Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je een rebel bent als je je alternatief gedraagt, dus bv. heel aparte kleding (eerste tip!), aparte muziek maakt of je opoffert voor een hoger doel, zoals de zelfmoordaanslagen in Israel, dat zijn denk ik ook rebellen.
dit klinkt erg vaag, maar uik hoop dat je er wat mee opschiet. trouwens meer iets voor s&s...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pubertijd Op de manier die de NTU aangeeft kan ik ook wel een aantal nieuwe woorden bedenken. Dan gebruiken we voortaan jongvolwassentijd voor adolescentie, oudtijders voor bejaarden en volgroeidtijd voor volwassenheid. ![]() Pubertijd is geen bestaand woord, meer beweerde ik niet. ![]() |
![]() |
|
Geronimo, Karl Marx, Martin Luther King Jr., Malcolm X, Soumokil, Pattimura, Bobby Seale, Bob Marley, Che, Dalai Lama, Mahatma Gandhi, Nelson Mandela, Theys Eluay, Xanana Gusmao?
Misschien dat het je op weg helpt om voor jezelf uit te vinden wat je een rebel vindt.... n.b. de volgorde van bovenstaande opsomming is niet op waardeoordelen gebaseerd, niet volledig en niet iedereen zal het met me eens zijn of ze wel rebellen zijn, misschien ben ik het straks ook wel niet met mezelf eens maar dat is t risico als je iets uit je hoofd opschrijft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu weer ontopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'The proud of AFC Ajax', hehe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mmmmmmm... ![]() |
![]() |
|
![]() In 1955 weigerde ze op te staan voor een blanke passagier (in de bus). Ze werd gearresteerd. Martin Luther King Jr. kreeg er hoogte van en uiteindelijk werd rassenscheiding in het openbaar vervoer afgeschaft. Rosa Parks dus. ![]() Voor de mensen die niet wisten wie ze was.En die mensen zijn er. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus Hitler en Lenin waren ook rebellen?
||
Citaat:
Dat wij hen nu niet zo zien heeft te maken met onze kennis van hun uiteindelijke daden. Toen hadden ze die kennis niet en wij kijken dus door onze geschiedenisboekjes vanuit een ander perspectief. In het huidige beeld zou je kunnen zeggen "Voor de een een terrorist, voor de ander een vrijheidstrijder"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #207 Dark Phoenix | 500 | 17-05-2008 18:47 | |
Lifestyle |
Kleine enquete over kleding... Suffocation | 45 | 26-05-2005 22:51 | |
Psychologie |
mijn moeder het kutwijf......... missyleeuwarden | 17 | 04-03-2005 18:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |