Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het niet erg is om maatschappijkritische zaken in kinderboeken te hebben. Ik denk dat het sowieso onmogelijk is om een boek te schrijven dat niets over een maatschappij zegt, of het nu een flauw sprookje of een Russische meesterwerk is.
Robinson Crusoë is door de tijd heen ook 'gedagradeerd' tot kinderboek, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand meent dat het niet iets met de maatschappij te maken heeft. Kritisch zou ik het niet willen noemen, maar het heeft wel een enorme ideologische lading. Lees voor de grap maar eens Foe van Coetzee. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
En verder sluit ik me aan bij LUH. |
![]() |
|
mmm, ik ga hem snel lezen. Ik heb ze twee weken terug gekregen van mijn vader. (ik geloof het eerste en het tweede deel), ze lagen bij de V&D heel goedkoop!
![]() Ik heb de eerste pagina gelezen en die vond ik echt super leuk.
|
ik heb alle delen gelezen, 'vet cool' , echt dubbel gelegen om sommige dingen, vooral in de eerste delen. de latere delen worden wel steeds saaier, dus kun je net zo goed laten liggen.
en die kritische dingen.. hm. daar lette ik nog niet zo op toen ik zo oud was, denk ik. ik heb er wel iets uitgehaald maar dat ben ik weer een beetje vergeten. lang geleden gelezen..
Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 18:56. |
![]() |
|
|