Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2012, 12:59
Verwijderd
de examen zijn bijna en ik ben heel erg bang dat ik het niet haal
ook omdat wij op school voor 1 april je cijfers binnen moet zijn bij de examencommesie
dat is dus nog een week de tijd en ik heb niet alles af en als je voor een vak nog een toets heb gemaakt voor 1 april krijg je een 1
WAT MOET IK NU DOEN ????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2012, 13:08
Verwijderd
is er niemand die me wilt helpen ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 13:09
arPos
arPos is offline
je bent nogal laat, maar ik zou direct met je mentor overleggen hoe en of je dispensatie kan krijgen, vaak moet dat in overleg met de vakdocent en de commissie.

Maar binnen een week gaan wij ook niet veel meer voor je kunnen regelen.
Oud 25-03-2012, 13:11
Verwijderd
Citaat:
je bent nogal laat, maar ik zou direct met je mentor overleggen hoe en of je dispensatie kan krijgen, vaak moet dat in overleg met de vakdocent en de commissie.

Maar binnen een week gaan wij ook niet veel meer voor je kunnen regelen.
i know maar tja ik ben tog reuze zenuwachtig dat ik het niet haal al zeggen alle docenten tegen me dat ik geen zorgen moet gaan maken omdat ik het 100% ga halen maar ik denk daar ander over
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 13:47
Verwijderd
Centrale examens zijn over het algemeen makkelijker dan schoolexamens. Hoe sta je er nu voor? Ik zou me niet al te druk maken . Is nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Centrale examens zijn over het algemeen makkelijker dan schoolexamens. Hoe sta je er nu voor? Ik zou me niet al te druk maken . Is nergens voor nodig.
ik sta voor alle vakken ent een 6sje een magere 6sje en ik moet pluspunten gaan verdienen
bedankt voor je advies trouwens
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 16:45
xXmathXx
xXmathXx is offline
just relax, vorige jaar dacht ik dat ik mijn examens ook niet zou halen, en ik had alles in ene keer gehaald. gewoon erheen gaan zonder ook maar 1 verwachting en het gaat altijd goed.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 09:17
Verwijderd
Als je nog maar een week de tijd hebt zou ik inderdaad even naar je mentor stappen en zeggen dat je niet alles af hebt / niet alle toetsen gemaakt, maar dat je dit natuurlijk wel graag nog wil doen. Hij/zij zal dan ook wel zeggen dat het niet mogelijk is binnen een week, en dan kunnen jullie samen misschien naar een oplossing kijken. Misschien dat je deze week alsnog alle toetsen die je niet hebt gemaakt kan maken, en dingen die je nog moest inleveren misschien wat later kan inleveren .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten