Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie De Ware niet als iemand die perfect is. En ik geloof zeker dat die persoon er is. Sterker nog, ik heb hem gevonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zou hoogst onwaarschijnlijk zijn dat er op deze hele aardkloot maar éen persoon is dat precíes die kwalificaties heeft waardoor jij hem de ware vindt. Het is gewoon een kwestie van wie je het eerst tegenkomt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch is hij voor mij De Ware. ![]() ![]() |
![]() |
|
"De Ware" is een onwijs relatief begrip. Wat ik versta onder de ware is iemand die jij dus totaal bij jouw vind passen. Iemands geloof, karakter, gedrag, normen en waarden passen helemaal bij jouw. En dit maakt die persoon "de ware" voor jouw. Ik geloof wel dat die ware bestaat. Maar dat hoeft er niet per se één te zijn, er kunnen dan ook wel meerdere bestaan.
|
![]() |
|
nee
ik vind het nogal een naief begrip. je kunt met veel mensen je hele leven doorbrengen als je het beide graag wil (wat ook al eerder werd gezegd hier) en aan een relatie moet je sowieso werken dus iemand kan nog wel zo 'de ware' zijn, als je niks aan je relatie doet gaat het toch stuk. volgens mij hangt zoiets dus compleet af van wat je zelf wil, of niet wil.
|
ja dat is dus geen goede reden. als er voor iedereen maar één ware zou zijn zou je eerst de helft van je leven moeten zoeken en dan heb je op je veertigste iemand gevonden en dan kun je geen kindertjes meer krijgen. nee dat zou leuk zijn, als dat zo is zouden er nog maar erg weinig mensen over zijn.
|
Jah, ik geloof wel in de ware. Gewoon door ervan uit te gaan dat onder al die miljarden mensen vast wel iemand is die perfect bij mij past.
Maar ja...aangezien je die dus nooit zal ontmoeten zou ik eigenlijk met het tegenover gestelde moeten antwoorden. Voor mij is de ware dan ook wel iemand die 100% aan je eisen voldoet. Vandaar dat ik het ook zo ontzettend voorbarig vind dat mensen met een relatie meteen antwoorden dat ze de ware al gevonden hebben. Ik kan nu al wel zeggen dat die relaties over een paar weken, maanden of jaren over zijn. Met die ene uitzondering daar gelaten natuurlijk. Maar dat stel wat de uitzondering maakt zal vast niet het "perfecte" stel zijn die totaal niks hebben waar ze zich aan ergeren bij elkaar. Dus ja....de ware is er vast wel maar ik vindt het knap als je die kan vinden.
|
Ligt eraan wat je onder de ware verstaat.
Als de ware iemand is waar je je hele leven bij blijft, dan denk ik wel dat hij bestaat. Er zal heus een keer in je leven iemand komen waar je gewoon helemaal jezelf kunt zijn en waar je je verdere leven bij wil blijven, dat is voor mij dan de ware.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb mijn Ware al gevonden trouwens *zwijmel* |
![]() |
|
Dat kan je natuurlijk nooit weten. Ik ben ook niet zo 'de ware-ig'. Ik vind het naïef om te denken dat mijn vriendje en ik vanaf nu voor altijd bij elkaar blijven. Maar dat wil niet zeggen dat ik op dit moment wel zou willen dat dat zo was.
Allebei het gevoel hebben dat je de ware voor elkaar bent is wel zeer ok en dat hebben mijn vriendje en ik allebei dus ![]()
|
![]() |
ik geloof er min of meer wel in, tuurlijk kan je een vriend hebben die jou volledig accepteert en vice versa, maar er zijn altijd dingetjes waar jullie samen nog aan kunnen (of moeten) werken. dus zo "waar" is diegene niet. je kan hem "waar" maken. maar daar hoef ik gelukkig niet veel meer voor te doen
![]() M, LOVE YOU!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laat de ware binnenkomen Liwin | 8 | 04-11-2007 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Als de ware werkelijkheid, idealisme Verwijderd | 0 | 09-06-2005 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De ware klootzak deel 3 klootzak2001 | 2 | 19-10-2002 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ware Klootzak klootzak2001 | 3 | 03-07-2002 10:29 | |
Liefde & Relatie |
De ware bestaat niet, omdat... Roos | 19 | 03-06-2002 13:46 | |
Liefde & Relatie |
wie zoekt de ware coecie | 5 | 31-01-2002 22:10 |