Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
IQ-tests vind ik ook bullshit ja. Ik vind het altijd prachtig om domme mensen die redelijk hoog scoren te horen zeggen maar mijn IQ is toch hoger dan die van jou. Of mensen die zeggen zijn IQ is vast vet hoog.
Echt intelligente mensen zeggen dat soort dingen niet tegen anderen, want die beseffen dat IQ tests onzin zijn. Ik vind het echt apart dat er mensen zijn dat je intelligentie in getalletjes kan uitdrukken. Je kan schoonheid toch ook niet in getalletjes uitdrukken? Of iemand zijn tennistechniek? Ik denk dat we ons brein meer kunnen laten doen dan ontbrekende sequenties invullen van woorden, plaatjes, cijfers en degelijke. Beetje simpel. En vaak zijn er meerdere oplossingen mogelijk, alleen daar mag je niet uit kiezen. Ze zeggen soms beste oplossing, maar wat is het beste? Er is geen beste. Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 11:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn ook missverkiezingen (schoonheid in een getalletje) en tenniswedstrijden (tenniskwaliteiten in een getalletje), dus dat kan wel.
![]() Het gaat om een oplossing, een indruk van iets. Door tests kun je mensen en uitkomsten met elkaar vergelijken. Er is onderzoek naar gedaan en ik denk dat ze dus idd wel het 'best bruikbare' er uit kiezen (of het minst slechte, hoe je het wilt noemen). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
een kat: betrouwbaar, komt altijd thuis, kent zijn dierbaren en doet lief. Een muis: irritant, jat vreten, maakt dingen kapot... Teveel interpretatieverschil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moest bijvoorbeeld mij gezin tekenen, ze kijken dan wie je tekent, dus wie je als in het gezin beschouwd, maar ze zagen ook dat ik eerst heel lang zat te kijken en te denken voordat ik begon te tekenen en tijdens het tekenen gumde ik een heleboel, bovendien tekende ik geen hoofden, omdat ik vond dat ik niet mooi kon tekenen en ik mijn familieleden niet wou beledigen... nja, en dan trekken ze dus neit alleen conclusies uit de tekening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Tot zover het offtopic gedeelte van mij 8P |
![]() |
|
![]() |
Zo, dat is weer voor bij.
Tjemig, dat was wel flink saai zeg. 2.5 uur heeft het geduurd. Het begon met iets om mijn capaciteiten te testen. Dat viel nog wel mee. Maar verhaaltjes bedenken bij tekeningen vond ik toch wel iets minder. Zomaar een mens tekenen vond ik ook niet super, maar echt moeilijk was het niet. Maar ik ben blij dat het achter de rug is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
jah ik heb al gehad bij een psychotechnische proef dat ik dacht dat ik zeer goed gescoord had omdat ik het zo makkelijk vond.... bleek dat ik ferm gebuisd was.
dat was zo een proef waar je met anderen moest overleggen waar je een tehuis voor oude mensen of een kleuterschool ging bouwen enzo.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Psychologisch onderzoekje over bonbons TomUL | 6 | 29-04-2012 07:41 | |
Psychologie |
Psychiatrisch onderzoek en meer... girl-in-trouble | 50 | 07-09-2007 07:29 | |
Psychologie |
Depressie en psychologisch onderzoek? Masquerade | 24 | 23-01-2005 18:22 | |
Psychologie |
zogenaamde psychologische feiten Fade of Light | 35 | 03-12-2003 13:17 | |
Algemene schoolzaken |
Het opzetten van psychologisch onderzoek... Verwijderd | 33 | 19-11-2003 17:20 | |
Psychologie |
Heeft iemand hier ervaring met psychologisch onderzoek of iets dergelijks? CodeName Egg | 16 | 18-05-2002 12:00 |