![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (ze zijn er toch wel 3 dagen mee bezig ![]() ![]() Maar zodra ik ze heb zal ik ze op de foto zetten ![]() Maar dan ga ik iig maar met een panty op mn kop slapen ![]() en 1x in de week wassen ![]() |
![]() |
|
te lang van die vlechtjes is volgens mij niet zo goed, maar een dag of een paar dagen maakt denk ik niet uit. als het een paar weken wordt vindt je haar het volgens mij niet meer zo leuk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Super slecht is maybe overdreven maar het is wel slecht..
Als ik op wedstrijden ga laat ik er bij mij altijd kleine invlechtjes inzetten, na een week ofzo begint het dan wel voort te jeuke en haal ik ze eruit. Daarna heb ik ook last van wat haar-uitval, niet super erg ofzo hoor! Maar wel meer dan anders.. Komt omdat het dan steeds in dezelfde vorm heeft gezeten enz. Met panty over je hoofd heen slapen is dan goed idee! Dat scheelt echt wel veel, kun je het langer laten zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb ook vlechtjes gehad, met nep haar.. dat had ik er z'on twee maanden inzitten... toen ik het er uit haalde was mijn haar natuurlijk heel erg vet, ook kwamen er echt bossen haar uit vallen. je denkt dan gelijk dat het slecht is voor je haar omdat je denkt dat het dood is. maar het is heel logisch dat er zoveel haar in een keer uitvalt. al het haar wat je opspaart in die twee maanden komt er in een keer uit!!! moet je maar nagaan hoeveel haar je al verliest op een dag!!!
dus met eigen ervaring kan ik zeker zeggen dat het niet slecht is.. na een dag ofzo zit je haar weer als van ouds!! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb kroeshaar en heb jarenlang vlechtjes gehad... Voor mijn haar was dat niet slecht. Het groeide juist beter zo
![]() De meeste mensen met kroeshaar laten het ook invlechten, omdat t zo beter groeit. Maar misschien ligt het welk soort haar je hebt..
|
Ik heb van de zomer in Spanje tot halverwege m'n hoofd vlechtjes laten zetten (Beyoncé heeft het in een clip aan 1 kant van haar hoofd). Het heeft verder geen consequenties gehad voor m'n haar, het was daarna nog gewoon 'gezond'. (Ik heb die vlechtjes vijf weken laten zitten) Wel moet je oppassen voor felle zon. Want ik ben met die vlechtjes in de zon gaan zitten en toen was m'n hoofdhuid dus verbrand en dat is daarna gaan vervellen zodat ik een onwijze jeuk op m'n hoofd kreeg
![]()
|
over dat haar uitvallen:
je verliest normaal per dag toch ook haren? Maar als die in een vlecht zitten kunnen ze niet op de grond vallen. Dus als je de vlechtjes er na een paar weken uit haalt dan zijn die haren die er uitvallen toch vooral haren die er anders ook waren uitgevallen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het een jaar of 2 geleden gehad. Heb ze 3 maanden ingehouden. Het ziet er opzich best lang gewoon goed uit, alleen merkte ik na een maandje dat de vlechtjes minder strak zaten, omdat m'n haar gegroeid was (duh). Maar ik had ze dan ook een stukje in patroon gevlochten, normaal merk je veel minder dat je haar groeit. Ik heb het er na 3 maanden uitgehaald omdat m'n haar ondertussen dus al een cm of 3 langer was, dat was niet mooi meer, maar de vlechtjes zelf hadden er opzich best nog langer in kunnen blijven zitten, die waren nog goed. Wassen deed ik om de dag en dat ging ook gewoon goed. Verder euhm.. Bij mij waren ze in totaal ongeveer 11 uur bezig met invlechten (gewoon 1 persoon) en 13 uur met het eruithalen. Als je het eruit haalt dan heb je van dat golfhaar, maar na een keer nat worden was dat er al uit. Het is ook best vet, maar da's ook weg na een keer wassen (duh). Wel zo dat als je het eruit haalt, er héél veel haar afbreekt. En dan bedoel ik niet dat haar wat gewoon normaal uitvalt, maar haartjes die halverwege afbreken, ik heb nog een halfjaar rondgelopen met allemaal sprietjes enz. die rechtomhoog staken. Zag er nogal euh... vreemd uit ![]() Mocht je trouwens iemand zoeken die die vlechtjes wil zetten in de omgeving van Eindhoven, heb ik een goed adresje voor. Meidje van jaar of 23, doet het goed, snel en redelijke prijs (ik dacht 250 GULDEN inclusief nephaar, dus 100€ ofzo) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Studeren |
University College #4 CoolJessy | 500 | 29-06-2007 14:17 | |