van iemand anders, het moet je qua gezichtsvorm ed. maar net staan wat diegene heeft. maar, anyway, succes ermee!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
"In een erg uitgezakte vlecht, met allemaal plukjes los die niet los horen te zijn. Dus niet nonchalant." Aldus een ooggetuige.
Mijn visie: ik oefen voor de hippieloek, maar vandaag is het mislukt wegens gebrek aan pogingen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe zit 't met jouw hygiëne? AzN | 74 | 23-07-2007 15:36 | |
Lifestyle |
hoe zit je haar vandaag? waves | 308 | 31-10-2004 20:45 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 | |
Lifestyle |
en, hoe ziet jouw haar er uit? Verwijderd | 286 | 01-06-2003 15:03 | |
Lifestyle |
Gala-kapsel-troubles... **Bambi** | 21 | 10-05-2003 17:53 | |
Lifestyle |
wat vind jij van..... hanki2*2 | 49 | 06-03-2003 11:34 |