![]() |
|
![]() |
ff een link test http://www.angelfire.com/theforce/da...perimentje.mp3
|
![]() |
||
Citaat:
ik vindut wel relaxt klinken :+ download eens iets van Aphrodite, you'll like it ![]()
|
![]() |
zelfgemaakte d&b
![]() aphrodite is overigens zeker relaxt, maar als je dat chill vind, moet je ook eens zoeken naar krs-one, edrush & optical, ak1200 en dillinja ![]()
|
Kunnen jullie geen breakbeats interpreteren ofzo?
Dit is best wel OK, de klank zou wel wat voller mogen en beetje duidelijkere bas...En meer variatie in klanken indien mogelijk. Je drumlijntjes zijn echt cool ![]() En dat zacht naar hard is beetje de bedoeling denk ik. Klinkt juist goed. Tiesto is een lul trouwens ![]()
Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 20:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen er nog een beetje aan sleutelen ![]()
||
Citaat:
Zal later eens luisteren en feedback geven.
|
nou eigenlijk vind ik het niet echt geweldig..
het heeft geen intro en ook nie echt een climax enzo. heb je trouwens wel een beetje naar de opbouw van echte DnB gekeken? want dat zit er niet echt in. verder klinkt het nog heel "leeg" en nie echt een pompende bassline (maar da hoeft ook niet perse ![]() maar vooral doorgaan! ![]() probeer bv eens een beetje een liedje na te maken, dan kom je er ook meer achter hoe het in elkaar zit enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mag hier elke vorm van zelfgemaakte muziek gepost worden? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Drum 'n Bass SirStoner | 47 | 24-07-2005 22:38 | |
Muziek |
24-04-2005 punk - hardcore - drum 'n bass - hiphop !!! tiq | 0 | 21-04-2005 11:21 | |
Muziek |
jazz'n'bass mr_scruff | 14 | 04-10-2004 22:57 | |
ARTistiek |
[Muziek/MP3] 1x Triphop, 1x Drum'n Bass Tricks' | 19 | 14-02-2004 13:39 | |
Muziek |
Drum 'n bass etc scala | 1 | 25-11-2002 18:46 | |
Muziek |
Drum'n'Bass - iemad goede tips? the exploding boy | 56 | 10-09-2002 18:20 |