![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek een programma wat lijkt op Magic File Renamer.
Dit is zelf al een erg handig programa, behalve dat het de hele tijd loopt te errorren, dus zoek ik een ander.. De functies die er iig in moeten zittenL ID3 v1 en v2 toevoegen/verwijderen text toevoegen op een aangegeven plaats in de filenames text vervangen in de filenames vervang lijst, in een textfile oid een lijst met dingen namen om te vervangen DEEL van de id3-tag in de filename.. en NIET tag&rename ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat ikzelf gebruik is T&R, maar soms schakel ik de hulp van Bulk Rename Utility ook nog in (om veel files tegelijk te renamen, kan geen ID3) uitlezen
maar mss heb je nog wat aan deze site die ik per toeval tegenkwam vandaag
|
is http://www.magnusbrading.com/mp3ts mss wat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
eens kijken wat het kan.. edit: nee, het is niet praktisch want het heeft geen preview functie, dus ik zie niet of hij het goed doet.. Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 15:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Preview functie mis ik ook (dacht ik). Ik heb geen zin het weer te gaan installeren om te kunnen kijken wat er mis mee is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar hoe wil je 't dan? 't lijkt me dat je een standaard filename opbouw wil hebben voor je mp3's? hoe is die dan? en waarom kan dat er niet mee?
|
Verwijderd
|
Ik heb wel altijd dezelfde opbouw,
maar als ik de mp3's krijg dan zijn ze allemaal anders, en zal dus de opbouw altijd veranderen, het resultaat is alleen altijd hetzelfde... Soms staat er geen album nij, soms geen artiest, ed./ Mijn opbouw is trouwens zo: Artist - Album -00- Track En als er meerdere cd's zijn: Artist - Album - CD1 -00- Track Als ik die volgorde niet aanhoud, moet ik mijn online muziek database weer aanpassen ![]() En ik doe niet aan id3 tags, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Veel foto's inladen: makkelijker manier? Caviamax | 17 | 09-08-2010 15:50 | |
Software & Hardware |
meerdere mp3's tegelijk taggen? Paris in flames | 2 | 01-03-2004 18:30 | |