![]() |
|
Dat valt me de laatste tijd op. Mensen hebben vaak een hekel aan mensen die zich een beetje anders kleden of gedragen, of zelfs aan mensen die in een ander land wonen of een andere taal spreken, laat staan een andere huidskleur hebben. Maar laten we het nu vooral over kleding en gedrag hebben. Alto's zitten op de grond en stinken. Gothics willen dood en zijn veel te eng. En dat allemaal op een toontje of het een wereldramp is. Ze zijn net iets anders dan de gemiddelde burgertrut en worden meteen voor alles wat niet mooi is uitgemaakt. Bijvoorbeeld dit topic. Alto's zitten op de grond. Meteen oorlog. Waarom?
Doe jij dat ook? Waarom wel of niet? Wat vind je ervan als anderen het doen? Ik vind het zo'n onzin eigenlijk. Ik wil niemand hier persoonlijk aanvallen, dat is het niet. Maar waarom doen mensen dit zomaar, ook op het forum?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik probeer het zo min mogelijk niet te doen. Maar als er meisjes in de kroeg voorbij lopen met veel te kleine truitjes en veel te lage broeken ga ik me wel eens afvragen waar ze mee bezig zijn.. (misschien doe ik het soms toch wel heel erg ![]()
|
ja eigenlijk wel, ik heb een hekel aan mensen die me lastig vallen en dat doe ik zelf eigenlijk nooit
![]() en dat kan varieren van een irritant schreeuwend 12 jarige oplichtende kutalto, tot een breezersnol van 89 kilo die een rokje aandoen alsof ze 55 kilo weegt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zolang mensen aardig zijn tegen mij ben ik 't ook tegen hun.
|
Verwijderd
|
ik heb geen hekel aan mensen die anders zijn... soms zijn mensen die een beetje anders zijn of een beetje gek lijken juist hardstikke leuk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb het dus over die mensje ![]()
|
Nee. Wel heb ik een hekel aan mensen die bepaalde karakters hebben. Zoals mensen die anderen pesten of uitschelden zonder reden. Dan heb ik meteen een hekel aan die personen ja.
|
Verwijderd
|
niet echt,ik heb mensen uit allerlei "subculturen" in mijn vriend/kenissenkring zitten,en probeer mensen ook zo min mogelijk op uiterlijk te beoordelen.
maar sommige mensen moet ik niet,ook al heb ik er nooit mee gepraat,het komt dan door bepaald gedrag waar ik me aan stoor |
![]() |
|
![]() |
Ik heb alleen een hekel aan mensen die geen respect voor mij kunnen opbrengen op welke manier dan ook. Ongeacht kleding, huidskleur, weet ik veel wat.
Het doet me trouwens wel wat hoe gothics gekleed gaan.. helemaal in het zwart en niet de leukste combi's ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe om te gaan met haat als Christen? Kozak | 34 | 04-07-2005 16:51 | |
Werk, Geld & Recht |
ADHD, vertellen op t werk of niet? red_and_black | 29 | 16-10-2003 13:59 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Psychologie |
Wie heeft dit ook? Yamyam | 20 | 08-03-2003 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |